Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 95-070 Aleksandrów Łódzki, ul. Piotrkowska 4/6
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 7121611 , fax. 042 7121611
- Data zamieszczenia: 2011-11-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Piotrkowska 4/6 4/6
95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie
tel. 042 7121611, fax. 042 7121611
REGON: 00428433600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.aleksandrow-lodzki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie i przeprowadzenie gali dla 150 osób podsumowującej realizację Projektu Nowe Perspektywy w 2011 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie gali dla 150 osób podsumowującej realizację Projektu Nowe Perspektywy w 2011 r. współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Miejsce organizacji gali Młodzieżowy Dom Kultury MDK w Aleksandrowie Łódzkim ul. 1-go Maja 17-19, 95-070 Aleksandrów Łódzki, Tel fax 42 712-02-76. E-mail: MDK.aleksandrow@neostrada.pl, Dyrektor MDK Bożena Komorowska. Cel spotkania - GALI: 1.Promocja projektu Nowe Perspektywy 2.Edukacja środowiskowa, podwyższanie świadomości społecznej współmieszkańców Gminy Aleksandrów Łódzki. 3.Integracja środowiskowa uczestników projektu Nowe Pespektywy 4.Ocena ewaluacyjna projektu Nowe Perspektywy Organizacja i przeprowadzenie spotkania - GALI obejmuje: 1. Oznaczenie terenu imprezy plakatami promującymi projekt Nowe Perspektywy. Plakaty informacyjne zapewnia Zleceniodawca. 2. Zleceniodawca Ośrodek Pomocy Społecznej w Aleksandrowie Łódzkim zapewnia udział osób uczestniczących w łącznej liczbie 150 osób, w tym: osoby pełnoletnie: - 70 uczestników projektu Nowe Pespektywy - 33 osoby reprezentujące jednostki samorządu terytorialnego, realizatorów usług zleconych, osoby z otoczenia społecznego uczestników projektu Nowe Perspektywy osoby małoletnie: 47 dzieci małoletnich wieku 3-16 lat; są to dzieci uczestników projektu Nowe Perspektywy 3. Wykonawca organizuje imprezę w pomieszczeniach wynajętych za umówioną opłatą, w Młodzieżowym Domu Kultury w Aleksandrowie Łódzkim ul. 1-go Maja 17/19 tel.: 42 712 02 76, dyrektor i osoba do kontaktu oraz negocjacji w celu uzgodnienia opłaty za wynajem: Bożena Komorowska. 4. Zorganizowanie występów interaktywnych: - sala widowiskowa MDK osoby pełnoletnie - przedstawienie interaktywne z iluzjonistą i quiz na temat działań wspierających Unii Europejskiej z wręczeniem I, II, III nagrody rzeczowej o wartości do 45,00 zł/1 osobę, wszystko przez ok. 1 h 30 min.; sala ta musi być zaopatrzona w sprzęt nagłaśniający w tym mikrofony, - sala lustrzana MDK osoby małoletnie w wieku: 3-16 lat - teatrzyk interaktywny, św. Mikołaj prowadzący konkursy i quizy, wręczanie świątecznych paczek ze słodyczami i owocami o wartości do 45,00 zł/ 1 dziecko, łącznie 47 dzieci; wszystko przez ok. 2 h. Paczki kupuje wykonawca. 5. Zorganizowanie wręczania 70 certyfikatów podsumowujących uczestnictwo w kontrakcie i projekcie systemowym Nowe Perspektywy, przez burmistrza Aleksandrowa Łódzkiego; wszystko przez ok. 0,45 min, w tym: - zapewnienie dla Kierownika OPS 5 minut na uroczyste rozpoczęcie wręczania certyfikatów - zapewnienie dla Posła na Sejm RP 5 minut na przedmowę - zapewnienie dla Burmistrza Aleksandrowa Łódzkiego 5 min na przedmowę - certyfikaty wręcza Poseł na Sejm RP, Burmistrz Aleksandrowa Łódzkiego, Koordynator projektu 6. Certyfikaty opracowuje, drukuje i dostarcza Zleceniodawca. 7. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić konferansjera, który na 3 dni przed rozpoczęciem uroczystości kontaktuje się z Koordynatorem projektu Nowe Perspektywy w celu szczegółowego omówienia treści i działań merytorycznych podczas GALI. 8. Opłacenie ubezpieczenia NNW dla całej imprezy. 9. Uporządkowanie miejsca po odbytej GALI. 10. Zorganizowanie nieodpłatnej konsumpcji dla 150 osób, która obejmuje posiłki i napoje jak niżej: 1) zupę grzybową z makaronem 200 ml / 1 osobę 2) pierogi z grzybami 5 szt. / 1 osobę 3) groch z kapustą 150 g / 1 osobę 4) ryba w galarecie 150 g / 1 osobę 5) ryba smażona 200 g / 1 osobę 6) sałatka warzywna I rodzaj (składniki wg uznania Wykonawcy) 100 g / 1 osobę 7) sałatka warzywna II rodzaj (składniki wg uznania Wykonawcy) 100 g / 1 osobę 8) sałatka warzywna III rodzaj (składniki wg uznania Wykonawcy) 100 g / 1 osobę 9) napoje: kawa 150 ml, herbata 150 ml, kompot z suszonych owoców 200 ml, woda mineralna 200 ml 10) cukier 40 gram / 1 osobę 11) pieczywo 3 rodzaje: pszenno-żytnie z ziarnami, pszenne bez dodatków 11) ciasto z owocami własnego wypieku 100 g / 1 osobę 12) ciasto makowiec własnego wypieku 100 g / 1 osobę 13) owoce takie jak: jabłka, mandarynki, pomarańcze 200 g / 1 osobę. 11. Sala przeznaczona do konsumpcji musi być zaopatrzona w sprzęt nagłaśniający oraz w muzykę brzmiącą w tle, zapowiadającą nadchodzące święta Bożego Narodzenia. 12. Zapewnienie naczyń i sztućców wielorazowego użytku: naczynia kamionka lub plastikowe, sztućce metalowe; obrusów; serwetek; dekoracji podczas trwania konsumpcji na GALI. 13. Zapewnienie obsługi kelnerskiej podczas konsumpcji posiłków i napojów. 14. Zapewnienie stołów do ustawienia potraw i napojów. 15. Zapewnienie osób do wykonania prac porządkowych. 16. Przygotowanie GALI rozpoczyna się co najmniej na godzinę wcześniej przed g. 11:00. 17. GALA rozpoczyna się o g. 11:00, a prace porządkowe o g. 15:00. 18. Wykonawca zapewnia transport do miejsca spotkania - GALI i do miejsca zamieszkania po odbytej GALI - będą to miejscowości na terenie Gminy Aleksandrów Łódzki: Adamów Nowy, Adamów Stary, Bełdów, Chrośno, Krasnodęby Stare, Prawęcice, Brużycza. W tym celu Wykonawca musi podstawione 1 auto 20 osobowe na g. 10:00 oraz na g. 15:00. 19. Na etapie podpisywania umowy na realizację usługi Wykonawca dostarcza szczegółowy opis przebiegu GALI. 20. W ciągu 5 dni od zakończenia spotkania podsumowującego Wykonawca dostarcza do siedziby Zleceniodawcy 24 fotografie z przeprowadzenia spotkania. 21. W ciągu 5 dni od zakończenia imprezy Wykonawcy dostarcza do siedziby zleceniodawcy dowód księgowy (faktura VAT lub rachunek). 22. Listy obecności opracowuje i dostarcza Zleceniodawca. 23. Impreza ma charakter zamknięty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799520002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aleksandrow-lodzki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Organizacja IV Forum Miast Partnerskich w Łodzi w dn. 9-12 października 2016 r. z udziałem gości z miast partnerskich Łodzi i przedstawicieli łódzkiego sektora kreatywnego, w ramach projektu Promocja gospodarcza łódzkiego sektora kreatywnego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
Dodano: 2016-07-27 - kompleksowa obsługa techniczna wydarzenia artystycznego - imprezy masowej Urodziny Łodzi w dniach 29-30.07.2016 r
Dodano: 2016-06-27 - Zorganizowanie i przeprowadzenie 6 akcji promujących zdrowie na potrzeby realizacji przez Powiat Piotrkowski projektu pn.: Twoje Serce Twoim Życiem - Program Zmniejszania Nierówności w Zdrowiu Mieszkańców Powiatu Piotrkowskiego z Ryzykiem Wystąpienia Chorób Układu Krążenia współfinansowanego w ramach Programu PL13 Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego oraz budżetu państwa.
Dodano: 2016-05-25 - Organizacja VIII. Pikniku Funduszy Europejskich
Dodano: 2016-04-15 - organizacja wydarzeń promocyjnych oraz zapewnienie wsparcia logistycznego do prowadzenia działań marketingowych Programu EXPO 2022 przy ubieganiu się Rzeczypospolitej Polskiej o przyznanie praw do organizacji wystawy International EXPO 2022 w Łodzi
Dodano: 2015-08-12 - realizacja koncepcji oraz wykonanie scenariusza i projektu szczegółowej aranżacji wystawy czasowej oraz scenariusza działań wspierających promocję Miasta Łodzi podczas EXPO 2015 w Mediolanie, przy użyciu różnych technik w tym m.in. multimedialnych, wizualnych i dźwiękowych
Dodano: 2015-07-14 - Organizacja i obsługa imprez plenerowych pod hasłem Daszyna Krainą OZE na potrzeby realizacji projektu Daszyna Krainą OZE - promocja marki lokalnej.
Dodano: 2015-04-28 - Organizacja i obsługa imprez plenerowych pod hasłem Daszyna Krainą OZE na potrzeby realizacji projektu Daszyna Krainą OZE - promocja marki lokalnej
Dodano: 2015-04-08 - Organizacja Pikniku Funduszy Europejskich
Dodano: 2015-03-12 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro, nieprzekraczającej 207 000 Euro na usługę organizacji Regionalnego Turnieju Sołectw Województwa Łódzkiego na terenie Gminy Szadek
Dodano: 2015-03-06