Przetargi.pl
warsztat Droga do piękna

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sieradzu ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, pl. Wojewódzki 3
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8271807 , fax. 043 8271807
  • Data zamieszczenia: 2013-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sieradzu
    pl. Wojewódzki 3 3
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 043 8271807, fax. 043 8271807
    REGON: 73093947900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    warsztat Droga do piękna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Miejsce realizacji: zajęcia warsztatowe dla wszystkich uczestników odbywać się będą w Sieradzu, inne usługi realizowane będą również w Sieradzu, za wyjątkiem trzydniowego wyjazdu do ośrodka SPA zlokalizowanego w promieniu do 120 km od miasta Sieradza. Uczestnicy: 55 - 65 osób (osoby niepełnosprawne, usamodzielniani wychowankowie rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych oraz młodzież w wieku 15-30 lat zagrożona wykluczeniem społecznym i rodziny uczestników projektu jako otoczenie objęte bezpośrednio wsparciem). Uczestnicy zajęć warsztatowych zostaną podzieleni na 5 grup, program zajęć będzie realizowany odrębnie dla każdej grupy. Ponadto ze strony PCPR w zajęciach warsztatowych i wyjazdach do SPA mogą brać udział osoby monitorujące (podczas zajęć warsztatowych maksymalnie jedna osoba monitorująca w każdej grupie, podczas wyjazdu do SPA maksymalnie 4 osoby w przypadku wyjazdu zorganizowanego łącznie dla wszystkich uczestników lub maksymalnie po 2 osoby w przypadku wyjazdu w dwóch grupach). Osoby monitorujące mogą korzystać z zajęć warsztatowych oraz pobytu w SPA na takich samych warunkach jak uczestnicy (w tym z wyżywienia). Nie korzystają natomiast z innych usług przewidzianych dla uczestników (w szczególności karnetów i upominków). Termin realizacji: w okresie od 28.10.2013 r. do 15.12.2013 r. Czas zajęć warsztatowych: 20 godzin lekcyjnych dla każdej grupy (4 dni, po 5 godzin lekcyjnych w każdym dniu warsztatu). Zajęcia warsztatowe powinny odbywać się w dni robocze (za które uznaje się dni od poniedziałku do soboty); dla 3 grup zajęcia będą prowadzone od rana (rozpoczęcie zajęć o godzinie 9.00, zakończenie nie później niż o 14.00), pozostałe 2 grupy w godzinach popołudniowych (rozpoczęcie o godzinie 15.00, zakończenie nie później niż o 20.00). W trakcie zajęć warsztatowych wykonawca zapewnia: pomieszczenia odpowiednie do przeprowadzenia warsztatu wraz z wyposażeniem potrzebnym do należytego zrealizowania zajęć, niezbędne materiały do aktywnego uczestnictwa w warsztatach (flamastry, długopisy, kartki itp. - zależnie od wymogów ćwiczeń realizowanych w trakcie warsztatów), materiały do pracy na zajęciach (materiały edukacyjne, narzędzia pracy, kosmetyki spełniające standardy wynikające z ustawy z dnia 30 marca 2001 r. o kosmetykach w ilości niezbędnej do przeprowadzenia zajęć z uwzględnieniem zasad bezpiecznej i higienicznej pracy, przy czym wykonawca zapewnienia kosmetyki do użytku indywidualnego lub jednorazowego w przypadku kosmetyków, które ze względu na sposób użycia mogą potencjalnie przenosić choroby - w szczególności dotyczy to np. szminek), oznaczenie miejsca prowadzenia warsztatu dostarczonymi przez Zamawiającego materiałami zawierającymi wymagane logo, a także posługiwanie się odpowiednimi logo (zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego) w wydawanych uczestnikom dokumentach,poczęstunek dla uczestników warsztatu w każdym dniu warsztatu, dwudaniowy obiad dla uczestników warsztatu w każdym dniu warsztatu, ubezpieczenie uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z udziałem w warsztacie, warunki pracy zgodne z przepisami i zasadami bhp oraz higieny pracy. Poza zorganizowaniem wyżej opisanych zajęć warsztatowych wykonawca jest zobowiązany do: zaoferowania każdemu uczestnikowi karnetu uprawniającego do wizyty w salonie fryzjerskim obejmującej dobór i wykonanie fryzury każdemu uczestnikowi (dobranie odpowiedniego koloru, strzyżenie i stylizacja fryzury - zgodnie z potrzebami określonymi przez uczestnika) oraz zastosowanie zabiegów pielęgnacyjnych włosów zgodnie z potrzebami uczestników; wykonawca musi wziąć pod uwagę różną długość i gęstość włosów uczestników i zagwarantować wykonanie usługi; zapewnienia upominków dla wszystkich uczestników warsztatu w postaci: startera kosmetycznego damskiego lub męskiego; zorganizowania dla uczestników (od 40 do maksymalnie 50 uczestników) trzydniowego wyjazdu do ośrodka SPA zlokalizowanego w promieniu do 120 km od miasta Sieradza. (wyjazd może być zorganizowany dla wszystkich uczestników razem lub dla uczestników podzielonych na nie więcej niż dwie grupy - termin wyjazdu/wyjazdów 29.11.2013 r. - 01.12.2013 r. lub/i 06-08.12.2013 r.);
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805700000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip-pcpr.spsieradz.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach