Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie 3 dniowego wyjazdu ze szkoleniem dla 14 uczestników i 2 opiekunów projektu systemowego Równe szanse w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Fundusz Społecznego.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych ogłasza przetarg

  • Adres: 43-170 Łaziska Górne, ul. Chopina 8
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 2244 498
  • Data zamieszczenia: 2015-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
    ul. Chopina 8 8
    43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie
    tel. 0-32 2244 498
    REGON: 27628955800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.mikolowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie 3 dniowego wyjazdu ze szkoleniem dla 14 uczestników i 2 opiekunów projektu systemowego Równe szanse w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Fundusz Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3 dniowy pobyt w ośrodku przystosowanym dla osób niepełnosprawnych w tym poruszających się na wózku inwalidzkim (dwie osoby), wyjazd w terminie od 12 do 14 czerwca 2015r.,miejsce Beskid Śląski,pobyt rozpoczyna i kończy się obiadem, przeprowadzenie szkolenia z zakresu motywacji i radzenia sobie ze stresem - 8 godz. Cel: wzrost poczucia własnej wartości nabycie umiejętności pełnego wyrażania siebie w kontakcie z innymi oraz samym sobą, zwiększenie motywacji do działania i przezwyciężania trudności życiowych, podniesienie zdolności komunikowania się oraz radzenie sobie ze stresem w trudnych sytuacjach, zakwaterowanie wszystkich uczestników wyjazdu w pokojach o podwyższonym standardzie, z oddzielnymi łóżkami. Wszystkie powyższe pokoje z pełnym węzłem sanitarnym - umywalka, prysznic, WC w każdym pokoju (z całodobowym dostępem do ciepłej wody). Każdy pokój musi być wyposażony w jednoosobowe łóżka z pościelą (wyklucza się łóżka piętrowe), szafy ubraniowe, krzesła, stoliki, itp.przewidywana ilość pokoi: 5 pokoi 2 osobowych i 2 pokoje 3 osobowe, całodzienne wyżywienie w skład którego wchodzą: śniadanie, obiad dwudaniowy plus deser, kolacja, w stołówce położonej na terenie ośrodka. Śniadanie i kolacje w formie bufetu szwedzkiego, transport z Mikołowa do miejsca zakwaterowania i z powrotem, środek transportu winien być sprawny technicznie, posiadać ubezpieczenie OC, NNW oraz aktualne badania techniczne, wykonawca poniesie wszelkie koszty opłat związanych z przejazdem przez płatne autostrady, opłaty parkingowe itp. zapewnienie sali do prowadzenia szkolenia,nieodpłatne imprezy o charakterze integracyjnym,do dyspozycji uczestników wyjazdu należy udostępnić nieodpłatnie atrakcje ośrodka jeśli posiada np. salę fitness/siłownię, grotę solną lub tym podobne, Organizator wyjazdu winien dokonać ubezpieczenia każdego uczestnika w zakresie NNW ( następstw nieszczęśliwych wypadków ), Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestników przez czas trwania wypoczynku, za który to czas uznaje się czas od chwili zakwaterowania do dnia powrotu,w dniu powrotu Wykonawca zapewni uczestnikom suchy prowiant na podróż (sok, owoc, słodki poczęstunek),kadrę gwarantującą prawidłowe wykonanie usługi. W wyjeździe uczestniczy 14 osób niepełnosprawnych (w tym 2 osoby na wózku inwalidzkim) oraz 2 opiekunów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805700000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pcpr.mikolowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach