Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brodnicy ogłasza przetarg
- Adres: 87-300 Brodnica, ul. Piwna 4
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 56 495 49 90 , fax. 56 495 49 90
- Data zamieszczenia: 2012-05-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brodnicy
ul. Piwna 4 4
87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 56 495 49 90, fax. 56 495 49 90
REGON: 00053423300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.brodnica.ug.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zorganizowanie i przeprowadzenie kursów, warsztatów i szkoleń skierowanych do osób będących Uczestnikami projektu Praca źródłem wartości poprzez aktywizację zawodową - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie następujących kursów/szkoleń/warsztatów: 2012 r. Kontrakty socjalne 16 Uczestników: 1.Warsztaty aktywizacji zawodowej - min. 12 h 2.Trening kompetencji i umiejętności społecznych - min. 12 h 3.Warsztaty prowadzenia gospodarstwa domowego - min. 15 h Program aktywności lokalnej 8 Uczestników: 1.Warsztaty aktywizacji zawodowej - min. 15 h 2.Trening asertywności - min. 15 h Kursy o charakterze zawodowym dla 16 Uczestników: 1.Mała gastronomia z dekoracją stołów (160), z modułem PZH (10 h) - 3 osoby - Liczba godzin: min. 170 (teoria i praktyka) 2.Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych - 2 osoby - Liczba godzin: min. 160 (teoria i praktyka) 3.Magazynier z obsługą wózka jezdniowego i podstawami obsługi komputera - 2 osoby - Liczba godzin: min. 180 (teoria i praktyka) 4.Kurs fryzjerski (160 h) z elementami makijażu (50 h) i stylizacji paznokci (50 h) - 3 osoby - Liczba godzin: min. 260 (teoria i praktyka) 5.Sprzedawca z modułem PZH (90 h) i z obsługą kas i urządzeń fiskalnych (30 h) - 2 osoby - Liczba godzin: min. 120 (teoria i praktyka) 6.Ochrona osób i mienia - 3 osoby (w tym 2 osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności) - Liczba godzin: min. 160 (teoria i praktyka) 7.Brukarz - 1 osoba - Liczba godzin: min. 160 (teoria i praktyka). 2013 r.: Kontrakty socjalne 18 Uczestników: 1.Warsztaty aktywizacji zawodowej - min. 12 h 2.Trening kompetencji i umiejętności społecznych - min. 12 h 3.Warsztaty prowadzenia gospodarstwa domowego - min. 15 h Program aktywności lokalnej 8 Uczestników: 1.Warsztaty aktywizacji zawodowej - min. 15 h 2.Trening asertywności - min. 15 h Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany będzie: zapewnić salę szkoleniową/pracownię wyposażoną w niezbędny sprzęt i wyposażenie do przeprowadzenia zajęć zlokalizowaną na terenie miasta Brodnica, wyposażyć Uczestników w materiały biurowe, piśmiennicze (w tym co najmniej długopis, ołówek, zeszyt/notatnik do każdych zajęć, ubrania robocze na kursy zawodowe (gdzie są niezbędne), zapewnić catering podczas zajęć, tj. w tym co najmniej kawa/herbata dostępne podczas każdej z przerw, ciastka (mieszanka deserowa - delicje, wafelki, ciastka kruche): 15 dkg różnych ciastek na 1 osobę, oraz jeden ciepły posiłek składający się z co najmniej drugiego dania (gramatura min. 500 g); ponadto 1 x 0,33 l wody mineralnej niegazowanej - 1 osobę, 1 x 0,33 l wody mineralnej gazowanej - 1 osobę, cukier podany w cukiernicy, mleko płynne 2%, cytryny. Sposób podania - estetycznie, w formie stołu szwedzkiego z zapewnieniem filiżanek, talerzyków, szklanek, łyżeczek i serwetek w czasie trwania szkolenia. Posiłki powinny posiadać odpowiednie walory smakowe i zapachowe oraz estetyczny wygląd. Wykonawca przy oferowaniu obiadów uwzględniać będzie świeże produkty. Wyżywienie powinno spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia, zapewnić kadrę posiadającą wymagane wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe, oznaczyć sale szkoleniowe oraz dokumenty związane z realizacją zamówienia w sposób zgodny z dokumentem: Wytyczne w zakresie oznaczania projektów PO KL dostępnym na stronie www.efs.gov.pl, sporządzania imiennej i oznaczonej zgodnie z wytycznymi listy obecności na każdych zajęciach, prowadzenia Dziennika zajęć, dokonania ewaluacji szkoleń/warsztatów w zakresie zdobycia przez Uczestników oczekiwanych kwalifikacji i umiejętności, przedstawienia Zamawiającemu list obecności, Dzienników zajęć oraz Raportu końcowego potwierdzającego osiągnięcie zakładanych wskaźników, współpracy z Zamawiającym w zakresie ustalania dokładnego harmonogramu zajęć, wydania każdemu z Uczestników kończącemu szkolenie/kurs/warsztat imiennego zaświadczenia/certyfikatu/świadectwa potwierdzającego zdobyte kwalifikacje i umiejętności, zapewnienia, żeby dzięki kursom zawodowym Uczestnicy zdobyli kwalifikacje i podnieśli swoje praktyczne umiejętności zapewnić możliwość stałego, bezpośredniego kontaktu z zamawiającym, w tym informować Zamawiającego na bieżąco o harmonogramie zajęć oraz umożliwić mu przeprowadzenie wizyt monitorujących w miejscu realizacji zamówienia, ubezpieczyć skierowane osoby od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do i z miejsca szkolenia, sfinansować niezbędne badania lekarskie przed rozpoczęciem kursu, zapewnić warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie szkolenia. Dodatkowe informacje dotyczące zajęć: łączny czas zajęć w ciągu jednego dnia nie może przekroczyć 8 godzin szkoleniowych, 1 godzina szkoleniowa odpowiada 1 godzinie lekcyjnej, tj. 45 minut. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia w sposób zgodny z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024) i co za tym idzie przetwarzać dane osobowe Uczestników tylko i wyłącznie w celu realizacji niniejszego zamówienia. Po stronie Zamawiającego leży: rekrutacja Uczestników, przekazanie ich listy Wykonawcy, odbiór prac. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805700000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.brodnica.ug.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie cyklu szkoleń - przeprowadzenie zajęć w każdej miejscowości przez instruktora zdrowego żywienia w ramach projektu pn.: Kompleksowe działania z zakresu promocji zdrowia i profilaktyki chorób nowotworowych z zapewnieniem wysokiego stopnia zgłaszalności na badania w Powiecie Wąbrzeskim finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 oraz budżetu państwa w ramach Programu PL13 Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu, realizowanego przez Powiat Wąbrzeski
Dodano: 2015-06-23 - Świadczenie usług w ramach projektu Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy cz. 1
Dodano: 2015-05-20 - PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY
Dodano: 2015-04-15 - Szkolenie osób bezrobotnych
Dodano: 2015-02-24 - POZYSKIWANIE FUNDUSZY UNIJNYCH
Dodano: 2014-10-22 - SEKRETARKA - ASYSTENTKA
Dodano: 2014-09-22 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pod nazwą: Stanowisko doradcy zawodowego w projekcie Lepszy start absolwentów kierunków technicznych, matematycznych i przyrodniczych.
Dodano: 2014-09-10 - Wykonanie usług związanych z aktywną integracją osób niepełnosprawnych oraz wychowanków Domu Dziecka, realizowaną przez PCPR we Włocławku w ramach projektu -Podróż do samodzielności-, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, z podziałem na 2 zadania
Dodano: 2014-05-29 - zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów i kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego pn. Czas na start ku lepszej przyszłości w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Dodano: 2014-04-18 - PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY
Dodano: 2014-01-27