Przetargi.pl
Zorganizowanie i prowadzenie Gminnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych

Miasto i Gmina Olkusz ogłasza przetarg

  • Adres: 32-300 Olkusz, ul. Rynek 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 32 626 01 00 w.311, 626 01 61 , fax. 32 626 01 03, 626 02 34
  • Data zamieszczenia: 2013-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Olkusz
    ul. Rynek 1 1
    32-300 Olkusz, woj. małopolskie
    tel. 32 626 01 00 w.311, 626 01 61, fax. 32 626 01 03, 626 02 34
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i prowadzenie Gminnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Utworzenie do dnia 30.06.2013r. Gminnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, zwanego dalej GPSZOK lub Punkt, na terenie Miasta Olkusza. 2. Prowadzenie GPSZOK w terminie 01.07.2013r - 31.12.2016r. 3. W GPSZOK przyjmowane będą od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Miasta i Gminy Olkusz odpady zbierane selektywnie, w tym min.: a) papier i tektura, b) tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, c) szkło, d) metale, e) odpady ulegające biodegradacji, w tym opakowania ulegające biodegradacji, a także odpady zielone, f) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, g) wielkogabaryty (w tym odpady budowlano-remontowe typu: drzwi, okna, armatura łazienkowa, ceramika sanitarna itp.), h) odpady budowlano-remontowe, gruz budowlany z samodzielnie przeprowadzanych drobnych remontów w ilości do 1 Mg/mieszkańca na rok, i) zużyte baterie i akumulatory, j) zużyte opony, k) tekstylia, l) przeterminowane leki, m) inne drobne odpady niebezpieczne wydzielone ze strumienia odpadów komunalnych. Szacowana ilość odpadów przekazywanych rocznie do Punktu wyniesie ok. 111 Mg selektywnie zbieranych odpadów (tj. ok. 10 % selektywnie zebranych odpadów komunalnych na terenie Miasta i Gminy Olkusz w 2011 roku). Techniczne warunki funkcjonowania GPSZOK: 1. Punkt winien być zlokalizowany na terenie przewidzianym pod tego typu działalność w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Olkusz, do którego Wykonawca posiada odpowiedni tytuł prawny (np. własność, użytkowanie wieczyste, umowy dzierżawy, najmu, użyczenia). 2. Punkt winien być zlokalizowany na ogrodzonym placu o powierzchni umożliwiającej rozmieszczenie kontenerów oraz swobodny dostęp do nich dla pojazdów odbierających i dostarczających odpady, na powierzchni min. 500 m2. 3. Teren, na którym magazynowane będą odpady powinien być utwardzony z odprowadzeniem wód opadowych i roztopowych, zabezpieczającym przed zanieczyszczeniem powierzchni ziemi i wód - zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Teren winien by oświetlony i monitorowany (lub co najmniej zamykany w porze nocnej), zabezpieczony przed dostępem osób nieuprawnionych, spełniający wygania prawne dot. emisji hałasu i zanieczyszczeń, warunków sanitarnych i budowlanych. 5. Punkt powinien być wyposażony w pomieszczenie biurowe wraz z wyposażeniem niezbędnym do realizacji zadania, tj. węzeł sanitarny, sprzęt komputerowy wraz z niezbędnym oprogramowaniem. Wyposażenie GPSZOK: 1. W punkcie powinny znajdować się wagi, w tym co najmniej: a) waga samochodowa, najazdowa bądź paletowa umożliwiająca określenie wagi przyjmowanych w Punkcie odpadów, przy założeniu, że odpady będą dostarczane do Punktu pojazdami o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 tony; b) waga analityczna z dokładnością do 0,1 kg na odpady małych gabarytów i wadze np. leki, termometry. 2. Punkt winien być wyposażony w odpowiednią ilość i rodzaj kontenerów i pojemników tj. co najmniej: a) 2 szt. kontenerów o pojemności co najmniej 7 m3 (np. KP-7, KPO-7) z przeznaczeniem na odpady wielkogabarytowe oraz gruz budowlany, (dopuszcza się w zamian za kontenery utworzenie zabezpieczonych miejsc do magazynowania odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu budowlanego) b) 5 szt. pojemników o pojemności co najmniej 1,1 m3 z przeznaczeniem na odpady selektywnie zbierane tj.: - papieru i tektury (w tym opakowań, gazet, czasopism itd.), - tworzywa sztucznego, w tym opakowań, - szkła i odpadów opakowaniowych ze szkła, - metalu, w tym opakowań, - opakowań wielomateriałowych, c) 1 szt. kontenera o pojemności co najmniej 2,2 m3 na odpady ulegające biodegradacji, w tym opakowania ulegające biodegradacji, a także odpady zielone; 3. Na terenie Punktu należy zapewnić zabezpieczone miejsce do gromadzenia specyficznych odpadów np. opon. II. Zasady magazynowania odpadów: 1. Odpady niebezpieczne np. olej, rozpuszczalniki, farby, alkalia, termometry rtęciowe, smary, kwasy, baterie, akumulatory oraz przeterminowane leki, tonery i tusze drukarskie, świetlówki, winny być magazynowane w zamkniętych, odpowiednio przystosowanych pojemnikach umieszczonych w wydzielonym pomieszczeniu/magazynie bądź zamkniętym kontenerze. 2. Odpady elektryczne i elektroniczne powinny być magazynowane w odpowiednio przystosowanych pojemnikach/regałach umieszczonych w wydzielonym pomieszczeniu/ magazynie bądź zamkniętym kontenerze. III. 1. Prowadzący GPSZOK jest zobowiązany do: a) odbioru odpadów od mieszkańców Miasta i Gminy Olkusz przez co najmniej 30 godzin w tygodniu, w tym koniecznie co najmniej 6 godzin w sobotę; b) prowadzenia w formie elektronicznej i papierowej ewidencji mieszkańców/właścicieli nieruchomości przekazujących odpady do Punktu; c) prowadzenia w formie elektronicznej i papierowej ewidencji ilości i rodzaju przyjmowanych odpadów oraz wydawania, w formie papierowej, właścicielom nieruchomości przekazującym odpady do Punktu, potwierdzeń przyjęcia odpadów wg wzoru zatwierdzonego przez Zamawiającego; d) prowadzenia w formie elektronicznej i papierowej ewidencji ilości i rodzaju odpadów przekazywanych do odzysku lub unieszkodliwiania; e) sporządzania comiesięcznych raportów dot. ilości odebranych w punkcie odpadów wraz z ewidencją osób przekazujących odpady do Punktu i przekazywania w/w raportów Zamawiającemu do dnia 15 każdego miesiąca za miesiąc poprzedni; f) sporządzania comiesięcznych raportów dot. ilości przekazanych do unieszkodliwienia lub odzysku odpadów i przekazywania w/w raportów wraz z kartami przekazania odpadów i dokumentami potwierdzającymi odzysk lub recykling Zamawiającemu do dnia 15 każdego miesiąca za miesiąc poprzedni; g) przekazywania odpadów do odzysku lub unieszkodliwiania uprawnionym podmiotom z częstotliwością zapewniającą odpowiednie utrzymanie w czystości i porządku terenu Punktu, jednak nie rzadziej niż raz na kwartał, a w przypadku odpadów ulegających biodegradacji co najmniej raz w miesiącu h) utrzymywania w odpowiednim stanie technicznym i higieniczno-sanitarnym kontenery, pojemniki oraz teren całego Punktu; i) opracowania i podania do publicznej wiadomości w prasie lokalnej Regulaminu GPSZOK, po uzgodnieniu jego treści z Zamawiającym do dnia 30.06.2013r. 2. Prowadzący GPSZOK powinien spełniać wymagania prawne związane z prowadzeniem działalności w zakresie prowadzenia Punktu w tym posiadać min. zezwolenie na zbieranie odpadów i magazynowanie przedmiotowych odpadów. 3. Prowadzący GPSZOK zobowiązany jest do przyjmowania w Punkcie odpadów o kodach wymienionych w siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium: 15 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/olkusz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach