Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-440 Łódź, ul. Piotrkowska 149
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 0-42 6324034 , fax. 0-42 6324130
- Data zamieszczenia: 2012-08-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
ul. Piotrkowska 149 149
90-440 Łódź, woj. łódzkie
tel. 0-42 6324034, fax. 0-42 6324130
REGON: 00434557500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.uml.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie cyklu imprez o charakterze środowiskowym dla uczestników projektu Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi oraz ich otoczenia. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie w Łodzi 6 imprez o charakterze środowiskowym Europejski Dzień Dzielnicy dla uczestników projektu oraz ich otoczenia, w ramach realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi projektu Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi, zwane dalej imprezą zgodnie z poniższym opisem:Wykonawca zorganizuje sześć imprez, po dwie na terenie funkcjonowania każdego z Wydziałów Pracy Środowiskowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi. a) I Wydział Pracy Środowiskowej 91-016 Łódź, ul. Tybury 16 obejmuje swym zasięgiem terytorialnym: - Centrum Obsługi Mieszkańców dzielnicy Bałuty -impreza nr 1, zorganizowana w dniu 14 września 2012 roku, - Centrum Obsługi Mieszkańców dzielnicy Polesie z wyłączeniem następujących ulic: 1 Maja, 28 Pułku Strzelców Kaniowskich , 6-go Sierpnia od nr 10 - dk, od nr 11 - dk, Gdańska od nr 13 dk, od nr 28 - dk, Inżynierska, Karolewska n-ry 1- 53, n-ry 2-44, Kopernika, Legionów n-ry 36-150, n-ry 37-123, Lipowa, Łąkowa, Mała, Parkowa, Plac Hallera, Pl. Barlickiego, Pogonowskiego, Politechniki n-ry 1-11, n-ry 2-14, Proletariacka, Próchnika od nr 18 - dk, od nr 35- dk, Ptasia, Radwańska od nr 23 - dk, od nr 22 - dk, Rembielińskiego, Skłodowskiej-Curie, Sowia, Stefanowskiego, Struga od nr 13 - dk, od nr 22 - dk, Więckowskiego od nr 21 - dk, od nr 22 - dk, Włókniarzy od nr 199 - dk, od nr 200 - dk, Wołowa, Wólczańska n-ry 1 - 225, Wróblewskiego nr-y 1 - 29, Zamenhofa od nr 11 - dk, od nr 12 - dk, Zielona od nr 12 - dk, od nr 13 - dk, Żeligowskiego, Żeromskiego Żwirki od nr 7 - dk, 22 - dk - impreza nr 2, zorganizowana w dniu 22 września 2012 roku. b) II Wydział Pracy Środowiskowej 93-217 Łódź, ul. Grota Roweckiego 30 obejmuje swym zasięgiem terytorialnym: - Centrum Obsługi Mieszkańców dzielnicy Śródmieścia - impreza nr 3, zorganizowana w dniu 8 września 2012 roku, Centrum Obsługi Mieszkańców dzielnicy Widzewa - impreza nr 4, zorganizowana w dniu 15 września 2012 roku c) III Wydział Pracy Środowiskowej 93-540 Łódź, ul. Będzińska 5 obejmuje swym zasięgiem terytorialnym: - Centrum Obsługi Mieszkańców dzielnicy Górna - impreza nr 5, zorganizowana w dniu 29 września 2012 roku, część dzielnicy Polesia, w skład której wchodzą ulice wymienione w pkt. a. - impreza nr 6, zorganizowana w dniu 5 października 2012 roku. Podczas trwania każdej imprezy Wykonawca zapewni: 1) występy artystyczne ( trzy zespoły muzyczne, każdy po 1 godzinie w tym zespół grający muzykę biesiadną), 2) występy/pokazy/wystawy przedstawicieli lokalnych społeczności, 3) konferansjera prowadzącego imprezę, 4) zorganizowanie jednego meczu lub zawodów sportowych pomiędzy przedstawicielami lokalnych społeczności z uwzględnieniem nagród dla uczestników, 5) konkursy sportowe i plastyczne dla dzieci, 6) dyplomy, nagrody za udział w konkursach (w zestawie nagród powinny znajdować się: książka, gra planszowa, czekolada - w łącznej ilości co najmniej 50 zestawów nagród), 7) atrakcje dla dzieci (jedna dmuchana zjeżdżalnia, jedna karuzela, stanowisko z watą cukrową, jeden zamek itp.), 8) trzech animatorów (w tym jeden na szczudłach), którzy zorganizują i przeprowadzą gry i zabawy dla dzieci w tym jeden turniej piłkarzy - zwanych trambambulami, 9) jedno stanowisko strzeleckie (tarcza, dwa łuki, sześć strzał), 10) balony w ilości co najmniej 200 sztuk na imprezę, 11) punkt malowania twarzy dla dzieci, 12) gry na konsolach - 2 sztuki konsoli, prezentowanych na ustawionych monitorach LCD minimum 42 cale, 13) pokaz florystyczny, 14) zorganizowanie punktu informacyjnego Banku Żywności, 15) organizacja w porozumieniu z Powiatowym Urzędem Pracy w Łodzi stanowiska z ofertami pracy dla beneficjentów ostatecznych projektu (udział w minimum dwóch imprezach), 16) zadaszone miejsca siedzące przy stołach dla co najmniej 80 osób, 17) zabezpieczenie medyczne, jedna karetka z obsługą medyczną, 18) ochronę imprezy przez minimum pięciu ochroniarzy licencjonowanych, 19) zabezpieczenie prądowe, 20) scenę zadaszoną o powierzchni minimum 20 m?, zadaszenie na konstrukcji aluminiowej, nagłośnienie i obsługę techniczną imprezy, 21) transport i montaż niezbędnych urządzeń przed rozpoczęciem imprezy oraz demontaż i usunięcie ewentualnych odpadów po zakończeniu imprezy 22) poczęstunek realizowany zgodnie z normami sanitarnymi (500 kiełbasek (minimum 150 g) z grilla, 500 kaszanek (minimum 150 g) z grilla, chleb bez ograniczeń, keczup i musztarda bez ograniczeń, naczynia i sztućce jednorazowe, woda gazowana i niegazowana w butelkach 0,5 l po 300 szt., soki w kartonach dla dzieci (200 ml) jabłkowe i pomarańczowe po 150 sztuk, słodycze dla dzieci (ciastka, cukierki, wafelki - nie czekoladowe - co najmniej 10 kg ), kawa, herbata- po 250 ml. na osobę, cukier w saszetkach ( 2 szt. po 5g ) na osobę, śmietanka do kawy ( 2 szt. po 5g ) na osobę, serwetki, 23) zaproszenia na imprezę (ok. 100 sztuk), 24) plakaty po 200 sztuk na każdy Wydziały Pracy Środowiskowej oraz ulotki po 100 sztuk na każdy Wydziały Pracy Środowiskowej informujące o imprezie, z oznaczeniami projektu przekazanymi przez Zamawiającego, 25) wynajem terenu pod imprezę, 26) toy - toy (2 szt.), 27) tory segwayowe ( w ilości 3 sztuki), 28) zorganizowanie imprezy na wolnym powietrzu Dodatkowe informacje dotyczące imprezy: 1) szacunkowa liczba osób na każdej imprezie: około 500 osób. 2) Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania jakichkolwiek opłat od uczestników imprez, wszystkie atrakcje będą dostępne bezpłatnie. Zamawiający nie dopuszcza także możliwości, aby w trakcie imprezy ktokolwiek prowadził działalność zarobkową pod rygorem wypowiedzenia umowy. 3) szczegółowy harmonogram imprezy (rozpisany godzina po godzinie) zostanie ustalony z Wykonawcą po podpisaniu umowy w ciągu trzech dni. 4) na etapie składania oferty Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu informację o miejscach planowanych imprez poprzez oświadczenie właściciela terenu według wzoru zamawiającego, które planuje wynająć pod ich organizację lub w przypadku terenów będących własnością gminy potwierdzenia zgłoszenia wydarzenia w Urzędzie Miasta Łodzi . Do oferty zostanie dołączony opis atrakcji i sposób organizacji wymienionych w punkcie 3 SIWZ, wraz ze zdjęciami (zjeżdżalni, karuzeli, zamku oraz innych wyposażeń niezbędnych do przeprowadzenia imprez). 5) do oferty Wykonawca jest zobowiązany dołączyć oświadczenie według wzoru Zamawiającego o wykonaniu usługi przez agencję ochrony mienia, ochrony imprez oraz oświadczenie o dysponowaniu karetką ratownictwa medycznego wraz z uprawnionym zespołem ratownictwa medycznego na czas imprez, 6) prowadzący w czasie trwania imprezy zobowiązany będzie kilkakrotnie poinformować o nazwie projektu i o źródłach jego dofinansowania. Dodatkowo w widocznym miejscu Wykonawca zobligowany jest do wyeksponowania informacji na temat dofinansowania projektu i Zamawiającego, poprzez zamówiony na imprezy baner. 7) czas trwania imprezy: to minimum 4h - w godzinach popołudniowych, nie później niż do godziny 19.30. 8) Zamawiający wymaga realizację imprez w dni określone w SIWZ. W uzasadnionych przypadkach i po wyrażeniu zgody przez Zamawiającego dopuszcza się możliwość zmiany terminu organizacji imprezy, jednak w terminie nie późniejszym niż 14 października, 9) Wykonawca przygotuje z każdej imprezy sprawozdanie merytoryczne w formie pisemnej oraz w formie elektronicznej zawierającej zdjęcia (minimum 20 sztuk na jedną imprezę) z przebiegu imprezy. 10) 8 dni przed planowanym terminem organizacji imprezy Wykonawca przygotuje i przeprowadzi wśród lokalnej społeczności kampanię reklamową promującą imprezy z wykorzystaniem plakatów (w ilości co najmniej 200 sztuk na każdą imprezę), ulotek (w łącznej ilości co najmniej 100 sztuk na każdą imprezę). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799520002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 9.000,00 zł, słownie złotych: dziewięć tysięcy 00/100. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1)w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: GETIN NOBLE Bank S.A. O/Łódź 30 1560 0013 2025 0000 0172 0007. z adnotacją Wadium - zorganizowanie cyklu imprez o charakterze środowiskowym dla uczestników projektu Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi oraz ich otoczenia 2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3)w gwarancjach bankowych, 4)w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. W zakresie wadium obowiązują uregulowania ustawy Prawo zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta zostanie odrzucona.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.uml.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Organizacja IV Forum Miast Partnerskich w Łodzi w dn. 9-12 października 2016 r. z udziałem gości z miast partnerskich Łodzi i przedstawicieli łódzkiego sektora kreatywnego, w ramach projektu Promocja gospodarcza łódzkiego sektora kreatywnego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
Dodano: 2016-07-27 - kompleksowa obsługa techniczna wydarzenia artystycznego - imprezy masowej Urodziny Łodzi w dniach 29-30.07.2016 r
Dodano: 2016-06-27 - Zorganizowanie i przeprowadzenie 6 akcji promujących zdrowie na potrzeby realizacji przez Powiat Piotrkowski projektu pn.: Twoje Serce Twoim Życiem - Program Zmniejszania Nierówności w Zdrowiu Mieszkańców Powiatu Piotrkowskiego z Ryzykiem Wystąpienia Chorób Układu Krążenia współfinansowanego w ramach Programu PL13 Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego oraz budżetu państwa.
Dodano: 2016-05-25 - Organizacja VIII. Pikniku Funduszy Europejskich
Dodano: 2016-04-15 - organizacja wydarzeń promocyjnych oraz zapewnienie wsparcia logistycznego do prowadzenia działań marketingowych Programu EXPO 2022 przy ubieganiu się Rzeczypospolitej Polskiej o przyznanie praw do organizacji wystawy International EXPO 2022 w Łodzi
Dodano: 2015-08-12 - realizacja koncepcji oraz wykonanie scenariusza i projektu szczegółowej aranżacji wystawy czasowej oraz scenariusza działań wspierających promocję Miasta Łodzi podczas EXPO 2015 w Mediolanie, przy użyciu różnych technik w tym m.in. multimedialnych, wizualnych i dźwiękowych
Dodano: 2015-07-14 - Organizacja i obsługa imprez plenerowych pod hasłem Daszyna Krainą OZE na potrzeby realizacji projektu Daszyna Krainą OZE - promocja marki lokalnej.
Dodano: 2015-04-28 - Organizacja i obsługa imprez plenerowych pod hasłem Daszyna Krainą OZE na potrzeby realizacji projektu Daszyna Krainą OZE - promocja marki lokalnej
Dodano: 2015-04-08 - Organizacja Pikniku Funduszy Europejskich
Dodano: 2015-03-12 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro, nieprzekraczającej 207 000 Euro na usługę organizacji Regionalnego Turnieju Sołectw Województwa Łódzkiego na terenie Gminy Szadek
Dodano: 2015-03-06