Przetargi.pl
Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników PGK Saniko Sp. z o.o. we Włocławku

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Komunalna 4
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 4121805 , fax. 054 4121804
  • Data zamieszczenia: 2012-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o.
    ul. Komunalna 4 4
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 4121805, fax. 054 4121804
    REGON: 91004177600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.saniko.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników PGK Saniko Sp. z o.o. we Włocławku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników PGK Saniko Sp. z o.o. we Włocławku tj.: - Ubranie ochronne - kolor pomarańczowy 200 szt. - Ubranie ochronne - kolor czarny 30 szt. - Ubranie ochronne ocieplone - kolor pomarańczowy 36 szt. - Ubranie ochronne ocieplone- kolor czarny 12 szt. - Ubranie ochronne do prac spawalniczych 6 szt. - Kurtka dla mistrza ocieplona z kapturem 3 szt. - Kurtka p. deszczowa z kapturem 30 szt. - Komplet p. deszczowy 50 szt. - Czapka letnia z daszkiem - kolor pomarańczowy 80 szt. - Czapka letnia z daszkiem - kolor czarny 20 szt. - Czapka zimowa 40 szt. - Podkoszulek typu T-shirt, kolor pomarańczowy 240 szt. - Podkoszulek typu T-shirt, kolor czarny 40 szt. - Koszula flanelowa polska 120 szt. - Kamizelka ostrzegawcza 50 szt. - Fartuch drelichowy 8 szt. - Fartuch stylonowy dla sprzątaczki, krótki rękaw 4 szt. - Fartuch stylonowy dla sprzątaczki, długi rękaw 4 szt. - Rękawice ochronne pięciopalcowe nitrylowe - wersja ciężka 2000 par - Rękawice ochronne pięciopalcowe nitrylowe - wersja lekka 5040 par - Rękawice ochronne pięciopalcowe licowane skórą bydlęcą - standard 2500 par - Rękawice ochronne pięciopalcowe ocieplone licowane skórą bydlęcą 1000 par - Rękawice lateksowe pięciopalcowe 400 par - Rękawice gospodarcze dla sprzątaczek 600 par - Rękawice ochronne do spawania w osłonie argonu 20 par - Buty ochronne skórzane męskie bez podnoska 60 par - Buty ochronne skórzane męskie z podnoskiem 50 par - Buty profilaktyczne dla sprzątaczki typu adidas 3 szt. - Buty gumowe 20 szt. - Buty filcowo-gumowe 65 szt. - Okulary przeciwsłoneczne dla kierowców 10 szt. - Okulary ochronne ze szkłem bezbarwnym 20 szt. - Nauszniki ochronne ogólnego stosowania do ochrony słuchu 8 szt. - Kombinezon jednorazowy z polipropylenu - laminowany 10 szt. 2. Szczegółowy wykaz artykułów, o których mowa w pkt. 1 oraz warunki jakie winny spełniać zamawiane artykuły określono w wykazie rzeczowo - ilościowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia winien zapewnić dostawę artykułów nowych, I gatunku, które uzyskały stosowne certyfikaty, świadectwa i deklaracje dopuszczające je do stosowania, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21.12.2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz.U. z 2005 r. Nr 259 poz. 2173). 4. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy artykułów spełniających warunki określone w wykazie rzeczowo - ilościowym stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, w okresie 1 roku od daty podpisania umowy, każdorazowo według złożonego przez Zamawiającego zapotrzebowania na określoną partię artykułów. 5. Artykuły będą dostarczane do siedziby Zamawiającego, transportem Wykonawcy i na jego koszt. 6.Termin dostawy nie może przekroczyć 14 dni od chwili przyjęcia pisemnego zamówienia przekazanego osobiście Wykonawcy lub przesłanego faxem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 181000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.saniko.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach