Przetargi.pl
Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć warsztatowo - szkoleniowych dla rodzin wielodzietnych z powiatu słupskiego - uczestników projektu pilotażowego pn. Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż, współfinansowanego przez Unie Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 Działanie 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, Al. Sienkiewicza 20
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 8414311 , fax. 59 841 0196
  • Data zamieszczenia: 2014-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    Al. Sienkiewicza 20 20
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 8414311, fax. 59 841 0196
    REGON: 77098307000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pcpr.slupsk.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć warsztatowo - szkoleniowych dla rodzin wielodzietnych z powiatu słupskiego - uczestników projektu pilotażowego pn. Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż, współfinansowanego przez Unie Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 Działanie 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie realizowane będzie poprzez różne formy wsparcia w poniższych zakresach tematycznych: Część I - Szkolenie z zakresu podnoszenia kompetencji wychowawczych rodziców - Szkoła rodzica 1. Grupa docelowa: W warsztacie weźmie udział 10 rodzin z powiatu słupskiego. Przewiduje się, że udział w wybranych zajęciach tematycznych wezmą także dzieci (maksymalny udział 30 osób). 2. Warsztat zrealizowany zostanie z podziałem na trzy moduły tematyczne, których celem jest: 1) Moduł I - wzrost kompetencji społecznych i wychowawczych rodziców, tj. poprawa komunikacji w rodzinie, uświadomienie właściwego podziału ról, nabycie umiejętności rozwiązywania konfliktów rodzinnych, szukanie satysfakcjonujących każdego członka rodziny rozwiązań problemu, przyglądanie się z różnych perspektyw temu co przeżywają poszczególni członkowie rodziny, próba zrozumienia uczuć trudnych do zaakceptowania i wyrażenia, przekazywanie dzieciom prawidłowych wzorców wychowawczych, a także zasad dobrego wychowania z elementami savoir vivre; 2) Moduł II - budowanie pozytywnych więzi w rodzinie, tj. różne style przywiązania i ich konsekwencje, fizyczna i emocjonalna bliskość z dzieckiem, szacunek i bezwarunkowa akceptacja itp.; 3) Moduł III - radzenie sobie ze stresem sytuacyjnym, poprzez identyfikację sposobów reagowania na sytuacje trudne poszczególnych członków rodziny i omówienie konstruktywnych sposobów radzenia sobie ze stresem (z zastosowaniem technik wyciszających, uspokajających: elementy relaksacji, ćwiczenia oddechowe i wyobrażeniowe). 3. Zakres tematyczny warsztatu dostosowany w taki sposób, aby spełniał określone ww. cele, w tym obejmujący trening z komunikacji w rodzinie, metody radzenia sobie ze stresem, przepracowanie przykładowych kryzysów występujących w rodzinie, wskazanie możliwych rozwiązań, sposobów nawiązywania głębszych relacji z dziećmi, bezpieczny styl przywiązania, prawidłowe wzorce wychowawcze, zasady dobrego wychowania z elementami savoir vivre. 4. Zamówienie realizowane będzie w dwóch grupach w łącznej liczbie 20 godzin dydaktycznych na jedną grupę (5 spotkań po 4 godziny dydaktyczne na jedną grupę), tj. w łącznej liczbie 40 godzin dydaktycznych (10 spotkań po 4 godziny dydaktyczne) w godzinach od 09.00 do maksymalnie 15.00 godziny (dotyczy miesiąca sierpnia 2014 r.) oraz w miesiącu wrześniu 2014 r. zarówno w godzinach popołudniowych, jak i popołudniowych. Dokładne godziny rozpoczęcia i zakończenia szkolenia ustalone zostaną z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy. 5. Minimum 80% czasu trwania szkolenia przeprowadzić należy za pomocą aktywnych metod pracy z grupą, tj. ćwiczenia twórcze, scenki rodzajowe, gry, dyskusja itp. 6. Termin realizacji zamówienia: od 01.08.2014 r. do 30.09.2014 r. w godzinach od 09.00 do maksymalnie 15.00 godziny (dotyczy miesiąca sierpnia 2014 r.) oraz w miesiącu wrześniu 2014 r. zarówno w godzinach popołudniowych, jak i popołudniowych. Dokładny terminarz zajęć ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisania umowy. Spotkania będą odbywały się w dni robocze od poniedziałku do piątku. 7. Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku, przy Al. Sienkiewicza 20 (zapewnienie sali szkoleniowej, poczęstunku kawowego oraz poniesienie kosztów związanych z dojazdem uczestników na spotkania leży po stronie Zamawiającego). 8. Materiały papiernicze i piśmiennicze niezbędne do realizacji szkolenia mogą zostać zapewnione przez Zamawiającego tylko i wyłącznie po wcześniejszym zgłoszeniu tego przez Wykonawcę (wykaz materiałów papierniczych i piśmienniczych musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego). 9. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przeprowadzenia szkolenia zgodnie z umową; 2) zapewnienie innych materiałów piśmienniczych i papierniczych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć, w przypadku gdy Wykonawca z wyprzedzeniem nie zgłosi takiej potrzeby Zmawiającemu; 3) zapewnienia materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika projektu (w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektowej); 4) zapewnienie niezbędnych akcesoriów do przeprowadzenia zajęć; 5) prowadzenia dziennika zajęć, list obecności, karty czasu pracy trenera; 6) przygotowania konspektów zajęć szkoleniowych; 7) przygotowania i przeprowadzenia z uczestnikami ankiet początkowych (w pierwszym dniu zajęć szkoleniowych) i ankiet końcowych (w ostatnim dniu zajęć szkoleniowych) badających poziom wiedzy z zakresu objętego przedmiotem zamówienia z podziałem na trzy moduły tematyczne, a następnie sporządzenia analizy ankiet początkowych i końcowych z uwzględnieniem zmiany poziomu wiedzy i umiejętności każdego uczestnika szkolenia; 8) oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem w/w szkolenia zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013. Część II - Terapia systemowa rodzin 1. Grupa docelowa: Terapią systemową objęte zostaną 4 rodziny wielodzietne z powiatu słupskiego. 2. Cel terapii systemowej rodzin oraz zakres merytoryczny: zdiagnozowanie problemów, z jakimi borykają się poszczególne rodziny, a następnie zmiana struktury rodziny (w sytuacji kryzysu) lub jej granic (w przypadku gdy problem dotyczy zbyt płynnych, lub zbyt sztywnych granic). Rezultatem terapii powinny być przeorganizowane relacje zaburzające funkcjonowanie rodziny, rozwiązane konflikty i kryzysy, odbudowane właściwe relacje z dziećmi. 3. Czas trwania terapii: łącznie przeprowadzonych zostanie 80 godzin zegarowych terapii, co stanowi średnio 20 godzin zegarowych na 1 rodzinę wielodzietną wykorzystywanych przez rodzinę w zależności od indywidualnych potrzeb zarówno w godzinach południowych, jak i popołudniowych (w sytuacji gdy dana rodzina nie będzie wymagała terapii w ilości 20 godzin, pozostałe godziny przeznaczone zostaną na pracę indywidualną z pozostałymi rodzinami wymagającymi intensywniejszego wsparcia). 4. Zamówienie realizowane będzie w formie indywidualnych spotkań terapeuty z rodziną w łącznej liczbie średnio 20 godzin zegarowych na jedną rodzinę (spotkania będą odbywały się terminach dostosowanych do indywidualnych potrzeb rodzin). 5. Termin realizacji zamówienia: od 01.07.2014 r. do 30.10.2014 r. w godzinach i terminach indywidualnie dostosowanych do potrzeb danej rodziny, przy czym zakłada się, że terapie rodzin będą się odbywały systematycznie, tj. średnio 20 godzinw miesiącu. Spotkania będą odbywały się w dni robocze od poniedziałku do piątku. 6. Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku, przy Al. Sienkiewicza 20 (zapewnienie sali szkoleniowej oraz poniesienie kosztów związanych z dojazdem uczestników na indywidualne poradnictwo leży po stronie Zamawiającego). 7. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przeprowadzenia systemowej terapii rodzin wielodzietnych w terminach uzgadnianych na bieżąco w trakcie trwania umowy z wyprzedzeniem co najmniej trzydniowym; 2) prowadzenia dokumentacji przebiegu terapii (indywidualna karta pracy z rodziną); 3) zapewnienia akcesoriów niezbędnych do przeprowadzenia terapii; 4) sporządzenia rodzinnych genogramów obrazujących relacje członków rodziny, specyficzne przekazy, delegacje itp.; 5) sporządzenia indywidualnych opinii psychologicznych nt. każdej rodziny uwzględniających efekty pracy z rodziną, motywację, mocne strony oraz wskazania dotyczące dalszej pracy; 6) oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem w/w terapii zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013. Część III - Wsparcie psychologiczne indywidualne 1. Grupa docelowa: Indywidualnym wsparciem psychologicznym objętych zostanie 18 osób z rodzin wielodzietnych (zakłada się, że w przypadku pojawiającej się potrzeby ze strony osób objętych wsparciem w indywidualnych konsultacjach mogą wziąć udział również członkowie rodzin). 2. Cel indywidualnego wsparcia psychologicznego: systematyczne wsparcie w prawidłowym funkcjonowaniu osób w rodzinie, pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów. 3. Zamówienie realizowane będzie w formie indywidualnych konsultacji psychologicznych w łącznej liczbie 90 godzin zegarowych, tj. średnio 5 godz. zegarowych na jedną osobę wykorzystywanych w zależności od indywidualnych potrzeb zarówno w godzinach południowych, jak i popołudniowych (w sytuacji gdy dana osoba nie będzie wymagała wsparcia w ilości 5 godzin, pozostałe godziny przeznaczone zostaną na pracę indywidualną z pozostałymi osobami wymagającymi intensywniejszego wsparcia). 4. Termin realizacji zamówienia: od 01.07.2014 r. do 30.09.2014 r. w godzinach i terminach indywidualnie dostosowanych do potrzeb uczestników projektu, przy czym zakłada się, że konsultacje będą odbywały się systematycznie, tj. średnio 30 godzin w miesiącu. Spotkania będą odbywały się w dni robocze od poniedziałku do piątku. 5. Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku, przy Al. Sienkiewicza 20 (zapewnienie sali szkoleniowej oraz poniesienie kosztów związanych z dojazdem uczestników na indywidualne poradnictwo leży po stronie Zamawiającego). 6. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przeprowadzenia indywidualnych porad psychologicznych w terminach uzgadnianych na bieżąco w trakcie trwania umowy z wyprzedzeniem co najmniej trzydniowym; 2) prowadzenia dokumentacji przebiegu konsultacji (indywidualne karty konsultacji); 3) sporządzenia indywidualnych opinii psychologicznych dotyczących kompetencji społecznych osób uczestniczących w konsultacjach; 4) oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem w/w indywidualnego wsparcia psychologicznego zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013. Część IV - Doradztwo zawodowe grupowe i indywidualne 1. Grupa docelowa: doradztwem zawodowym grupowym i indywidualnym objętych zostanie 11 osób z rodzin wielodzietnych powiatu słupskiego. 2. Cel doradztwa zawodowego: wzrost umiejętności poruszania się po rynku pracy, przygotowanie uczestników do ich samodzielnego wyjścia na lokalny rynek pracy. 3. Zamówienie realizowane będzie w dwóch etapach: 1) I etap - warsztat grupowy prowadzony w jednej 11-osobowej grupie; 2) II etap - indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym; 4. Etap I: warsztat grupowy z doradztwa zawodowego 1) Zakres tematyczny I etapu warsztatów z doradztwa zawodowego obejmuje zasady autoprezentacji, komunikowania się z potencjalnym pracodawcą przed zatrudnieniem i w trakcie zatrudnienia, zasady sporządzania dokumentów aplikacyjnych, analiza lokalnego rynku pracy, umiejętność poruszania się po rynku pracy, szukania ofert pracy, sposoby oraz zasady składania dokumentów aplikacyjnych (80% czasu trwania warsztatów przeprowadzić należy za pomocą aktywnych metod pracy z grupą). 2) Czas trwania I etapu warsztatu grupowego z doradztwa zawodowego: 16 godzin dydaktycznych (4 spotkania po 4 godziny dydaktyczne). 3) Miejsce realizacji I etapu warsztatu: siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku przy Al. Sienkiewicza 20 (zapewnienie Sali szkoleniowej, poczęstunku, zwrotu kosztów przejazdu uczestników projektu na zajęcia grupowe leży po stronie Zamawiającego). 4) Termin realizacji I etapu warsztatu grupowego z doradztwa zawodowego: do 31.07.2014 r. w godzinach od 09.00 do maksymalnie 15.00 godziny. Dokładny terminarz zajęć ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisania umowy. Spotkania będą odbywały się w dni robocze od poniedziałku do piątku. 5. Etap II: Indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym 1) Zakres indywidualnych konsultacji z doradca zawodowym: sporządzenie wspólnie z uczestnikiem konsultacji dokumentów aplikacyjnych (CV, przykładowy list motywacyjny odpowiadający na przykładową ofertę pracy zgodną z predyspozycjami zawodowymi danej osoby). Konsultacje prowadzone przy komputerze, efektem końcowym konsultacji będzie przygotowane i wydrukowane CV oraz list motywacyjny. 2) Czas trwania indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym: 2 godziny zegarowe na jedną osobę, co stanowi łącznie 22 godziny zegarowe. Terminy spotkań indywidualnych dostosowane zostaną do indywidualnych potrzeb uczestników konsultacji 3) Miejsce realizacji II etapu doradztwa: siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku przy Al. Sienkiewicza 20 (zapewnienie Sali szkoleniowej, zwrotu kosztów przejazdu uczestników projektu na zajęcia indywidualne leży po stronie Zamawiającego). 4) Termin realizacji II etapu doradztwa zawodowego: od 01.07.2014 r. do 30.09.2014 r. w godzinach od 09.00 do maksymalnie 15.00 godziny. Spotkania będą odbywały się w dni robocze od poniedziałku do piątku. 6. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przeprowadzenia doradztwa zawodowego w dwóch etapach; 2) zapewnienia materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika projektu (w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektowej); 3) przeprowadzenia ankiety początkowej (w pierwszym dniu zajęć I etapu warsztatów) i końcowej (w ostatnim dniu zajęć I etapu warsztatów) badających poziom wiedzy i umiejętności z zakresu poruszania się po rynku pracy; 4) przygotowania konspektów grupowych zajęć warsztatowych; 5) prowadzenia dziennika zajęć, karty czasu pracy trenera, list obecności (dotyczy I etapu doradztwa zawodowego) oraz indywidualnych kart doradztwa zawodowego (dotyczy II etapu doradztwa zawodowego); 6) sporządzenia indywidualnych opinii nt. każdego uczestnika warsztatu na podstawie przeprowadzonych ankiet początkowych i końcowych badających ich poziom wiedzy i umiejętności z zakresu objętego przedmiotem zamówienia w części nr IV; 7) przygotowania dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny) dla każdego uczestnika doradztwa zawodowego oraz przekazania ich każdemu uczestnikowi w wersji papierowej i elektronicznej; 8) przekazania Zamawiającemu dokumentów aplikacyjnych każdego uczestnika doradztwa zawodowego w wersji papierowej i elektronicznej; 9) zapewnienie akcesoriów niezbędnych do przeprowadzenia doradztwa zawodowego, w tym sprzętu komputerowego do sporządzenia i wydrukowania dokumentów aplikacyjnych; 10) oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. warsztatów i indywidualnych konsultacji zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013. Część V - Warsztaty z zakresu rozwoju osobistego i autoprezentacji 1. Grupa docelowa: w warsztacie weźmie udział 8 kobiet zamieszkujących powiat słupski. 2. Cel warsztatu: poprawa wizerunku osób uczestniczących w warsztacie, wzrost ich poczucia własnej wartości, wpływ wizerunku na życie zawodowe i prywatne. 3. Zamówienie realizowane będzie w jednej grupie w łącznej liczbie 18 godzin dydaktycznych (3 spotkania po 6 godzin dydaktycznych), w godzinach od 09.00 do maksymalnie 15.00 godziny (dokładne godziny rozpoczęcia i zakończenia warsztatów ustalone zostaną z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy) w dwóch etapach: 1) Etap I - zajęcia z autoprezentacji w wymiarze 6 godzin dydaktycznych (1 spotkanie); 2) Etap II - zajęcia z higieny, wizażu i stylizacji, w tym zajęcia praktyczne, w wymiarze 12 godzin dydaktycznych (2 spotkania po 6 godzin dydaktycznych). 4. Termin realizacji zamówienia: do 31.07.2014 r. w godzinach od 09.00 do maksymalnie 15.00 godziny. Dokładny terminarz zajęć ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisania umowy. Spotkania będą odbywały się w dni robocze od poniedziałku do piątku. 5. Zakres merytoryczny I etapu warsztatu 1) autoprezentacja (wizerunek w życiu zawodowym i prywatnym, rola pierwszego wrażenia, określenie swoich mocnych i słabych stron); 2) budowanie wizerunku słowem - komunikacja werbalna, 3) komunikacja niewerbalna (mowa ciała, sposoby przekazywania informacji, złe nawyki i metody ich zapobiegania); 4) tworzenie wizerunku zawodowego (savoir vivre w poszukiwaniu pracy, asertywność) 6. Zakres merytoryczny II etapu warsztatu: 1) zasady higieny, kreowanie własnego wizerunku - dobór odpowiedniego stroju do poszukiwania pracy i na co dzień, kolor i styl, określenie typów urody, inne aspekty z zakresu wyglądu zewnętrznego i jego wpływu na autoprezentację (1 spotkanie x 6 godzin dydaktycznych); 2) praktyczne nauka makijażu - zajęcia warsztatowe (makijaż dzienny oraz makijaż do pracy- makijaż wykonywany na uczestniczkach warsztatu (1 spotkanie x 6 godzin dydaktycznych); 7. Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku, przy Al. Sienkiewicza 20 (zapewnienie sali szkoleniowej oraz poniesienie kosztów związanych z dojazdem uczestników na spotkania leży po stronie Zamawiającego). 8. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przeprowadzenia warsztatu z zakresu rozwoju osobistego z autoprezentacją; 2) zapewnienia materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika projektu (w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektowej); 3) przygotowania konspektów zajęć warsztatowych; 4) prowadzenia dziennika zajęć, karty czasu pracy trenera, list obecności; 5) zapewnienia wszystkich akcesoriów niezbędnych do przeprowadzenia I i II etapu warsztatu (w tym akcesoriów kosmetycznych niezbędnych do wykonania makijażu uczestniczkom warsztatu); 6) wykonania makijaży 8 uczestniczkom warsztatu za pomocą kosmetyków nie wywołujących alergii i uczuleń; 7) prowadzenia dokumentacji fotograficznej z I i II etapu warsztatu, w tym głównie z przeprowadzonej podczas II etapu warsztatu metamorfozy w wyniku wykonanego makijażu; 8) przekazania Zamawiającemu profesjonalnie wywołanych zdjęć formatu 10 cm x 15 cm każdej uczestniczki przed i po metamorfozie, o której mowa w ppkt 7 (po jednym zdjęciu każdej uczestniczki przed metamorfozą i po jednym zdjęciu każdej uczestniczki po metamorfozie); 9) przekazania Zamawiającemu w wersji elektronicznej na płycie CD/DVD pełnej dokumentacji fotograficznej warsztatu; 10) przekazania każdej uczestniczce warsztatu profesjonalnie wywołanych zdjęć formatu 10 cm x 15 cm przed i po metamorfozie, o której mowa w ppkt 7 (jedno zdjęcie przed metamorfozą oraz jedno zdjęcie po metamorfozie) oraz przekazania tych zdjęć każdej uczestniczce w wersji elektronicznej na płycie CD/DVD; 11) zapewnienia poczęstunku w każdym dniu warsztatu w postaci: ciepłych i zimnych napojów (kawa, herbata, woda mineralna, napoje), dwóch rodzajów ciastek, cukru i śmietanki do kawy oraz świeżego II dania obiadowego zgodnie z menu wskazanym poniżej: I dzień: kotlet z piersi kurczaka - 150 g; Ziemniaki - 350 g; Surówka ze świeżych warzyw - 150 g, kompot/sok; II dzień: pulpet w sosie koperkowym - 200 g.; Ziemniaki - 350 g; Surówka ze świeżych warzyw - 150 g, kompot/sok; III dzień kotlet devoleyle - 150 g; Ziemniaki - 350 g; Surówka ze świeżych warzyw - 150 g, kompot/sok; 12) dowozu II dania obiadowego do miejsca jego realizacji w wyznaczonym czasie przez Zamawiającego w styropianowych pudełkach trzymających ciepło wraz z plastikowymi sztućcami dla każdej osoby (nóż, widelec). 13) oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. warsztatów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805700000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pcpr.slupsk.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach