Przetargi.pl
Zorganizowanie 14 dniowego turnusu usprawniająco - rekreacyjnego z programem rekreacyjno-wypoczynkowym dla osób niepełnosprawnych i ich opiekunów wraz z dowozem i przywozem powrotnym uczestników w ramach projektu systemowego PCPR Malbork My Też Mamy Prawo współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 82-200 Malbork, plac Słowiański 17
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 55 647 15 45 , fax. 55 647 15 45
  • Data zamieszczenia: 2010-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    plac Słowiański 17 17
    82-200 Malbork, woj. pomorskie
    tel. 55 647 15 45, fax. 55 647 15 45
    REGON: 17081822000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.powiat.malbork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie 14 dniowego turnusu usprawniająco - rekreacyjnego z programem rekreacyjno-wypoczynkowym dla osób niepełnosprawnych i ich opiekunów wraz z dowozem i przywozem powrotnym uczestników w ramach projektu systemowego PCPR Malbork My Też Mamy Prawo współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zorganizowanie 14 dniowego turnusu usprawniająco - rekreacyjnego z programem rekreacyjno-wypoczynkowym dla osób niepełnosprawnych i ich opiekunów wraz z dowozem i przywozem powrotnym uczestników w ramach projektu systemowego PCPR Malbork My Też Mamy Prawo współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, na terenie całego kraju dla osób ze schorzeniami: z chorobami neurologicznymi, z dysfunkcją narządu ruchu, z dysfunkcją narządu ruchu poruszających się na wózkach inwalidzkich, z dysfunkcją narządu wzroku, z dysfunkcją narządu słuchu, z niepełnosprawnością intelektualną, chorobą psychiczną, mózgowym porażeniem dziecięcym, z chorobami układu krążenia, układu oddechowego, po mastektomii. Zamówienie obejmuje 1. Dojazd Transport autokarowy uczestników z Malborka do miejscowości w której położony jest ośrodek oraz przywóz uczestników z ośrodka do Malborka po zakończeniu turnusu. Zamawiający wymaga by transport odbywał się w pojazdach wyposażonych w klimatyzację, wc oraz system nagłośnienia, dostosowanym również do przewozu osób z dysfunkcją narządu ruchu poruszających się na wózkach inwalidzkich. Wykonawca zapewnia suchy prowiant na drogę powrotną. 2. Pobyt na turnusie rehabilitacyjnym dla 50 osób w tym: 42 osoby niepełnosprawne w tym 1 poruszająca się na wózku inwalidzkim, 6 osób- opiekunów osób niepełnosprawnych, 2 opiekunów kadry merytorycznej (asystent osoby niepełnosprawnej, osoba z kadry projektu). Ostateczna ilość osób może ulec zmianie nie więcej niż o 4 osoby. 3. Zakwaterowanie wszystkich uczestników turnusu w jednym budynku, w pokojach 1, 2 osobowych: a) 23 pokojach dwu osobowych, w tym: 1 przystosowany dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim wraz z opiekunem. b) cztery pokoje 1 - osobowe; Wszystkie powyższe pokoje z pełnym węzłem sanitarnym dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych (łazienka i toaleta), wraz z minimalnym wyposażeniem, takim jak: TV, ręczniki, czajnik bezprzewodowy, szklanki i inne naczynia, 1 litr wody mineralnej gazowanej lub niegazowanej na 1 uczestnika dziennie. 4. Pełne wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja) w stołówce położonej na terenie ośrodka. 5. Bezpłatną całodobową opiekę medyczną (stała opieka lekarska i pielęgniarska). 6. Opłacenie przez Wykonawcę taksy klimatycznej za wszystkich uczestników turnusu. 7. Ubezpieczenie uczestników turnusu w ramach NNW w czasie od wyjazdu z Malborka po powrót do Malborka. 8. Zabiegi rehabilitacyjne dla wszystkich uczestników turnusu (2 zabiegi rehabilitacyjne dziennie wg zaleceń lekarza ośrodka na uczestnika pobytu, ustalone na podstawie informacji o stanie zdrowia wraz z dokumentacją medyczną lub pakiet zabiegów). Baza zabiegowa ośrodka winna obejmować minimum - kinezyterapia, - masaże, - okłady borowinowe, - wirówki kkd i kkg, - hydroterapia, - fizykoterapia, - ciepłolecznictwo, - światłolecznictwo, - krioterapia, - inhalacje ultradźwiękowe, - terapia zajęciowa, - muzykoterapia. 9. Zapewnienie bezpłatnie bazy wypoczynkowo rekreacyjnej, w tym: - infrastruktura sportowa ( boiska do gier zespołowych, stół do tenisa stołowego, sala gimnastyczna) wraz z bezpłatną wypożyczalnią sprzętu sportowego znajdująca się na terenie ośrodka - inne rekreacje np.: kawiarnia, stół bilardowy, piłkarzyki, gry planszowe. 10. Zapewnienie bezpłatnie sali do prowadzenie zajęć warsztatowych, przeznaczonej dla jednorazowego użytkowania przez minimum 16 osób, wyposażonej w stoły, krzesła, tablicę, ekran projekcyjny, wraz z poczęstunkiem w postaci ciastek-słonych paluszków itp., kawy, herbaty, wody mineralnej, soków owocowych. 11. Zapewnienie bezpłatnie uczestnikom pobytu obsługi kulturalno - oświatowej, programów integracji społecznej (ogniska z pieczeniem kiełbasek, grillowanie, zabawy taneczne, wieczorki przy muzyce na żywo, pogadanki prozdrowotne, wieczorki tematyczne wraz z poczęstunkiem odpowiednim do typu imprezy). 12. Zapewnienie uczestnikom pobytu: - identyfikacji uczestników turnusu poprzez indywidualny system identyfikacji paskowej, - możliwości bezpłatnego skorzystania z pralni 1 raz w trakcie trwania turnusu dla każdego uczestnika. 13. W przypadku położenia ośrodka nad morzem, odległość ośrodka od morza maksymalnie 450m. 14. Wykonawca zobowiązuje się do oznakowania miejsc, z których korzystać będą uczestnicy turnusu (pokoje, sala zajęciowa itp.) poprzez umieszczenie plakatów informacyjnych dotyczących projektu oraz współfinansowania przez Unię Europejską (dostarczonych przez Zamawiającego). 15. Zapewnienie wszystkich świadczeń dla zespołu kontrolującego poprawność realizacji ww. zobowiązań. Termin wykonania zamówienia: rozpoczęcie - sierpień 2010r zakończenie- wrzesień 2010r
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 850000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.powiat.malbork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach