Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie dwóch 7 - dniowych turnusów psychologicznych z terapią antynikotynową dla 100 osób - uczestników Projektu pn. Program profilaktyki chorób układu oddechowego związanych z uzależnieniem od nikotyny w powiecie ostródzkim - szansą na ograniczenie społecznych nierówności w zdrowiu, finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 oraz budżetu państwa w ramach Programu PL 13 Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu

Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 5
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6429800 , fax. 089 6429817
  • Data zamieszczenia: 2016-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie
    ul. Jana III Sobieskiego 5 5
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6429800, fax. 089 6429817
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.ostroda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie dwóch 7 - dniowych turnusów psychologicznych z terapią antynikotynową dla 100 osób - uczestników Projektu pn. Program profilaktyki chorób układu oddechowego związanych z uzależnieniem od nikotyny w powiecie ostródzkim - szansą na ograniczenie społecznych nierówności w zdrowiu, finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 oraz budżetu państwa w ramach Programu PL 13 Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie dwóch 7 - dniowych turnusów psychologicznych z terapią antynikotynową dla 100 osób - uczestników Projektu pn. Program profilaktyki chorób układu oddechowego związanych z uzależnieniem od nikotyny w powiecie ostródzkim - szansą na ograniczenie społecznych nierówności w zdrowiu, finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 oraz budżetu państwa w ramach Programu PL13 Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu - zwanego dalej Projektem, zgodnie z postanowieniami § 3 siwz oraz projektem umowy stanowiącym zał. nr 3 do siwz. 2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1, w szczególności obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie dwóch 7 - dniowych turnusów psychologicznych z terapią antynikotynową, jn.: 1) turnus pierwszy zorganizowany i przeprowadzony dla 50 osób pełnoletnich w terminie od dnia 7 marca 2016r. do dnia 13 marca 2016r. włącznie (7 dni pobytowych); 2) turnus drugi zorganizowany i przeprowadzony dla 50 osób pełnoletnich w terminie od dnia 14 marca 2016r. do dnia 20 marca 2016r. włącznie (7 dni pobytowych). UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilościowej osób uczestniczących w poszczególnych turnusach, przy założeniu, że: 1) ogólna ilość osób biorących udział w obydwu turnusach nie przekroczy liczby 100, 2) maksymalna dopuszczalna liczba uczestników jednego turnusu może wynieść 65 osób, 3) minimalna dopuszczalna liczba uczestników jednego turnusu może wynieść 35 osób. 3. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 2, obejmuje również: 1) przewóz uczestników każdego z turnusów z Ostródy do ośrodka, w którym ma się odbyć turnus oraz odwiezienie uczestników do Ostródy po zakończeniu danego turnusu; 2) zapewnienie minimum jednego opiekuna dla każdej grupy, pozostającego do dyspozycji uczestników turnusu od pierwszego do ostatniego dnia trwania danego turnusu, obecność opiekuna danej grupy jest wymagana również w trakcie przewozu osób na i z turnusu; 3) uiszczenie opłaty uzdrowiskowej / klimatycznej za wszystkich uczestników turnusów (jeśli jest wymagana); 4) wykupienie ubezpieczenia dla każdego uczestnika turnusu, obejmującego przewóz uczestników na i z turnusów oraz całodobowy 7-dniowy pobyt uczestników na turnusach, w kwocie: minimum 10.000,- zł / 1 uczestnika z tytułu nieszczęśliwych wypadków i ich następstw, minimum 20.000,- zł / 1 uczestnika z tytułu odpowiedzialności cywilnej. 4. W ramach każdego turnusu Wykonawca zapewni uczestnikom turnusu: 1) badanie lekarskie każdego uczestnika na początku i na zakończenie turnusu; 2) stałą opiekę pielęgniarską oraz możliwość korzystania z doraźnej opieki lekarskiej; 3) fachową pomoc psychologiczną w razie potrzeby; 4) codzienne ćwiczenia krążeniowo - oddechowe - min. 45 minut / 1 osobę; 5) inhalacje górnych dróg oddechowych - min. 5 razy/1 osobę/turnus; 6) możliwość korzystania z basenu rehabilitacyjnego - min. 1 godzinę dziennie/ 1 osobę; 7) psychoterapię indywidualną - min. 2 godziny/osobę/turnus; 8) antynikotynową terapię grupową - min. 4 godziny dziennie; 9) materiały dydaktyczne dla uczestników turnusów; 10) całodzienne wyżywienie, w skład którego codziennie wchodzą: śniadanie, obiad, kolacja oraz serwis kawowy podczas terapii grupowej; 11) zakwaterowanie wszystkich uczestników każdego z turnusów na terenie jednego ośrodka, w pokojach maksymalnie : 2, 3 i/lub 4 osobowych, wyposażonych w pełen węzeł sanitarny, tj. minimum w umywalkę, prysznic, wc w każdym pokoju ( z całodobowym dostępem do ciepłej wody). Każdy pokój musi być wyposażony w jednoosobowe łóżka z czystą pościelą (wyklucza się łóżka piętrowe), szafy ubraniowe, krzesła i stoliki, TV oraz czajnik bezprzewodowy i szklanki. Wykonawca zapewni uczestnikom turnusów dostęp do sieci Wi-Fi na terenie ośrodka. 5. Wymagania dotyczące ośrodka, w którym zostaną zorganizowane i przeprowadzone turnusy będące przedmiotem zamówienia: Ośrodek, w którym mają być przeprowadzone turnusy objęte przedmiotem zamówienia, musi spełniać standardy odpowiadające hotelom minimum **(2 gwiazdkowym), tj. posiadać odpowiednią bazę noclegową i żywieniową (w tym stołówkę). Ośrodek musi być nadto wyposażony w basen, gabinety lekarskie, zabiegowe, itp. pomieszczenia niezbędne do prawidłowej realizacji programu objętego turnusami. Obiekty wchodzące w skład ośrodka oraz pozostała infrastruktura zlokalizowana na terenie przynależnym do ośrodka, muszą spełniać wszelkie wymagane standardy i normy bhp oraz p.poż. 6. Wykonawca zobowiązany jest również do: 1) zapewnienia kadry gwarantującej prawidłową realizację przedmiotu zamówienia, w szczególności: psychologa, psychoterapeuty z zakresu terapii uzależnień oraz kadrę posiadającą odpowiednie kwalifikacje do prowadzenia zajęć, zabiegów oraz do sprawowania opieki medycznej i pozostałej obsługi uczestników turnusów, wymaganych w ust. 4; 2) przedłożenia do akceptacji Zamawiającego, nie później niż w terminie 7 dni przed rozpoczęciem każdego turnusu: a) szczegółowego harmonogramu zajęć i zabiegów; b) projektu materiałów dydaktycznych przeznaczonych dla uczestników turnusu; 3) prowadzenia dziennika zajęć zawierającego listę obecności uczestników turnusu, daty, godziny i zakres tematyczny poszczególnych zajęć z psychologiem i psychoterapeutą wraz z listą odbioru materiałów dydaktycznych przez uczestników zajęć oraz każdorazowe sporządzanie listy obecności z przeprowadzonych zabiegów, a także sporządzenie listy zakwaterowania z wyżywieniem uczestników turnusów, 4) wystawienia uczestnikom zaświadczeń o odbytych turnusach; 5) przeprowadzenia wśród uczestników ankiety satysfakcji z udziału w turnusie; 6) przedłożenia Zamawiającemu, w ciągu 7 dni od dnia zakończenia danego turnusu, następujących dokumentów: a) oryginałów list obecności, o których mowa w pkt 3, zawierających imię i nazwisko, datę oraz podpis uczestnika; b) oryginału dziennika zajęć z przeprowadzonej terapii psychologicznej i psychoterapeutycznej; c) oryginałów lub potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopii ankiet satysfakcji przeprowadzonych wśród uczestników turnusów; d) kopii zaświadczeń o ukończeniu turnusu wydanych uczestnikom turnusów, potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; e) zdjęć dokumentujących przebieg turnusów na nośnikach CD/DVD; 7) niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego o każdym przypadku rezygnacji z udziału w turnusie przez jego uczestnika; 8) umieszczania na materiałach dydaktycznych oraz wszelkich innych dokumentach związanych z realizacją przedmiotu niniejszego zamówienia, logo Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009 - 2014 oraz Powiatu Ostródzkiego wraz tytułem Projektu i informacją o instytucjach finansujący Projekt, zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851400002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie wykonawcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat.ostroda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach