Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie 7 szkoleń w ramach projektu Wdrożenie nowoczesnych modeli zarządzania jakością w Uniwersytecie Gdańskim (MODEL_UG) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5232344 , fax. 058 5232484, 5523741
  • Data zamieszczenia: 2013-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 1A 1A
    80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 5232344, fax. 058 5232484, 5523741
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie 7 szkoleń w ramach projektu Wdrożenie nowoczesnych modeli zarządzania jakością w Uniwersytecie Gdańskim (MODEL_UG) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 80570000-0 - usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego. 2.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu 7 szkoleń w ramach projektu Wdrożenie nowoczesnych modeli Zarządzania jakością w Uniwersytecie Gdańskim (MODEL_UG) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w załączniku nr 8 do SIWZ. 4.Harmonogram i temat szkoleń przedstawiony jest w załączniku nr 9 do SIWZ. Szczegółowe terminy poszczególnych szkoleń zostaną przedstawione Wykonawcy w ciągu miesiąca od dnia podpisania umowy. 5.Szkolenia przeznaczone są dla kadry zarządzającej wyższego szczebla Uniwersytetu Gdańskiego - Rektor, Prorektorzy, Dziekani, Prodziekani, Kanclerz, z-cy Kanclerza, Kwestor, z-cy Kwestora, Dyrektorzy jednostek organizacyjnych UG, z-cy Dyrektorów jednostek organizacyjnych UG (przewidywana ilość osób podana w załączniku nr 9 do SIWZ). 6.Celem szkoleń jest podniesienie kompetencji menadżerskich kadry zarządzającej wyższego szczebla Uniwersytetu Gdańskiego w 7 obszarach tematycznych: Szkolenie nr 1 - Komercjalizacja wiedzy, Szkolenie nr 2 - Zarządzanie ryzykiem, Szkolenie nr 3 - Nowelizacja ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym, Szkolenie nr 4 - Zarządzanie własnością intelektualną, Szkolenie nr 5 - Zarządzanie jakością kształcenia we współpracy z otoczeniem gospodarczo - społecznym, Szkolenie nr 6 - Pozyskiwanie funduszy z programów unijnych, kontrola, zarządzanie i realizacja projektów, Szkolenie nr 7 - Kontrola zarządcza, zarządzanie finansami wobec zmian w ustawie o finansowaniu nauki. 7.Wszystkie szkolenia przeprowadzane będą na terenie Kampusu Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku Oliwie. Miejsce realizacji wskazuje Zamawiający, podając Wykonawcy dokładny adres nie później niż 14 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem danego szkolenia. Wykonawca nie ponosi kosztów z tytułu wynajmu sali. 8.Zajęcia muszą być prowadzone z zastosowaniem przykładów odnoszących się do konkretnych sytuacji, z uwzględnieniem specyfiki wyższych uczelni publicznych. 9.Wykonawca (zgodnie z opisem w załączniku nr 8 do SIWZ) zobowiązuje się m. in. do: 1)zapewnienia koordynatora sprawującego nadzór nad grupą szkoleniową i czuwającego nad prawidłową realizacją szkolenia z minimum 1-rocznym stażem pracy w zakresie prowadzonych usług szkoleniowych, 2)zapewnienia trenerów szkoleniowych posiadających odpowiednie kwalifikacje i biegłą znajomość tematyki programu szkolenia oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie dydaktyczne i trenerskie, gwarantujące efektywne przekazanie wiedzy specyficznej grupie odbiorców, jaką jest kadra zarządzająca wyższego szczebla uczelni publicznej, 3)wyposażenia trenerów w laptop w celu prezentacji materiałów dydaktycznych zapisanych w postaci elektronicznej, 4)opracowania szczegółowego programu szkolenia, obejmującego co najmniej zagadnienia wymienione w załączniku nr 9 do SIWZ wraz z materiałami szkoleniowymi i przedłożenia ich Zamawiającemu celem akceptacji, najpóźniej na 14 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem danego szkolenia, 5)zapewnienia wyżywienia wszystkim uczestnikom szkolenia podczas wszystkich dni szkoleniowych, zgodnie z opisem w załączniku nr 10 do SIWZ (który jest obowiązujący dla prawidłowo złożonej oferty), 6)przygotowania listy obecności na każdy dzień szkolenia wraz z potwierdzeniem otrzymania materiałów szkoleniowych i posiłku oraz przekazania ich Zamawiającemu w terminie do 7 dni kalendarzowych po zakończeniu każdego szkolenia, 7)wydania oryginału zaświadczenia/certyfikatu o ukończeniu szkolenia wszystkim uczestnikom oraz przesłania kopii tych dokumentów Zamawiającemu (w wersji papierowej) w terminie do 7 dni kalendarzowych po zakończeniu każdego szkolenia; opis wyglądu zaświadczenia/certyfikatu dostępny w załączniku nr 8 do SIWZ, 8)konsultacji z Zamawiającym propozycji ankiet oceniających poszczególne szkolenia nie później niż na 14 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem danego szkolenia, 9)przygotowania i przeprowadzenia po każdym szkoleniu ankiety ewaluacyjnej oraz przekazanie jej wyników Zamawiającemu zarówno w wersji papierowej (oryginały ankiet) jak i elektronicznej (w formie zbiorczego zestawienia w tabeli Excel) w terminie do 7 dni kalendarzowych po zakończeniu każdego szkolenia, 10)stosowania na wszystkich dokumentach (materiały szkoleniowe, programy szkoleń, listy obecności itp.) oznaczenia o współfinansowaniu z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wraz z logotypami POKL, logo Uniwersytetu Gdańskiego zgodnie z zasadami promocji POKL dostępnymi do pobrania pod adresem: www.model.ug.edu.pl. 10.Zamawiający zobowiązuje się do: 1)przekazania Wykonawcy imiennej listy uczestników szkolenia nie później niż 5 dni kalendarzowych przed każdym szkoleniem, 2)zapewnienia sali, sprzętu audiowizualnego potrzebnego do przeprowadzenia poszczególnych szkoleń, 3)przedstawienia Wykonawcy szczegółowych terminów poszczególnych szkoleń - zgodnie z zapisami w pkt. 4 niniejszego rozdziału. 11.Cena oferty musi obejmować usługę szkoleniową wraz z materiałami szkoleniowymi, usługę gastronomiczną (zgodnie z opisem w załączniku nr 8, 9 i 10 do SIWZ) oraz musi zawierać wszelkie niezbędne koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia (zgodnie z opisem w pkt. 6 rozdziału XI SIWZ). 12.Załączniki nr 8, 9 i 10 do SIWZ są obowiązujące dla prawidłowo złożonej oferty. 13.Wykonawca zagwarantuje swobodny nadzór nad realizowanym zamówieniem i możliwość dokonywania uzgodnień na każdym etapie zamówienia przez przedstawiciela Zamawiającego. 14.Zamawiający nie przewiduje unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia - art. 93 ust. 1a ustawy Pzp. 15.Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części zamówienia (w ramach prawa opcji), tj. do 20% wartości umowy określonej w ust. 2 niniejszego paragrafu, a Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwać roszczenie z tego tytułu. 16.Termin wykonania zamówienia: od podpisania umowy z terminem realizacji wrzesień 2013r - czerwiec 2014r. - w terminach szczegółowo określonych zgodnie z zapisami w pkt. 4 rozdziału II SIWZ. 17.Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania z usług podwykonawców - rozdział V pkt. 3 SIWZ. 18. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. 19.Szczegóły zamówienia opisane w rozdziale II SIWZ, załączniku nr 2 - formularz cenowy, załączniku nr 7 - projekt umowy oraz w załacznikach nr: 8 (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia), 9 (harmonogram i tematyka szkoleń), 10 (usługa gastronomiczna) do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805700000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach