Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie 2 kursów zawodowych dla uczestników projektu w ramach realizacji projektu Razem ku samodzielności - Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, ul. Szosa Zambrowska 1/27
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. (086) 215 69 42 , fax. (086) 215 69 70
  • Data zamieszczenia: 2011-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży
    ul. Szosa Zambrowska 1/27 1/27
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. (086) 215 69 42, fax. (086) 215 69 70
    REGON: 45067128900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.powiatlomzynski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie 2 kursów zawodowych dla uczestników projektu w ramach realizacji projektu Razem ku samodzielności - Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu dla grupy ok. 20 uczestników projektu Razem ku samodzielności - osoby niepełnosprawne, bezrobotne, nieaktywne zawodowo, wychowankowie placówek opiekuńczo-wychowawczych, opiekunowie dzieci niepełnosprawnych - 2 kursów zawodowych: 1. Kurs kucharz małej gastronomii z obsługą kasy fiskalnej dla 19 osób w terminie 07 pażdziernika - 15 grudzień 2011, 2. Kurs Asystent rodziny dla 1 osoby w terminie 07 pażdziernika- 15 grudzień 2011. Podane ilości osób biorących udział w kursach są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia liczby osób skierowanych na szkolenie w przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że zbędnym, niemożliwym lub koniecznym stanie się przeprowadzenie szkolenia dla mniejszej lub większej liczby osób niż wskazano. WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCOM: 1. Oferent powinien posiadać zgodę na realizację szkoleń w danym zakresie, a program i czas trwania szkolenia musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa wytycznymi. 2. Wykonawca ma obowiązek zapewnienia sal dydaktycznych, specjalistycznych pracowni wyposażonych w niezbędny sprzęt i urządzenia zapewniające bezpieczne szkolenie oraz przygotowanie do egzaminu. 3. W przypadku konieczności wynikającej z przepisów BHP Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia uczestnikom kursu osprzętu i odzieży ochronnej. 4. Wykonawca jest zobowiązany do sfinansowania kosztów przeprowadzenia niezbędnych badań lekarskich -przeprowadzonych przez lekarza medycyny pracy mających na celu stwierdzenie zdolności do odbycia kursu oraz podjęcia zatrudnienia zgodnego z kierunkiem szkolenia- czy kosztów wyrobienia książeczki zdrowia, jeżeli specyfika kursu tego wymaga. Koszt należy uwzględnić w ogólnej cenie kursu. 5. Wykonawca ma obowiązek zapewnić wszystkie materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia. Materiały te należy uwzględnić w kalkulacji kosztów szkolenia. 6. Miejsce realizacji usługi- zostało sprecyzowane dla poszczególnych kursów i znajduje się w Załączniku nr 1- SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 7. Uczestnicy podczas szkolenia będą mieli bezpieczne i higieniczne warunki nauki, swobodny dostęp do pomieszczeń sanitarnych i niezbędnych środków czystości oraz zapewniony poczęstunek -ciepłe i zimne napoje, śmietanka, ciastka-. 8. Wszystkie dokumenty dotyczące realizacji przedmiotowych działań będą zawierały informację o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz aktualne logotypy, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 9. Wykonawca ma obowiązek ubezpieczyć uczestników szkoleń od następstw nieszczęśliwych wypadków i dostarczyć kserokopię zawartej polisy ubezpieczeniowej do Zamawiającego. Koszt ubezpieczenia NNW należy ująć w cenie. 10. Pomieszczenia, w których odbywać się będą zajęcia z uczestnikami muszą być oznaczone logotypami POKL, EFS oraz informacjami o realizowanym projekcie. 11. Wykonawca po zakończeniu realizacji kursu wystawi każdemu uczestnikowi certyfikat-zaświadczenie oznaczone logotypami POKL, EFS oraz informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Jeżeli wzór np. MEN nie zezwala na umieszczenie dodatkowych oznaczeń, to powinno być wręczone dodatkowe zaświadczenie-certyfikat z oznaczeniami. 12. Wykonawca sporządzi protokół z egzaminu kończącego kurs. 13. Termin realizacji zamówienia: poszczególne kursy zawodowe powinno być zrealizowane w terminach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia poszczególnych kursów -załącznik nr 1 14. Wykonawca zobowiązuje się do archiwizacji dokumentów dotyczących przebiegu działań edukacyjnych, motywacyjnych i doradczych do 31.12.2021 r. 15. Ponadto wyłoniony wykonawca będzie zobowiązany do: Tydzień po rozpoczęciu kursu Jednostka Szkoleniowa zobowiązana jest dostarczyć do Powiatowego Centrum Pomocy w Rodzinie w Łomży potwierdzone -za zgodność z oryginałem- kopie zaświadczeń o przeprowadzeniu badań lekarskich w przypadku kursów, w których warunkiem uczestnictwa jest pozytywny wynik badań. Po zakończeniu kursu Jednostka Szkoleniowa zobowiązana jest dostarczyć do Powiatowego Centrum Pomocy w Rodzinie w Łomży potwierdzone -za zgodność z oryginałem-: - kserokopię dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy zajęć edukacyjnych i wymiar godzin, - listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu mogą stanowić one załącznik do dziennika zajęć, - potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych przez uczestników szkolenia, - kserokopie zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji, - kserokopię rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji, - sprawozdanie z zakończenia kursu-wzór dostarczony przez Zamawiającego, - kserokopię protokołu egzaminacyjnego w przypadku kursu kończącego się egzaminem, - wypełnione przez uczestników kursu ankiety ewaluacyjne, których wzór dostarczy Zamawiający. Oferty częściowe: Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Liczba części - 2 Oferty wariantowe: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. W celu złożenia oferty na zrealizowanie poszczególnych kursów zawodowych należy dokładnie zapoznać się z WYMAGANIAMI STAWIANYMI WYKONAWCOM oraz ze SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA załącznik nr 1, który zawiera dodatkowe wymagania stawiane Wykonawcom chcącym realizować poszczególne kursy. 1. Załącznik nr 1- SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA zawiera dodatkowe wymagania stawiane Wykonawcom chcącym realizować poszczególne kursy. 1.1 KUCHARZ MAŁEJ GASTRONOMII Z OBSŁUGĄ KASY FISKALNEJ PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: przeprowadzenie kursu dla 19 uczestników projektu pt. Razem ku samodzielności - Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym -współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. CEL SZKOLENIA: przygotowanie uczestników kursu do pracy w punktach gastronomicznych TERMIN REALIZACJI USŁUGI : od 7 pażdziernika-15 grudzień 2011 MIEJSCE REALIZACJI USŁUGI: Jedwabne W przypadku zorganizowania kursu poza miastem Jedwabne Wykonawca jest zobowiązany do zorganizowania transportu z Jedwabnego do miejscowości, w której odbędzie się kurs i z powrotem, a koszt dojazdu należy uwzględnić w cenie kursu. WYMAGANIA DODATKOWE: a. czas trwania szkolenia co najmniej 120 godzin przypadających na każdego uczestnika szkolenia b. Uczestnicy szkolenia zapoznają się z: - zasadami profesjonalnego przygotowania i podawania posiłków, - sposobami urozmaicenia menu, - metodami i stylami dekorowania potraw, - nowymi przepisami na oryginalne zakąski i dania główne, - najnowszymi trendami w organizacji przyjęć, - regułami prawa żywieniowego, - metodami budowania estetyki stołu, - rodzajami imprez i rodzaje ich obsługi. - podstawowymi zasadami związanymi z obsługą klienta i umiejętnościami dotarcia do jego potrzeb, - podstawami pracy w zawodach: kelner, barman - pracy przy kasie fiskalnej - rejestracji sprzedaży i programowania kas fiskalnych. c. istotnym warunkiem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć w systemie weekendowym tj. w soboty i niedziele. 1.2 ASYSTENT RODZINY PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA : przeprowadzenie kursu dla 1 uczestnika projektu pt. Razem ku samodzielności - Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym -współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. CEL SZKOLENIA- uczestnik szkolenia będzie przygotowany do pełnienia funkcji asystenta rodziny i pracy w środowisku rodziny. TERMIN REALIZACJI USŁUGI :7 pażdziernika - 15 grudnia 2011 MIEJSCE REALIZACJI USŁUGI: wskazane przez Wykonawcę nie dalej niż 300 km od Łomży. a. wymagana liczba godzin usługi szkoleniowej: nie mniej niż 80 godzin na każdego uczestnika szkolenia, b. szkolenie musi być prowadzone zgodnie z założeniami ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej nad dzieckiem. c. szkolenie powinno obejmować następujące zagadnienia: - Założenia ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej - Specyfika rodzin zagrożonej wykluczeniem społecznym ubóstwo, uzależnienia, przemoc, bezrobocie, problemy wychowawcze - Asystent rodziny - funkcje i cele; - Prowadzenie dokumentacji; - Współpraca asystenta z rodzinami zastępczymi oraz służbami pomagającymi rodzinie; - Nawiązanie kontaktu z rodziną; - Motywowanie do zmiany; - Kontrakt w pracy asystenta rodziny; - Formułowanie diagnozy poszczególnych członków rodziny; - Formułowanie indywidualnego planu korekcyjnego dla poszczególnych członków rodziny; - Formułowanie planu pracy z całą rodziną; - Kryzys i rozwiązywanie sytuacji trudnych w rodzinie - rola asystenta; - Trudności pojawiające się w pracy z rodziną; - Rozwiązywanie relacji asystent-rodzina; - Problem uzależnień w rodzinach. - Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych marginalizacją społeczną. d. istotnym warunkiem jest prowadzenie zajęć metodą warsztatową, skumulowane po kilka godzin, w dni robocze poniedziałek - czwartek, lub w systemie weekendowym z wyłączeniem następujących terminów: 07-09.10,21-23.10, 04-06.11, 25-27.11 e. w przypadku szkolenia odbywającego się w miejscowości oddalonej ponad 50 km od Łomży do ceny szkolenia należy doliczyć koszty noclegu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.powiatlomzynski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach