Przetargi.pl
Usługi w zakresie prowadzenia indywidualnych i grupowych zajęć z psychologiem i doradcą zawodowym dla uczestników projektu systemowego pn. POWROTY MY TEŻ JESZCZE POTRAFIMY

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wielgomłynach ogłasza przetarg

  • Adres: 97-525 Wielgomłyny, Rynek 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 787 10 87 wew. 112 , fax. 44 787 10 82
  • Data zamieszczenia: 2012-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wielgomłynach
    Rynek 1 1
    97-525 Wielgomłyny, woj. łódzkie
    tel. 44 787 10 87 wew. 112, fax. 44 787 10 82
    REGON: 59076514500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops-wielgomlyny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie prowadzenia indywidualnych i grupowych zajęć z psychologiem i doradcą zawodowym dla uczestników projektu systemowego pn. POWROTY MY TEŻ JESZCZE POTRAFIMY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest a) szkolenie z psychologiem w tym konsultacje indywidualne i zajęcia grupowe dla 11osób, łącznie 110 godzin lekcyjnych, b) szkolenia z doradcą zawodowym w tym konsultacje indywidualne i zajęcia grupowe dla 11 osób, łącznie 137,5 godziny lekcyjnej, 2. Projektem pn. Powroty my też jeszcze potrafimy objętych będzie 11 osób. Uczestnikami projektu są osoby zamieszkałe na terenie Gminy Wielgomłyny, korzystające ze wsparcia Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wielgomłynach, które są bezrobotne lub nieaktywne zawodowo i jednocześnie są w wieku aktywności zawodowej. 3. Wykonawca ma obowiązek przeprowadzenia wszystkich zajęć na terenie Gminy Wielgomłyny. W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada własnego lokalu sal dydaktycznych na terenie Gminy Wielgomłyny, zamawiający udostępni pomieszczenie salę konferencyjną Urzędu Gminy Wielgomłyny do przeprowadzenia zajęć. 4. Wykonawca winien zapewnić uczestnikom warunki w oparciu zasady BHP. Sale dydaktyczne powinny być wyposażone stosownie do potrzeb grupy słuchaczy, tj. w miejsca siedzące, ławki, stoliki, sprzęt audiowizualny, tablice szkolne lub magnetyczne. 5. Wykonawca na okres trwania zajęć wyposaży sale szkoleniowe w odpowiedni sprzęt i materiały niezbędne do prawidłowej pracy na zajęciach. 6. Wykonawca w ramach zajęć zapewni uczestnikom podczas każdego spotkania catering tj. 2 herbaty i jedna kawa, śmietanka do kawy, cukier, cytryna do herbaty, 0,5 l. zimnego napoju woda mineralna gazowana lub niegazowana, ciastka lub inne słodycze dla każdego uczestnika spotkania w każdy dzień szkoleniowy. Dodatkowo podczas każdego spotkania zapewni dla każdego uczestnika catering w postaci ciepłego posiłku tj. obiad w formie II dania plus kompot. Odbiór posiłków potwierdzony zostanie przez każdego uczestnika podpisaniem stosownego oświadczenia. 7. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia materiały dydaktyczne i biurowe konieczne do przeprowadzenia zajęć podręcznik lub skrypt autorski prowadzącego zajęcia wydruk trwały, kartki trwałe złączone metodą bindowania, brulion w twardej oprawie A496 kartek, długopis, ołówek, kolorowy zakreślacz, teczka z rzepem A4. Odbiór materiałów dydaktycznych i biurowych potwierdzony zostanie przez każdego uczestnika podpisaniem stosownego oświadczenia. Jeden komplet materiałów opisanych wyżej wykonawca przekaże realizatorowi projektu. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia uczestników zajęć od następstw nieszczęśliwych wypadków. Okres ubezpieczenia obejmuje cały okres trwania szkolenia. Wykonawca dokona ubezpieczenia kursantów na podstawie imiennej listy sporządzonej przez Zamawiającego. Wykonawca przedstawi zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć. I. Szkolenie z psychologiem. Dla każdego uczestnika projektu - 11 osób przewidziane jest po 6 godzin lekcyjnych sesji indywidualnych - razem 66 godzin lekcyjnych. Dla wszystkich uczestników projektu - 11 osób przewidziane są zajęcia grupowe - 7 spotkań z tego: 5 spotkań po 6 godzin lekcyjnych i 2 spotkania po 7 godzin lekcyjnych - razem 44 godziny. Wymaga się aby powyższe zajęcia były prowadzone od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8:00 do 15:00. Szczegółowy harmonogram zajęć indywidualnych i zajęć grupowych przedstawi wykonawca zamawiającemu do akceptacji najpóźniej w dniu podpisania umowy. Podczas szkolenia powinny być zrobione: 1) Lista obecności z każdego spotkania indywidualnego i grupowego. 2) Opracowanie i przeprowadzenie ankiet z uczestnikami projektu na początku i końcu szkolenia. 3) Prowadzony będzie dziennik zajęć z każdego dnia szkolenia, który powinien zawierać: a) stronę tytułową czyli: Dziennik zajęć ze szkolenia nt zorganizowanego w ramach projektu pt. Powroty my też jeszcze potrafimy, przez kogo zostało przeprowadzone szkolenie firma, imię i nazwisko prowadzącego szkolenie, czas trwania szkolenia, miejsce przeprowadzenia szkolenia, realizator projektu. b) listę uczestników szkolenia, c) każdy dzień szkolenia w układzie tabelarycznym: Data Temat główny zajęć Tematy szczegółowe zajęć Liczba godzin Szkolenie zakończone zostanie wręczeniem każdemu z jego uczestników dyplomu o ukończeniu szkolenia oraz poświadczeniu jego odbioru przez poszczególnych uczestników. Wszystkie dokumenty mają być zaopatrzone w logotypy, które należy ustalić z realizatorem projektu zamawiającym. II. Szkolenie z doradcą zawodowym. Dla każdego uczestnika projektu 11 osób przewidziane jest po 6 godzin lekcyjnych sesji indywidualnych razem 66 godzin lekcyjnych. Dla wszystkich uczestników projektu 11 osób przewidziane są zajęcia grupowe 12 spotkań z tego: 11 spotkań po 6 godzin lekcyjnych i 1 spotkanie 5,5 godzin lekcyjnych razem 71,5 godzin. Podczas szkolenia powinny być zrobione: 1) Lista obecności z każdego spotkania indywidualnego i grupowego. 2) Opracowanie i przeprowadzenie ankiet z uczestnikami projektu na początku i końcu szkolenia. 3) Prowadzony będzie dziennik zajęć z każdego dnia szkolenia, który powinien zawierać: a) stronę tytułową czyli: Dziennik zajęć ze szkolenia nt zorganizowanego w ramach projektu pt. Powroty my też jeszcze potrafimy, przez kogo zostało przeprowadzone szkolenie firma, imię i nazwisko prowadzącego szkolenie, czas trwania szkolenia, miejsce przeprowadzenia szkolenia, realizator projektu. b) listę uczestników szkolenia, c) każdy dzień szkolenia w układzie tabelarycznym: Data Temat główny zajęć Tematy szczegółowe zajęć Liczba godzin Szkolenie zakończone zostanie wręczeniem każdemu z jego uczestników dyplomu o ukończeniu szkolenia oraz poświadczeniu jego odbioru przez poszczególnych uczestników. Szkolenia z doradcą zawodowym mają być zakończone ustaleniem indywidualnych ścieżek zawodowych dla każdego uczestnika projektu. Wszystkie dokumenty mają być zaopatrzone w logotypy, które należy ustalić z realizatorem projektu zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805700000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gops-wielgomlyny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach