Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie certyfikowanego kursu pn. Brązowa odznaka jeździecka dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach, w ramach projektu Kompetencje TAK, Stereotypy NIE II - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego w latach 2012-2014 realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zarząd Powiatu Mikołowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, ul. Żwirki i Wigury 4a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 32-48-100, 32-48-125 , fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
  • Data zamieszczenia: 2013-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Mikołowskiego
    ul. Żwirki i Wigury 4a 4a
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
    REGON: 27628477900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mikolowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie certyfikowanego kursu pn. Brązowa odznaka jeździecka dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach, w ramach projektu Kompetencje TAK, Stereotypy NIE II - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego w latach 2012-2014 realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem i zakresem zamówienia jest: zorganizowanie i przeprowadzenie certyfikowanego kursu pn. Brązowa odznaka jeździecka dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach, w ramach projektu Kompetencje TAK, Stereotypy NIE II - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego w latach 2012-2014 realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia obejmuje dwa zadania: ZADANIE 1: Przeprowadzenie kursu na Brązową odznakę jeździecką Polskiego Związku Jeździeckiego. 1. Zorganizowanie i przeprowadzenie kompleksowego kursu zawodowego w zakresie Brązowej odznaki jeździeckiej Polskiego Związku Jeździeckiego dla 30 uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach (15 uczniów w roku szkolnym 2012-2013 i 15 uczniów w roku szkolnym 2013-2014) zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami szkolenia Polskiego Związku Jeździeckiego. 1.1. Kurs powinien uwzględniać wymagania egzaminacyjne Polskiego Związku Jeździeckiego w zakresie brązowej odznaki jeździeckiej. W szczególności powinien obejmować: - przygotowanie teoretyczne do egzaminu w wymiarze 3h na ucznia, - opiekę stajenną i siodłanie: 2h na ucznia, - jazdę konną (parkur, czworobok): 25h na ucznia 1.2. Ośrodek, w którym odbywać się będzie kurs, powinien umożliwiać jego przeprowadzenie zgodnie z harmonogramem ustalonym z Koordynatorem Projektu, bez względu na warunki pogodowe. Harmonogram kursu powinien być dostosowany do obowiązującego planu lekcji i harmonogramu innych zajęć projektowych. Ośrodek powinien się znajdować w promieniu 25 km od siedziby szkoły (na podstawie danych GPS, trasa najkrótsza, zmierzona na samochód osobowy) lub w przypadku, gdy ośrodek znajduje się dalej niż w promieniu 25 km, ma obowiązek na własny koszt zapewnić transport uczniów z siedziby szkoły do ośrodka i ich powrót. 1.3. Ośrodek, w którym odbywa się kurs, musi być wyposażony w: - minimum 5 koni przygotowanych do nauki jazdy w zakresie brązowej odznaki jeździeckiej, - krytą ujeżdżalnią o wymiarach min. 20 x 35 m, - plac parkurowy o wymiarach min. 35 x 60 m, - maneż do ćwiczeń na czworoboku o wymiarach min. 30 x 40 m, - środek transportu do przewozu koni do ośrodka egzaminacyjnego (koniowóz na min. 5 koni), - sprzęt jeździecki dla koni (min. ogłowia, siodła) i odzież ochronną dla uczniów (min. kaski i kamizelki ochronne). 1.4. Wykonywanie ww kursu odbywać się będzie przez czas trwania umowy od poniedziałku do soboty w godzinach uzgodnionych z Koordynatorem Projektu. 1.5. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić odpowiedni sprzęt szkoleniowy, niezbędny do przeprowadzenia danego kursu. 1.6. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania programu zajęć zawierającego zasady szkolenia i wymagania egzaminacyjne Polskiego Związku Jeździeckiego (zbiór obowiązujących przepisów wg stanu na dzień 10 stycznia 2012 r. stanowiący zał. nr 2 do SIWZ) opublikowane na stronie http:pzj.pl uploads Zasady_szkolenia_PZJ_2012.pdf w zakresie brązowej odznaki jeździeckiej oraz przekazania go Zamawiającemu. 1.7. Prawidłowość wykonania umowy zostanie potwierdzona poprzez prowadzenie dzienników kursu i list obecności. 1.8. Wykonawca przeprowadzi w trakcie ww kursu ankiety monitorujące z raportem wyników. Wzory ankiet oraz analiz zostaną uzgodnione z Koordynatorem Projektu. 1.9. Wykonawca zapewnia materiały dydaktyczne (podręczniki) zalecane przez Polski Związek Jeździecki, które po zakończeniu kursu przechodzą na własność uczniów. 1.10. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić odpowiednie działania informacyjne i promocyjne zgodne z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, min.: materiałów szkoleniowych, dokumentów w związku z współfinansowaniem z Europejskiego Funduszu Społecznego. 1.11. Wykonawca zobowiązuję się do ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, w tym za szkody wyrządzone osobom trzecim, za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe w związku ze świadczeniem usług oraz niezwłocznego zawiadomienia w formie pisemnej Zamawiającego o wypadku podczas kursu, oraz sporządzenia karty wypadku ustalającej okoliczności i przyczyny wypadku oraz przekazania jej Zamawiającemu i poszkodowanemu. 1.12. Wykonawca zobowiązuje się do wykupienia ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie kursu, w drodze na kurs i po kursie na sumę 15 000,00 zł. oraz przekazania dokumentu potwierdzającego wykupienie ubezpieczenia Zamawiającemu do 5 dni od daty pierwszych zajęć; 1.13. Wykonawca zobowiązuje się wydać uczestnikom kursu zaświadczenia o ukończeniu kursu. Na zaświadczeniach powinny zostać umieszczone właściwe oznaczenia graficzne: logo i nazwy projektu, logo PO KL, UE, EFS wraz z tekstami opisującymi zaangażowanie środków UE w projekt; 1.14. Wykonawca zobowiązuję się nie pobierać od uczestników kursu żadnych opłat. 1.15. Wykonawca zobowiązuje się przechowywać wszystkie dokumenty związane z realizacją szkolenia co najmniej do dnia 31.12.2020 r. ZADANIE 2: Zorganizowanie i przeprowadzenie egzaminu na Brązową odznakę jeździecką Polskiego Związku Jeździeckiego 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie egzaminu na Brązową odznakę jeździecką Polskiego Związku Jeździeckiego dla grupy 30 uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach (15 uczniów w roku szkolnym 2012-2013 i 15 uczniów w roku szkolnym 2013-2014) zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami szkolenia Polskiego Związku Jeździeckiego. 1.1. Egzamin powinien odbywać się w ośrodku posiadającym Certyfikat Polskiego Związku Jeździeckiego. 1.2. Każdemu uczestnikowi przysługuje 1 poprawka z całego egzaminu lub jego części. 1.3. Wykonawca zobowiązuje się do rezerwacji terminu - terminów egzaminu- egzaminów. 1.4. Wykonawca zapewni konie, na których odbywać się będzie egzamin. 1.5. Wykonawca, w razie potrzeby zapewni transport uczestników kursu z ośrodka jeździeckiego do ośrodka egzaminacyjnego i ich powrót. 1.6. Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem zbiorczego protokołu egzaminacyjnego podpisanego przez członków Komisji Egzaminacyjnej, kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem indywidualnych protokołów egzaminacyjnych wszystkich zdających osób, kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem protokołów egzaminacyjnych tych osób, które zdawały egzamin poprawkowy, kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem wystawionych legitymacji oraz odznak. 1.7. Wykonawca w całości pokrywa koszty egzaminów i ewentualnych poprawek. 2. Pożądany termin realizacji całego przedmiotu zamówienia: od daty podpisania umowy do dnia 15.06.2014 roku; zadanie I - od daty podpisania umowy do dnia 30.05.2014 roku, zadanie II - od daty podpisania umowy do dnia 15.06.2014 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 21. Wymagania dotyczące wadium. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1000,00 zł (słownie:tysiączłotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w ING Bank Śląski, na rachunek: nr 03 1050 1214 1000 0022 9075 1375 Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 21.01.2013 r. do godz.900. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się, tj. zostanie zaksięgowane na rachunku Zamawiającego. Pozostałe formy wadium należy złożyć do depozytu w kasie Starostwa Powiatowego, ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, pok. 146, najpóźniej do dnia 21.01.2013 r. do godz.9:00. W przypadku uchybienia ww. terminom, miejscom, treści lub formie wniesienia wadium, Zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz w dokumencie wadialnym musi znaleźć się zapis, iż jest ono nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego. W gwarancji nie mogą być zawarte jakiekolwiek warunki ograniczające zakres odpowiedzialności gwarancyjnej. Dokument wadialny musi obejmować wszystkie przypadki opisane w art.46 ust.4a i ust.5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zgodnie z art. 46 ust 1 ustawy Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust.4a art.46 ustawy. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.; Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolowski.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach