Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-945 Kraków, os. Teatralne 4a
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 6442872, 501642173 , fax. 12 6449997
- Data zamieszczenia: 2012-04-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie
os. Teatralne 4a 4a
31-945 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 6442872, 501642173, fax. 12 6449997
REGON: 12146431000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppsmis3.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu TERAPII ZAJĘCIOWEJ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV): przedmiot główny: 80530000-8 - usługi szkolenia zawodowego Przedmiotem niniejszego postępowania jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu terapii zajęciowej dla 10-15 osób w Zespole Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie, os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie łącznie 30 godzin kursu terapii zajęciowej dla grupy 10-15 osób w Zespole Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie, os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków Obowiązki Wykonawcy. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany jest pokryć koszty organizacji kursu w części praktycznej i teoretycznej oraz koszt materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika kursu Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim: a. zapewnienie materiałów dydaktycznych (szkoleniowych) w formie papierowej lub na nośniku CD, b. realizacja kursu przez kadrę, posiadającą kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu zajęć z tematu objętego przedmiotową umową, Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: a. listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu zajęć, b. program kursu oraz dziennik zajęć, c. potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, d. informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT/rachunkiem Zamawiający po zakończeniu kursu przeprowadzi jego ewaluację za pomocą anonimowych ankiet. Zaświadczenia o uczestnictwie w danym kursie wystawi Zamawiający. Ramowy program kursu: Program kursu obejmuje łącznie 30 godzin lekcyjnych kursu, w tym 7 godzin zajęć teoretycznych i 23 godziny zajęć praktycznych dla każdego uczestnika kursu realizowanych w jednej grupie. Kurs musi się odbywać w oparciu o opracowany przez prowadzącego PROGRAM KURSU, załączony do oferty, OBEJMUJĄCY MIĘDZY INNYMI NIŻEJ WYMIENIONE ZAGADNIENIA: Wiadomości ogólne dot. idei terapii zajęciowej, celów i zadań terapii zajęciowej, podstawowej terminologii, dokumentacji stosowanej w terapii zajęciowej, zasad konstruowania indywidualnego i grupowego planu terapii zajęciowej, podstaw prawnych i zasad funkcjonowania Warsztatów Terapii Zajęciowej, form i technik pracy z osobami niepełnosprawnymi, trudności w pracy terapeuty zajęciowego i sposobów radzenia sobie z nimi. Zajęcia praktyczne mają charakter pokazowo - ćwiczeniowy i obejmują wybrane formy i techniki terapii zajęciowej, dobieranie odpowiednich technik terapii zajęciowej, dostosowanie form terapii zajęciowej do indywidualnych planów usprawniania podopiecznego, projektowanie i wykonywanie prac z zakresu metod i technik terapii zajęciowej. Czas trwania kursu: łącznie 30 godzin kursu, w tym teoria 7 godz., zajęcia praktyczne 23 godz. Przez godzinę zajęć należy rozumieć 45 minut. Ilość godzin kursu w każdym dniu nie może być większa niż 8 godzin zegarowych. Przewiduje się przerwy między zajęciami. Liczba uczestników kursu: łącznie: minimalnie 10 uczestników-maksymalnie 15 uczestników. Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. Czas realizacji: do 20.06.2012r. Szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia zostanie ustalony z Przedstawicielem Zamawiającego po podpisaniu umowy. Umowa będzie realizowana na terenie miasta Krakowa, w salach przystosowanych do prowadzenia zajęć w Zespole Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie, os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków. Zamawiający udostępnia bezpłatnie sale wykładowe w godzinach, w których nie są wykorzystywane do prowadzenia zajęć szkolnych. W przypadku braku wystarczającej liczby zgłoszonych uczestników (poniżej 10 osób) na kurs, Zamawiający ma prawo rezygnacji z zamówienia, umowa nie zostanie podpisana. Natomiast w przypadku jej wcześniejszego podpisania, Zamawiający będzie miał prawo jej natychmiastowego rozwiązania bez wypowiedzenia. We wskazanych wyżej wypadkach Zamawiający nie ponosi żadnych konsekwencji prawnych jak i finansowych, jak i nie będzie zobowiązany do zwrotu jakichkolwiek kosztów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sppsmis3.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Szkolenie dla osób bezrobotnych
Dodano: 2016-07-25 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Projektant stron internetowych webmaster znak sprawy: ZP.2711.39.2016
Dodano: 2016-07-15 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Profesjonalny pracownik usług sprzedażowych / handlowych wraz z obsługą ICT znak sprawy: ZP.2711.40.2016
Dodano: 2016-06-30 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pod nazwą Obsługa wózków jezdniowych (wszystkie typy) oraz magazynier, gospodarka magazynowa w zakresie pracy w handlu hurtowym znak sprawy: ZP.2711.34.2016
Dodano: 2016-06-04 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pod nazwą Operator koparko ładowarki wszystkie typy klasa III znak sprawy: ZP.2711.37.2016
Dodano: 2016-06-04 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową z zakresu spawania dwiema technikami znak sprawy: ZP.2711.29.2016
Dodano: 2016-06-04 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową z zakresu spawania dwiema technikami znak sprawy: ZP.2711.28.2016
Dodano: 2016-06-04 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Obsługa komputera z egzaminami ECDL znak sprawy: ZP.2711.36.2016
Dodano: 2016-06-02 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Księgowość komputerowa znak sprawy: ZP.2711.33.2016
Dodano: 2016-06-02 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pod nazwą Obsługa wózków jezdniowych (wszystkie typy) oraz magazynier, gospodarka magazynowa w zakresie pracy w handlu hurtowym znak sprawy: ZP.2711.35.2016
Dodano: 2016-06-02