Przetargi.pl
Zorganizowanie i realizacja obozu przyrodniczego letniego na rzecz realizacji projektu pod nazwą: Projekt ,PODSTAWÓWKA

Szkoła Podstawowa w Mroczkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 26-120 Bliżyn, Mroczków 25
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2541011 , fax. 0-41 2541301
  • Data zamieszczenia: 2015-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa w Mroczkowie
    Mroczków 25 25
    26-120 Bliżyn, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2541011, fax. 0-41 2541301
    REGON: 29062104200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i realizacja obozu przyrodniczego letniego na rzecz realizacji projektu pod nazwą: Projekt ,PODSTAWÓWKA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach POKL, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, Projekt realizowany na podstawie umowy nr UDA.POKL.09.01.02-26-137/13 ze Świętokrzyskim Biurem Rozwoju Regionalnego w Kielcach Przedmiot zamówienia obejmuje realizację obozu przyrodniczego letniego dla dwóch zadań w ramach Projektu Podstawówka tj. zorganizowanie i przeprowadzenie (kompleksowej imprezy turystycznej ) - obozu przyrodniczego letniego dla łącznej grupy 67 dzieci w terminie 17-23.06.2015 r. oraz gratis 8 opiekunów w miejscowości położonej w Polsce - Krynica Morska. Dla usystematyzowania zamówienia oraz ze względów organizacyjnych przedmiot został podzielony i opisany poniżej: Część I - klasy I-III: Klasy: I-III: 1. 31 dzieci, z tym, że ich ilość może ulec zmianie ( zmniejszenie liczby uczestników od 1 do maksymalnie 5 - w takim przypadku płacimy za rzeczywistą ilość uczestników) oraz opiekunowie w liczbie 4 osób (opiekunowie gratis) . Ostateczna liczba osób, uczestników obozu zostanie podana najpóźniej na 10 dni przed planowanym terminem wyjazdu. Zmiana liczby uczestników nie powoduje zmiany ceny jednostkowej zaoferowanej przez Wykonawcę. Wymagany zakres zamówienia tj. program i wymagania Zamawiającego dotyczące wyjazdu, zawarty został w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, cyt. dalej jako siwz. Część II - klasy IV - VI: Klasy: IV-VI: 36 dzieci, z tym, że ich ilość może ulec zmianie ( zmniejszenie liczby uczestników od 1 do maksymalnie 5 - w takim przypadku płacimy za rzeczywistą ilość uczestników) oraz opiekunowie w liczbie 4 osób (opiekunowie gratis) .Ostateczna liczba osób, uczestników obozu zostanie podana najpóźniej na 10 dni przed planowanym terminem wyjazdu. Zmiana liczby uczestników nie powoduje zmiany ceny jednostkowej zaoferowanej przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest, w ramach niniejszego zamówienia, do: a) zorganizowania i przeprowadzenia obozu przyrodniczego letniego - zgodnie z wymaganym zakresem zamówienia określonym w załączniku nr 1 do siwz oraz zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę szczegółowym programem . Uwaga: Zamawiający przy realizacji dopuszcza zmianę kolejności zwiedzanych obiektów, pod warunkiem, że program zostanie w pełni zrealizowany, b) sporządzenia i przekazania Zamawiającemu szczegółowego programu wyjazdu, zawierającego w szczególności: opis bazy noclegowej - warunki zakwaterowania, opis transportu (ze wskazaniem rodzaju i klasy autokaru), program wyjazdu uwzględniający wymagany zakres zamówienia określony w załączniku nr 1 do siwz, z wykazem obiektów, które będą zwiedzane z zewnątrz i tych, do których przewidziany jest wstęp, rezerwacji i zakupu biletów wstępu/wejść do wskazanych obiektów, c) zapewnienia transportu autokarem uczestnikom wyjazdu oraz niezwłocznego ( do 4 godz.) podstawienia, w przypadku awarii, autokaru zastępczego o parametrach co najmniej określonych w załączniku nr 1do siwz. 2. Warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do siwz. 3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63511000-4 - Organizacja wycieczek; 55243000-5 usługi w zakresie obozowisk dla dzieci; 80000000- 4 usługi edukacyjne i szkoleniowe Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo przed rozstrzygnięciem przetargu do sprawdzenia czy hotel/ośrodek spełnia warunki określone niniejszą specyfikacją (zgodność oferty Wykonawcy z wymaganiami treści SIWZ ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635110004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: warunki lokalowe oferowane uczestnikom, atrakcyjność obiektu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: mroczkowsp.edupage.org
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach