Przetargi.pl
Zorganizowanie 4-dniowej wycieczki autokarowej na Litwę dla pracowników Urzędu Miasta w Ostrowcu Świętokrzyskim w terminie 16-19 czerwca 2011 roku.

Gmina Ostrowiec Świętokrzyski ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Głogowskiego 3/5
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. (041) 2672100 , fax. (041) 2672110
  • Data zamieszczenia: 2011-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski
    ul. Głogowskiego 3/5 3/5
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. (041) 2672100, fax. (041) 2672110
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.ostrowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie 4-dniowej wycieczki autokarowej na Litwę dla pracowników Urzędu Miasta w Ostrowcu Świętokrzyskim w terminie 16-19 czerwca 2011 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie 4-dniowej wycieczki autokarowej na Litwę dla grupy ok. 90 osób w terminie 16-19 czerwca 2011 roku. Liczba osób, uczestników wycieczki może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu o 5 osób bez zmiany ceny jednostkowej zaoferowanej przez Wykonawcę. Ostateczna liczba osób, uczestników wycieczki, zostanie podana Wykonawcy na 10 dni przed planowanym terminem wycieczki. Wykonawca zapewnia: - przejazd na trasie Ostrowiec Św. -Troki- Wilno- Kowno i Kowno- Ostrowiec Św., - transport w trakcie wycieczki do zwiedzanych obiektów, - 1 nocleg tranzytowy z 16 na 17 czerwca 2011 roku w Polsce (okolice Augustowa/Suwałk), - zakwaterowanie uczestników wycieczki w granicach administracyjnych Wilna w hotelu/hotelach lub pensjonatach co najmniej**, pokoje 2, 3, - osobowe, z pełnym węzłem sanitarnym i ciepłą wodą (wszyscy uczestnicy wycieczki w jednym budynku) , - wyżywienie: 3 śniadania co najmniej kontynentalne, wzmocnione wędliną i serem, 2 obiadokolacje - dwudaniowe ciepłe posiłki wraz z 200 ml napoju i deserem, 1- obiadokolacja w restauracji regionalnej przy muzyce na żywo (dania regionalne, napoje, kawa, herbata), 1- kolacja (pierogi, barszcz czerwony/herbata), ognisko lub inna impreza integracyjna x 1: (porcja kiełbasy, kaszanki, herbata, chleb, musztarda, ketchup, ogórki, napój), degustacja kibinai plus napój - zwiedzanie według programu wycieczki (Troki, Wilno, Kowno) - rezerwację biletów wstępu/wejść do wskazanych obiektów, - opiekę pilotów - przewodnika realizującego program wycieczki z biegłą znajomością języka polskiego i litewskiego, - transport autokarami klasy LUX(max na 49 osób każdy) z czynną toaletą i sprawną klimatyzacją - kawę, herbatę podczas podróży docelowej i powrotnej - bez ograniczeń ilościowych, - wszystkie opłaty drogowe i parkingowe, - pakiet ubezpieczenia KL i NNW dla każdego uczestnika wycieczki na kwotę co najmniej 10.000 euro- KL i 7.000 PLN - NNW na osobę. Wymagany minimalny zakres zamówienia tj. program i wymagania Zamawiającego dotyczące wycieczki, zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca dołączy do oferty przetargowej szczegółowy program wycieczki uwzględniający wymagania programowe ustalone przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635110004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.ostrowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach