Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie dwudniowych warsztatów wyjazdowych dla uczestników projektu - osób bezrobotnych, aktywizowanych społecznie i zawodowo w ramach realizowanego projektu systemowego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lublińcu ogłasza przetarg

  • Adres: 42-700 Lubliniec, ul. Oświęcimska 30
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 3562005 , fax. 34 3513378
  • Data zamieszczenia: 2010-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lublińcu
    ul. Oświęcimska 30 30
    42-700 Lubliniec, woj. śląskie
    tel. 34 3562005, fax. 34 3513378
    REGON: 15052841400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie dwudniowych warsztatów wyjazdowych dla uczestników projektu - osób bezrobotnych, aktywizowanych społecznie i zawodowo w ramach realizowanego projektu systemowego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie dwudniowych Warsztatów wyjazdowych dla uczestników projektu - osób bezrobotnych, aktywizowanych społecznie i zawodowo w ramach realizowanego projektu systemowego w Programie Operacyjnych Kapitał Ludzki. ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA WYJAZDOWEGO: 1. Adresaci: Łączna liczba uczestników - 46 osób, w tym: Osoby dorosłe (uczestnicy projektu) - 21 Dzieci w przedziale wiekowym 1,5 - 3 lat - 3 osoby, Dzieci w przedziale wiekowym 4 - 5 lat - 2 osoby, Dzieci w przedziale wiekowym 6- 8 lat - 10 osób, Dzieci w przedziale wiekowym 9 - 14 lat - 10 osób 2. Miejsce i termin: Termin: wrzesień lub I dekada października Termin wyznaczy Zamawiający ,najpóźniej 3 dni przed podpisaniem umowy Czas trwania 2 dni : rozpoczęcie : I dzień 8.00 wyjazd autokarem z parkingu przy rondzie Opolczyka , ul. Częstochowska, Lubliniec do miejsca zakwaterowania II dzień - powrót z miejsca zakwaterowania do Lublińca na parking jw. Powrót nastąpi do godz. 21 Miejsce: Hotel 3 gwiazdkowy w miejscu atrakcyjnym turystycznie, w odległości do 150 km od Lublińca 3. Zakres usługi; 3.1 Transport Zapewniony dla wszystkich uczestników. Autokar klimatyzowany musi spełniać wymagania określone w przepisach prawa zawartych w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym ( tekst jednolity Dz.U. z 2005 r. Nr 108, poz.908) oraz odpowiadać warunkom technicznym określonym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. z 2003r. Nr 32, poz.262). W przypadku wystąpienia awarii autokaru uniemożliwiającej jego dalszą jazdę oraz szybką i niezwłoczną naprawę wykonawca zobowiązuje się do podstawienia na koszt własny innego autokaru w czasie nieprzekraczającym 2 godzin od wystąpienia awarii, który gwarantuje dojazd do bazy szkoleniowej. W przypadku awarii obsługa jest zobowiązana do natychmiastowego powiadomienia o awarii przedstawiciela Zamawiającego . Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów wynikających z awarii autokaru. Transport winien być dostosowany do ilości uczestników. 3.2 Ubezpieczenie Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia łącznie 46 osób uczestniczących w wyjeździe od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie szkolenia wyjazdowego, do ubezpieczenia na czas przejazdu i pobytu w hotelu tj. w szczególności kosztów leczenia, NNW, bagażu podróżnego. Minimalna suma ubezpieczenia ( na jednego uczestnika) wynosi 10000,00 zł. Kopia polisy potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną winna być dostarczona Zamawiającemu najpóźniej na 1 dzień przed planowanym wyjazdem. Zamawiający przekaże Wykonawcy imienną listę uczestników szkolenia najpóźniej na 3 dni przed wyjazdem. 3.3 Zakwaterowanie 1 nocleg w hotelu 3 gwiazdkowym , pokoje z łazienkami i WC: 2 osobowe -ilość :2 3 osobowe - 11 4 osobowe - 1 5 osobowe - 1, z zapleczem szkoleniowym, salami o charakterze integracyjnym dostosowanym do ilości uczestników. Sale dydaktyczne winny zapewniać komfort uczestnictwa w zajęciach. Pomieszczenia powinny być przystosowane pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym i bhp do prowadzenia szkoleń. Winny być wyposażone w odpowiednią liczbę miejsc siedzących i stolików. Wykonawca odpowiedzialny jest za zapewnienie urządzeń w ilości i stanie technicznym zapewniającym odpowiedni poziom szkolenia tj. - aparaturę audiowizualną - rzutnik, - tablica flipchart. Pomieszczenia do przeprowadzenia zajęć winny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dostępnymi na stronie internetowej http: efs.silesia-region.pl zakładka Promocja 3.4 Wyżywienie Z uwagi na udział dzieci, Wykonawca winien zwrócić szczególną uwagę na dostosowanie menu do zasad racjonalnego żywienia dostosowanego do wieku dzieci biorących udział w wyjeździe. Uczestnicy powinni mieć zagwarantowane pełnowartościowe posiłki przez cały okres pobytu według następującego rozkładu: I dzień - obiad (I danie( zupa ) i II danie uwzględniające porcje mięsa lub ryby - 100 g, surówki, jarzyny - 100 g, deser i napój) - kolacja II dzień - śniadanie ( w postaci stołu szwedzkiego, w ofercie między innymi : różnorodne pieczywo, nabiał, zupa mleczna i mleko z płatkami kukurydzianymi lub zbożowymi dla młodszych dzieci, danie ciepłe, wędliny, (miód, dżem, masło naturalne i roślinne traktowane jako obowiązkowe dodatki do śniadań i kolacji nie stanowiące podstawowych składników posiłków) porcje owoców, herbata, kawa, mleko do kawy, cytryna do herbaty, cukier itp.) - obiad ( I ( zupa ) i II danie uwzględniające porcje mięsa lub ryby - 100 g, surówki, jarzyny - 100 g, deser i napój) - kolacja. W trakcie pobytu: całodobowy serwis napojów typu: woda mineralna gazowana i niegazowana, 2 podwieczorki dla dzieci ( owoce, soki owocowe, bułka słodka lub pączek lub ciastko) Serwis kawowy dla uczestników szkolenia w trakcie warsztatów ( kawa, herbata, woda gazowana i niegazowana, ciastka, cytryna do herbaty, mleko do kawy, cukier). Do serwowania posiłków Wykonawca będzie stosował zastawę stołową w postaci sztućców ze stali nierdzewnej, nakryć stołowych z porcelany lub porcelitu. Każdy z posiłków musi zawierać 2500 - 3200 kcal. Temperatura posiłków zgodna z normami żywieniowymi. Produkty spożywcze użyte do przygotowania posiłków winny posiadać co najmniej 6 miesięczny okres przydatności do spożycia licząc od daty wydania. 3.5 Program dydaktyczny- 10 godzin lekcyjnych warsztatów ( po 45 min) dla 21 dorosłych uczestników w podziale na dwie grupy Zakres: a) Podstawowe kompetencje i umiejętności społeczne : - wychodzenie z błędnego koła wyuczonej bezradności i sposoby obrony przed nią - techniki relaksacyjne, - asertywność, b) Zarządzanie budżetem i planowanie czasu osób bezrobotnych z ograniczonymi zasobami finansowymi - pojęcie budżetu i jego zastosowanie - przepływ gotówki a cele finansowe - metody tworzenia budżetu i jego przystosowanie do skali gospodarstwa domowego - kontrola wydatków - jak rozsądnie wydawać pieniądze - sposoby i możliwości oszczędzania - zasady racjonalnego pożyczania - tworzenie planu finansowego - efektywne wykorzystanie czasu, - podstawowe techniki planowania w zakresie planu dnia i podziału obowiązków Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi na własność: - materiały dydaktyczne (zawierające treści związane z wykładami) dla uczestników -materiały piśmiennicze (przeznaczone na notatki i długopis) dla uczestników Wykonawca przekaże po 1 egzemplarzu materiałów dla Zamawiającego Wykonawca zapewni po dwóch trenerów (jednocześnie) dla każdej z dwóch grup uczestników. Trenerzy legitymować się winni wykształceniem wyższym psychologicznym lub pedagogicznym oraz minimum 2 -letnim doświadczeniem w prowadzeniu przedmiotowych zajęć. Wykonawca zapewni: - stosowne ologowanie materiałów zgodnie z wytycznymi zamieszczonymi na stronie internetowej http: efs.silesia-region.pl zakładka promocja oraz informacją o współfinansowaniu warsztatów realizowanych w ramach projektu Stawiam na siebie - efektywna integracja społeczno - zawodowa wobec wyzwań rynku pracy w Gminie Lubliniec ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - listy obecności stosownie ologowane jw. - prowadzenie dziennika zajęć zawierającego tytuł szkolenia, stosowne ologowanie, listę uczestników, konspekty zajęć -ologowane listy potwierdzające zakwaterowanie, wyżywienie, odbiór materiałów zawierające nazwisko i imię uczestnika oraz jego podpis, listy potwierdzające odbiór zaświadczeń o ukończeniu warsztatów, - przygotowanie zaświadczeń o ukończeniu warsztatów - przygotowanie narzędzi do ewaluacji uczestników warsztatów, w postaci badań ankietowych przeprowadzonych przed i po zakończeniu zajęć, oceniających poziom osiągniętych rezultatów z prowadzonych zajęć. - przygotowanie raportu z badania ewaluacyjnego - przekazanie wszystkich wyżej wymienionych materiałów Zamawiającemu w terminie do 7 dni po zakończeniu zajęć wraz z kopiami wydanych zaświadczeń Wszystkie materiały winny być logowane zgodnie z wytycznymi znajdującymi się na stronie internetowej http: efs.silesia-region.pl zakładka promocja oraz informacją o współfinansowaniu warsztatów realizowanych w ramach projektu Stawiam na siebie - efektywna integracja społeczno - zawodowa wobec wyzwań rynku pracy w Gminie Lubliniec ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego 3.6 Program zajęć opiekuńczych dla dzieci Wykonawca zapewni : - organizację zajęć dostosowanych do wieku uczestników, - opiekunów dla dzieci, z zachowaniem zasady: trójka najmłodszych dzieci ( 1,5, 2 , 3 lata) - 2 opiekunów, - materiały do zajęć dla każdego dziecka oraz paczki ze słodyczami i zabawkami ( stosownie do wieku np. maskotka, klocki, książki, puzzle, zabawki edukacyjne) 3.7 Program rekreacyjny dla wszystkich uczestników Program przewidujący zorganizowanie między innymi zwiedzania atrakcji turystycznych w pobliżu miejsca zakwaterowania lub alternatywnie inne atrakcje turystyczno - rekreacyjne na wypadek niepogody Ponadto Wykonawca zapewni: -zgłoszenie warsztatów do bazy danych WWW.inwestycjawkadry.pl - archiwizację dokumentacji związanej z przeprowadzeniem warsztatów do 2020 r. - udostępnienie dokumentacji jednostkom kontrolnym w tym Zamawiającemu w okresie do 2020 r. - poddanie się kontroli Zamawiającego na każdym etapie realizacji warsztatów, - udokumentowanie warsztatów na płycie CD ( co najmniej 10 zdjęć) i przekazania dokumentacji Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805700000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie w realizacji warsztatów wyjazdowych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubliniec.bip.info.pl/index.php?idmp=99&r=r
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach