Ośrodek Pomocy Społecznej w Jabłonce ogłasza przetarg
- Adres: 34-480 Jabłonka, ul. 3-go Maja 1
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 26 111 48 , fax. 18 26 111 48
- Data zamieszczenia: 2012-08-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Jabłonce
ul. 3-go Maja 1 1
34-480 Jabłonka, woj. małopolskie
tel. 18 26 111 48, fax. 18 26 111 48
REGON: 00442403300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna samorządu gminnego.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego pt. ZAUFAJ INNYM - POMÓŻ SOBIE. Program aktywizacji zawodowej i społecznej w Gminie Jabłonka - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi p.n.: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego pt. ZAUFAJ INNYM - POMÓŻ SOBIE. Program aktywizacji zawodowej i społecznej w Gminie Jabłonka Ze względu na specyfikę zamówienia podzielono na 2 części 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie instytucji szkoleniowej, której zadaniem będzie zorganizowanie i przeprowadzenie kursów pn. a) Kurs w zakresie Opiekun nad osobami starszymi przewidywana liczba osób - 3 program zajęć teoretycznych i praktycznych powinien obejmować 120 godzin dydaktycznych okres realizacji kursu: do 31 października 2012 roku b) Kurs w zakresie Florysta przewidywana liczba osób - 1 program zajęć teoretycznych i praktycznych powinien obejmować 80 godzin dydaktycznych okres realizacji kursu: do 31 października 2012 roku CPV (Wspólny Słownik Zamówień) 80.50.00.00-9 Usługi szkoleniowe 80.53.00.00-8 Usługi szkolenie zawodowego 80.51.00.00-2 Usługi szkolenia specjalistycznego Ilość uczestników projektu (osób biorących udział w poszczególnych kursach może ulec zmianie - zmniejszeniu lub zwiększeniu). Zamawiający nie ponosi konsekwencji za zmniejszenie ilości uczestników. W przypadku braku wystarczającej liczby zgłoszonych uczestników na dany kurs Zamawiający ma prawo natychmiastowego odstąpienia od umowy bez ponoszenia z tego tytułu konsekwencji finansowych. W tym wypadku Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowo-prawne. 3. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi kursy, które winny trwać w ilości godzin jak w punkcie 1. 2) Wykonawca zapewni ciepły posiłek składający się z dwóch dań w przerwie zajęć, (co najmniej półgodzinnej) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Koszt posiłków należy uwzględnić w cenie kursu. Odbiór musi zostać pokwitowany przez uczestników kursów 3) Wykonawca zapewni serwis kawowy (15 minutowy) jeden raz w każdym dniu kursu - w trakcie, którego podawana będzie kawa, mleko do kawy, herbata, cytryna do herbaty, soki owocowe, woda mineralna, ciasteczka, cukier) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Koszt posiłków należy uwzględnić w cenie kursu. Odbiór musi zostać pokwitowany przez uczestników kursu 4) Program kursu nie może być uzupełniany o tematykę niezwiązaną z zakresem kursu. 5) Program winien być zgodny z krajowymi standardami kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkolenia zawodowego znajdującymi się w internetowej bazie danych, znajdującej się na serwerze Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl oraz powinien odpowiadać wymogom określonym w § 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. Nr 31 z 2006r. Poz.216). 6) Osoby prowadzące zajęcia muszą posiadać odpowiednie przygotowanie merytoryczne do prowadzenia zajęć powierzonych im przez Wykonawcę 7) Uczestnicy kursu muszą zostać wyposażeni w obowiązkowe materiały szkoleniowe w postaci: zeszyt, długopis, materiały dydaktyczne z zakresu tematyki objętej programem kursu. Wymienione powyżej materiały każdy uczestnik kursu otrzyma na własność. Jeden egzemplarz materiałów dydaktycznych otrzymuje Zamawiający. Materiały te należy uwzględnić w kalkulacji kosztów kursu. Odbiór materiałów musi zostać pokwitowany przez uczestników kursu (na początku kursu bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć). 8) Zamawiający wymaga, aby materiały szkoleniowe, zaświadczenia, ankiety, dyplomy, świadectwa, ankiety certyfikaty przekazywane nieodpłatnie każdemu uczestnikowi kursu jak również dokumentacja szkolenia oraz pomieszczenia szkoleniowe były: oznakowane (logo Unii Europejskiej oraz Kapitału Ludzkiego zgodne z wytycznymi w tym zakresie) strona http://www.efs.gov.pl/ w zakładce Zasady promocji. 9) Podczas realizacji części praktycznej kursu, uczestnicy będą mieć dostęp do niezbędnych materiałów, produktów oraz sprzętu itp., co należy uwzględnić w cenie kursu 10) Wymaga się, aby kurs trwał w tygodniu przeciętnie nie więcej niż 40 godzin dydaktycznych zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004 r. (Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 ze zm.). Godzina dydaktyczna kursu liczy 45 minut, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. 11) Zajęcia muszą się odbywać w godzinach między 8.00 rano a 16.00 w dni robocze od poniedziałku do piątku. 12) Kurs powinien mieć opiekuna z ramienia Wykonawcy, czyli osobę odpowiedzialną za organizację kursu, wskazaną do kontaktu z uczestnikami kursu oraz Zamawiającym (załącznik nr 5 do SIWZ). 13) Lokal, w którym będą przeprowadzane zajęcia teoretyczne i praktyczne powinien być przestronny i przewiewny, posiadać dostęp do pomieszczeń sanitarnych oraz winien gwarantować w trakcie kursu wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy w tym zakresie. Ponadto powinien być wyposażony w pomoce dydaktyczne i sprzęt dostosowane do prowadzenia kursów będących przedmiotem zamówienia. 14) Miejscem wykonania zamówienia musi być teren miejscowości Jabłonka 15) Kursy winny być przeprowadzone zgodnie z programem kursu (załącznik nr 7 do SIWZ) oraz przedstawionym harmonogramem (w dniu podpisania umowy) zawierającym: poszczególne dni kursu z planem godzinowym zajęć, tematyką i osobą prowadzącą w ujęciu tygodniowym. 16) Kurs zakończy się egzaminem zawierającym zagadnienia zarówno teoretyczne jak i praktyczne z tematyki przeprowadzonego kursu. 17) Wykonawca odpowiedzialny będzie za: CV oraz kwalifikacje osób prowadzących zajęcia, przygotowanie szczegółowego programu kursu - załącznik nr 7 do SIWZ zapewnienie materiałów biurowych, eksploatacyjnych i dydaktycznych dla uczestników, zapewnienie nadzoru nad organizacją kursu i realizacją programu merytorycznego, ubezpieczenie uczestników kursu na okres jego trwania od następstw NW, dziennik zajęć wraz z listą obecności, sprawozdanie z realizacji zajęć, 18) W kwestiach niezawartych w powyższej specyfikacji Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z Zamawiającym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie pobiera Wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jablonka.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Szkolenie dla osób bezrobotnych
Dodano: 2016-07-25 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Projektant stron internetowych webmaster znak sprawy: ZP.2711.39.2016
Dodano: 2016-07-15 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Profesjonalny pracownik usług sprzedażowych / handlowych wraz z obsługą ICT znak sprawy: ZP.2711.40.2016
Dodano: 2016-06-30 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pod nazwą Obsługa wózków jezdniowych (wszystkie typy) oraz magazynier, gospodarka magazynowa w zakresie pracy w handlu hurtowym znak sprawy: ZP.2711.34.2016
Dodano: 2016-06-04 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pod nazwą Operator koparko ładowarki wszystkie typy klasa III znak sprawy: ZP.2711.37.2016
Dodano: 2016-06-04 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową z zakresu spawania dwiema technikami znak sprawy: ZP.2711.29.2016
Dodano: 2016-06-04 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową z zakresu spawania dwiema technikami znak sprawy: ZP.2711.28.2016
Dodano: 2016-06-04 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Obsługa komputera z egzaminami ECDL znak sprawy: ZP.2711.36.2016
Dodano: 2016-06-02 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Księgowość komputerowa znak sprawy: ZP.2711.33.2016
Dodano: 2016-06-02 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pod nazwą Obsługa wózków jezdniowych (wszystkie typy) oraz magazynier, gospodarka magazynowa w zakresie pracy w handlu hurtowym znak sprawy: ZP.2711.35.2016
Dodano: 2016-06-02