Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie 2 wyjazdów warsztatowych i 1 wycieczki dla Beneficjentów ostatecznych projektu systemowego Moja droga do przyszłości

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 719 06 33 , fax. 42 719 09 53
  • Data zamieszczenia: 2011-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Sadowa 6A 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 42 719 06 33, fax. 42 719 09 53
    REGON: 47207468800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www powiat.zgierski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie 2 wyjazdów warsztatowych i 1 wycieczki dla Beneficjentów ostatecznych projektu systemowego Moja droga do przyszłości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie 2 wyjazdów warsztatowych i 1 wycieczki dla Beneficjentów ostatecznych projektu systemowego Moja droga do przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Zgierzu Przedmiot zamówienia składa się z 3 części: Część I: Zorganizowanie i przeprowadzenie 10 dniowych warsztatów wyjazdowych dla 52 osób. Zorganizowanie i przeprowadzenie 10 dniowych warsztatów wyjazdowych dla 52 osób w tym 32 osób niepełnosprawnych intelektualnie uczestników projektu Moja droga do przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i 20 osób z ich otoczenia społecznego. Wszystkie osoby niepełnosprawne poruszają się samodzielnie. Realizacja w okresie 21.08.2011 r. - 30.08.2011 r. tj. 10 dni tzn. 9 noclegów. Zajęcia dotyczące 32 osób niepełnosprawnych intelektualnie obejmują: 1)Warsztaty aktywizacji społeczno-zawodowej praca prowadzona z 3 grupami (I - 11 osób, II - 11 osób, III- 10 osób) 30 godzin x 3 grupy tj. łącznie 90 godzin Zakres tematyczny: - Rozwój umiejętności zawodowych poprzez przygotowanie do poszukiwania pracy i podjęcia pracy w kuchni, - Poprawa komunikacji z innymi osobami, - Diagnoza osobistych przyczyn trudności w kontaktach z innymi, - Stworzenie planu korekty niepożądanych zachowań co wpłynie na zwiększenie kompetencji społecznych, - Rozwój osobisty w zakresie kompetencji życiowych takich, jak: czynności samoobsługowo-porządkowe, nauka gotowania, przygotowania posiłków, sporządzanie jadłospisów, planowania zakupów, gospodarowania finansami. 2) Indywidualne doradztwo zawodowe 3 godziny dla 1 osoby tj. łącznie 96 godzin Zakres tematyczny: - Określenie indywidualnego planu działania przygotowującego do poszukiwania pracy i podjęcia pracy. 3) Zabiegi rehabilitacyjne w zależności od potrzeb indywidualnych i grupowych przybierają formę czynną lub bierną w łącznej liczbie 10 godzin Zakres zabiegów rehabilitacyjnych obejmuje: - Hipoterapia 2 godziny - Ćwiczenie oddechu 3 godziny - Ćwiczenia rytmiczno-gimnastyczne 3 godziny - Masaż 2 godziny Wykonawca zapewnia także: - materiał i sprzęt niezbędny do realizacji warsztatów, tj. drobny sprzęt AGD, materiały szkoleniowe takie jak: teksty łatwe do czytania dla osób niepełnosprawnych intelektualnie, - wszystkich pracowników merytorycznych, takich jak: 2 doradców zawodowych, 2 psychologów, 1 rehabilitant, 1 masażysta. Zajęcia dotyczące 20 osób opiekujących się, wziętych z otoczenia społecznego niepełnosprawnych intelektualnie uczestników wyjazdu, obejmują: Warsztaty zmiany postaw tj. 15 godzin dla 20 osób opiekujących się tworzących 1 grupę Zakres tematyczny: - zmniejszanie barier społecznych pomiędzy niepełnosprawnymi i ich opiekunami, - wyznaczanie celów życiowych, - sposoby wspierania osób niepełnosprawnych w samodzielnym podejmowaniu trudnych decyzji i wyborów w życiu Wykonawca zapewnia także: - materiał i sprzęt niezbędny do realizacji warsztatów; materiał dydaktyczny musi być oznaczony logo projektu - pracownika merytorycznego - 1 psychologa, Wspólne dla zajęć w części I są: - transport autokarowy tam i z powrotem; autokar klimatyzowany - 9 noclegów - pełne wyżywienie (śniadanie, dwudaniowy obiad, kolacja w tym 2 uroczyste, integracyjne kolacje, serwis kawowy), - zgłoszenie i opłacenie ubezpieczenia NNW, - opiekun/koordynator zarządzający całością - na etapie podpisywania umowy dostarczenie szczegółowego programu pobytu i zajęć - prowadzenie list obecności wszystkich uczestników w rozbiciu na 32 uczestników niepełnosprawnych intelektualnie i 20 osób z otoczenia społecznego - przeprowadzenie wśród uczestników zajęć oceny merytorycznej przebiegu zajęć na podstawie ankiety oceniającej; ankiety i ich opracowanie wykonawca dostarcza do zleceniodawcy, - opracowanie opisu procesu grupowego - wszystkie dokumenty: szczegółowy program zajęć, listy obecności, ankiety oceniające wraz z ich opracowaniem, opis procesu grupowego oznaczone są logo projektu i dostarczone do zleceniodawcy w ciągu 3 dni od daty zakończenia wyjazdu. Część 2: Zorganizowanie i przeprowadzenie 3 dniowej wycieczki do Krakowa o charakterze edukacyjno-integracyjnie-kulturowym dla 40 osób. Zorganizowanie i przeprowadzenie 3 dniowej wycieczki do Krakowa o charakterze edukacyjno-integracyjnie-kulturowym dla 32 osób niepełnosprawnych intelektualnie uczestników projektu Moja droga do przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i 8 osób z ich otoczenia społecznego. Wszystkie osoby niepełnosprawne poruszają się samodzielnie. Realizacja w okresie 5.10.2011 r. - 7.10.2011 r. tj. 3 dni tzn. 2 noclegi. Wykonawca zapewnia: - 2 noclegi - transport autokarowy tam i z powrotem; autokar klimatyzowany - pełne wyżywienie tj. śniadanie, obiad dwudaniowy, kolacja, kawa, herbata, napoje - opiekuna/koordynatora grupy - na etapie zawierania umowy przedstawia szczegółowy program pobytu - prowadzi listy obecności potwierdzające pobyt na wyjeździe w rozbiciu na 32 osoby niepełnosprawne intelektualnie i 8 osób z otoczenia społecznego, - przeprowadzenie wśród uczestników zajęć oceny merytorycznej przebiegu wycieczki na podstawie ankiety oceniającej - zgłoszenie i opłacenie ubezpieczenia NNW, - zwiedzanie Krakowa z przewodnikiem, - zwiedzanie Wawelu z przewodnikiem, - wszystkie dokumenty: szczegółowy program zajęć, listy obecności, ankiety oceniające, oznaczone są logo projektu i dostarczone do zleceniodawcy w ciągu 3 dni od daty zakończenia wyjazdu. Część 3: Zorganizowanie i przeprowadzenie 14 dniowego obozu wyjazdowego team building dla 20 osób. Zorganizowanie i przeprowadzenie 14 dniowego obozu wyjazdowego team building dla 20 usamodzielniających się wychowanków placówek opiekuńczo wychowawczych, uczestników projektu Moja droga do przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Realizacja w okresie 5.09.2011 r. -19.09.2011 r. tj. 14 dni tzn. 13 dób. Zajęcia dotyczące 20 usamodzielniających się wychowanków obejmują: 1) warsztaty team building: - budowanie zespołu - rozwój silnych stron uczestników - rozwiązywanie najważniejszych problemów - kreowanie relacji między uczestnikami - kreowanie współpracy między uczestnikami - budowanie rozumienia i akceptowania odmiennych zachowań - budowanie zaufania i przyjaźni - integracja grupy 2) warsztaty językowe: - 30 godzinna nauka języka angielskiego na poziomie podstawowym Wykonawca ponadto zapewnia: - materiał i sprzęt niezbędny do realizacji warsztatów, - pracowników merytorycznych niezbędnych do przeprowadzenie warsztatów, np.: 1 trener, 1 lektor, - opiekun/koordynator zarządzający całością - 13 noclegów - transport autokarowy tam i z powrotem; autokar klimatyzowany - pełne wyżywienie tj. śniadanie, obiad dwudaniowy, kolacja, kawa, herbata, napoje - zgłoszenie i opłacenie ubezpieczenia NNW, - zwiedzanie atrakcyjnych miejsc w okolicy pobytu. - na etapie podpisywania umowy dostarczenie szczegółowego programu pobytu i zajęć - prowadzenie list obecności wszystkich uczestników - przeprowadzenie wśród uczestników zajęć oceny merytorycznej przebiegu zajęć na podstawie ankiety oceniającej - opracowanie opisu procesu grupowego - wszystkie dokumenty: szczegółowy program zajęć, listy obecności, ankiety oceniające, opis procesu grupowego oznaczone są logo projektu i dostarczone do zleceniodawcy w ciągu 3 dni od daty zakończenia wyjazdu. Wspólne dla części 1,2 i 3: - Zleceniodawca przekazuje listy uczestników na 3 dni przed rozpoczęciem każdego wyjazdu - Logo projektu zapewnia zleceniodawca. - Wykonawca ma obowiązek promowania projektu rozmieszczając w miejscu realizacji zadania plakaty przekazane przez zleceniodawcę
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805700000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www powiat.zgierski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach