Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu języka migowego w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-945 Kraków, os. Teatralne 4a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 6442872, 501642173 , fax. 12 6449997
  • Data zamieszczenia: 2012-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie
    os. Teatralne 4a 4a
    31-945 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 6442872, 501642173, fax. 12 6449997
    REGON: 12146431000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppsmis3.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu języka migowego w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu języka migowego dla 44 uczniów i uczennic Zespołu Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie - Szkole Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych nr 3, os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków, w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce,współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2/. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie łącznie 380 godzin kursu języka migowego dla 44 uczniów i uczennic, podzielonych na 5 grup, z których jedna liczy 12 osób, a pozostałe cztery po 8 osób, z podziałem na różne stopnie zaawansowania. Zajęcia będą odbywały się zgodnie z niżej wymienionym schematem: a. realizacja łącznie 60 godzin kursu języka migowego I stopnia, dla jednej grupy liczącej 12 osób- uczniów kształcących się na kierunku opiekuńczym (I stopień - 60 godzin dla słuchacza) b. realizacja łącznie 320 godzin kursu języka migowego II i III stopnia dla 32 osób, z podziałem na 4 grupy po 8 osób - uczniów kształcących się na kierunku ratowniczym (II stopień - 40 godzin dla słuchacza, III stopień - 40 godzin dla słuchacza). Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt wszystkie elementy związane z realizacją całości zamówienia, to jest w szczególności: a. wykładowców zajęć teoretycznych i trenerów zajęć ćwiczeniowych dla uczestników kursu, b. materiały szkoleniowe na własność dla każdego uczestnika kursu (tj. podręczniki lub skrypty zgodne z tematyką szkolenia, teczki, płyty CD z materiałami ćwiczeniowymi). 3/. Obowiązki Wykonawcy. Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim: a. zapewnienie dostępu do specjalistycznych materiałów dydaktycznych (szkoleniowych), b. realizacja kursu przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą przygotowanie, kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu kursów z tematu objętego przedmiotową umową, legitymującą się tytułem tłumacza języka migowego, c. realizacja kursu zgodnie z harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia ustalonym z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy, d. zorganizowanie i przeprowadzenie po zakończeniu III stopnia kursu egzaminu wewnętrznego, sprawdzającego nabycie umiejętności posługiwania się językiem migowym. 4/. W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a. oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b. informowania uczestników kursu o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c. stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków zgodnie z wytycznymi POKL Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. Zamawiający po zakończeniu kursu przeprowadzi jego ewaluację za pomocą anonimowych ankiet ewaluacyjnych. 5/. Wykonawca po zakończeniu każdego z etapów kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: a. listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu zajęć, b. program kursu oraz dziennik zajęć, c. potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, d. informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT/rachunkiem. Wykonawca po zakończeniu ostatniego z etapów kursu przedstawi Zamawiającemu protokół z przeprowadzonego wewnętrznego egzaminu końcowego, potwierdzającego nabycie umiejętności posługiwania się językiem migowym. Zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo w kursie wystawi Zamawiający. Ramowy program kursu: Program kursu musi obejmować dla: I zespołu: 60 godzin zajęć obejmujących I stopień języka migowego dla grupy 12 osobowej, w terminie od dnia podpisania umowy do 15 stycznia 2013r. II zespołu: 80 godzin zajęć dla każdej z 4 grup po 8 osób, w terminie od 15 stycznia 2013r. do 15 czerwca 2013r.: II stopień 40 godzin, III stopień 40 godzin. Kurs musi się odbywać w oparciu o opracowanyprzez prowadzącego dla każdego ze stopni zaawansowania języka PROGRAM kursu, załączony do oferty, obejmujący następujące elementy: a. I stopień - treści podstawowe z języka migowego, b. II stopień - treści rozszerzone o zagadnienia zawodowe, c. III stopień - treści specjalistyczne. 6/. Czas trwania kursu: a. 60 godzin po 45 minut zajęć dydaktycznych dla grupy 12 osobowej, w jednostopniowym kursie języka migowego oraz 80 godzin po 45 minut zajęć dydaktycznych dla każdej z 4 grup po 8 osób, w dwustopniowym (II i III) kursie języka migowego, b. ilość godzin kursu w każdym tygodniu nie może być większa niż 8, przewiduje się przerwy w trakcie prowadzenia zajęć. 7/. Liczba uczestników kursu: 44 osoby z podziałem na 5 grup, z których jedna liczy 12 osób, a pozostałe cztery po 8 osób . Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. 8/. Czas realizacji: Zamówienie będzie realizowane w trzech etapach (łączna liczba godzin 380) w tym: I etap zostanie zrealizowany w terminie od dnia podpisania umowy do 15 stycznia 2013 r. i będzie obejmował kurs stopnia I w łącznej liczbie 60 godzin dla grupy 12 osobowej; II etap kursu obejmuje: -kurs II stopnia dla 4 grup po 8 osób po 40 godzin dla każdego zespołu- łącznie 160 godzin, który będzie realizowany od 16.01.2013 do 31.03.2013r. III etap kursu obejmuje: - kurs III stopnia dla 4 grup po 8 osób (kontynuacja poprzedniego stopnia kursu), po 40 godzin dla każdej grupy- łącznie 160 godzin, który będzie realizowany od 01.04.2013r. do 15.06.2013r. Szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia dla tej części zamówienia zostanie ustalony z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy. Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki szkolnej. Umowa będzie realizowana w Zespole Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie - Szkole Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych Nr 3, os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków. Zamawiający udostępnia bezpłatnie sale wykładowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sppsmis3.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach