Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Żywiecka 13
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 4443623 , fax. 018 4435239
- Data zamieszczenia: 2010-10-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Żywiecka 13 13
33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
tel. 018 4443623, fax. 018 4435239
REGON: 00440061800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.nowysacz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowania imprez turystycznych na rzecz Zespołu Świetlic Środowiskowych w Nowym Sączu w ramach projektu systemowego Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie Partnera nr II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie Nr 1 Zorganizowanie imprezy turystycznej na rzecz Zespołu Świetlic Środowiskowych w Nowym Sączu - Klub Młodzieżowy w ramach projektu systemowego Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie Partnera nr II Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zorganizowanie i wykonanie trzy dniowej imprezy turystycznej dla ZŚŚ na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i Republiki Słowackiej, dla minimum 35 osób dorosłych i młodzieży. Wykonawca zapewni dla uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ (w tym osoby dorosłe i młodzież) niżej wymienione usługi turystyczne: 1. Przejazd autokarem typu LUX, nie więcej niż 500 km. Trasa: Nowy Sącz - miejsce imprezy turystycznej dla ZŚŚ, oraz przejazdy autokarem do miejsc wyznaczonych w harmonogramie wyjazdu - w tym: opłaty parkingowe dla autokaru. a) Zapewnienie kierowcy noclegów, wyżywienie oraz pokrycie innych kosztów związanych z wykonywaniem przez niego czynności kierowcy. 2. Usługi noclegowe: a) Zakwaterowanie w obiekcie wypoczynkowym znajdującym się w Republice Słowackiej w Liptowskim Mikulaszu lub miejscowości położonej nie dalej niż 25 km od Liptowskiego Mikulaszu. b) Wykonawca zagwarantuje 2 noclegi, dla uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ, dla grupy maksymalnie 44 osobowej (z piątku na sobotę i z soboty na niedzielę) . c) Ośrodek/hotel/pensjonat powinien dysponować: a. co najmniej 50 miejscami noclegowymi b. pokojami 2,3 i 4 osobowe z pełnym węzłem sanitarnym (WC + łazienka+CO) c. W każdym pokoju powinno znajdować się jednoosobowe łóżko pomnożone przez ilość miejsc w danym pokoju, szafa na ubrania, krzesło, stolik lampka nocna d. kuchnią wyposażoną w odpowiedni sprzęt umożliwiający przygotowanie i podanie posiłków w jednym czasie dla minimum 50 osób e. jadalnią z wyposażeniem na minimum 50 osób, f. salą dyskotekową ze sprzętem nagłaśniającym i oświetleniem g. 2 salami dydaktycznymi z minimum 25 miejscami siedzącym każda sala, każda sala musi być wyposażona w flipchart z papierem i kompletem markerów (minimum 3 kolory) 3. Wykonawca zapewnia całodzienne wyżywienie i gwarantuje, że podawane posiłki będą urozmaicone, kaloryczne - zgodnie z normami obowiązującymi w żywieniu zbiorowym. Dostarczone produkty żywnościowe będą świeże i winne być przyrządzone w dniu ich wydania. Przygotowywanie i podawanie posiłków będzie się odbywało zachowując wymogi sanitarno-epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji. Wykonawca weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie. Całodzienne wyżywienie odbywać będzie się w sposób następujący: a) w pierwszym dniu imprezy turystycznej dla ZŚŚ (piątek) podawana kolacja będzie bez mięsna b) w sobotę Wykonawca zapewnia śniadanie dla uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ w formie szwedzkiego stołu c) w sobotę Wykonawca zapewnia obiad jednodaniowy dla uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ oraz podwieczorek na basenach termalnych d) w sobotę Wykonawca zapewnia kolację dla uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ w formie ogniska i grilla (w razie niepogody kolacja z tradycyjnymi potrawami Republiki Słowackiej) e) w niedzielę Wykonawca zapewnia śniadanie dla uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ w formie szwedzkiego stołu f) w niedzielę Wykonawca zapewnia zwiększoną porcję prowiantu, wydawanego podczas śniadania każdemu uczestnikowi imprezy turystycznej dla ZŚŚ, który powinien wystarczyć do godziny 1800 - 1900 4. Wykonawca zapewnia Kadrę w postaci: a) Dwóch (2) wychowawców dla uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ b) Kierownika/Pilota imprezy turystycznej dla ZŚŚ, który będzie pełnił funkcję tłumacza- znajomość co najmniej w mowie języka słowackiego c) Przewodników potrzebnych do oprowadzenia uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ po zwiedzanych obiektach d) Wykonawca pokrywa wszystkie koszty związane z pobytem Kadry (przejazd, noclegi, wyżywienie, bilety wstępu oraz inne koszty związane z wykonywaniem przez nich czynności na danym stanowisku) 5. Wykonawca zapewnia bilety wstępu dla uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ do wszystkich zwiedzanych obiektów. 6. Przed wyjazdem Wykonawca pozostawi Zespołowi Świetlic Środowiskowym w Nowym Sączu numer telefonu komórkowego do kierownika/pilota imprezy turystycznej dla ZŚŚ i zobowiązuje się utrzymywać kontakt za granicą i w Polsce w trakcie realizacji imprezy turystycznej dla ZŚŚ 7. Wykonawca zapewni ubezpieczenie dla każdego uczestnika imprezy turystycznej dla ZŚŚ: a) Następstw Nieszczęśliwych Wypadków do kwoty 10 000 Euro na każdą osobę uczestniczącą w imprezie turystycznej dla ZŚŚ b) ubezpieczenie Kosztów Leczenia i Assistance do kwoty 10 000 Euro na każdą osobę uczestniczącą w imprezie turystycznej dla ZŚŚ 8. Wykonawca będzie realizował imprezę turystyczną dla ZŚŚ zgodnie z harmonogramem imprezy turystycznej dla ZŚŚ - Zadanie Nr 1, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ 9. Koszty realizacji przedmiotu zamówienia obejmują zakres usług wyszczególnionych rozdziale III niniejszej specyfikacji, które Wykonawca będzie musiał ponieść w celu należytego wykonania przedmiotu zamówienia. 10. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia Kadry osób realizujących zamówienie spośród specjalistów posiadających odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie, dzięki którym przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany z należytą starannością. 11. Zamawiający poda ostateczną ilość uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ na 3 dni przed terminem wyjazdu. 12. Zamawiający Zespół Świetlic Środowiskowych Nowym Sączu zapewnia minimalną liczbę uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ - 35 osoby (31 osób młodzieży, 2 trenerów i 2 osoby kadry projektu), a maksymalna liczba uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ może wynieść 44 osoby. 13. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie w zależności od faktycznie wykonanej usługi, tj. cena ryczałtowej za 1 (jednego) uczestnika imprezy turystycznej dla ZŚŚ pomnożona przez faktyczną ilość uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ. 14. Dyrektor Zespołu Świetlic Środowiskowych w Nowym Sączu może wezwać policję do sprawdzenia stanu technicznego podstawionego autokaru i sprawdzenia stanu trzeźwości (zawartości alkoholu we krwi) kierowcy. Z chwilą wystąpienia nieprawidłowości Wykonawca do godziny 1600 obowiązany jest do spełnienia zaleceń służb kontrolujących stan techniczny autokaru i trzeźwość kierowcy. Zadanie Nr 2 Zorganizowanie imprezy turystycznej na rzecz Zespołu Świetlic Środowiskowych w Nowym Sączu - rodzice, opiekunowie prawni w ramach projektu systemowego Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie Partnera nr II Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zorganizowanie i wykonanie dwu dniowej imprezy turystycznej dla ZŚŚ na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i Republiki Słowackiej dla minimum 13 osób, Wykonawca zapewni dla uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ (osoby dorosłe) niżej wymienione usługi turystyczne: 1. Przejazd autokarem/busem typu LUX, nie więcej niż 500 km. Trasa: Nowy Sącz - miejsce imprezy turystycznej dla ZŚŚ, oraz przejazdy autokarem do miejsc wyznaczonych w harmonogramie wyjazdu - w tym: opłaty parkingowe dla autokaru. a) Zapewnienie kierowcy noclegów, wyżywienie oraz pokrycie innych kosztów związanych z wykonywaniem przez niego czynności kierowcy. 2. Usługi noclegowe: a) Zakwaterowanie w obiekcie wypoczynkowym znajdującym się w Republice Słowackiej w Liptowskim Mikulaszu lub miejscowości położonej nie dalej niż 25 km od Liptowskiego Mikulaszu, w ośrodku/hotelu/pensjonacie innym niż w zadaniu Nr 1. b) Wykonawca zagwarantuje 1 nocleg, dla uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ, dla grupy maksymalnie 17 osobowej (z soboty na niedzielę) . c) Ośrodek/hotel/pensjonat powinien dysponować: a. co najmniej 20 miejscami noclegowymi b. pokojami 2,3 i 4 osobowe z pełnym węzłem sanitarnym (WC + łazienka+CO) c. W każdym pokoju powinno znajdować się jednoosobowe łóżko pomnożone przez ilość miejsc w danym pokoju, szafa na ubrania, krzesło, stolik lampka nocna d. kuchnią wyposażoną w odpowiedni sprzęt umożliwiający przygotowanie i podanie posiłków w jednym czasie dla minimum 25 osób e. jadalnią z wyposażeniem na minimum 25 osób, f. 1 salą dydaktyczną z minimum 16 miejscami siedzącym, sala musi być wyposażona w flipchart z papierem i kompletem markerów (minimum 3 kolory) 3. Wykonawca zapewnia całodzienne wyżywienie i gwarantuje, że podawane posiłki będą urozmaicone, kaloryczne - zgodnie z normami obowiązującymi w żywieniu zbiorowym. Dostarczone produkty żywnościowe będą świeże i winne być przyrządzone w dniu ich wydania. Przygotowywanie i podawanie posiłków będzie się odbywało zachowując wymogi sanitarno-epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji. Wykonawca weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie. Całodzienne wyżywienie odbywać będzie się w sposób następujący: a) w sobotę Wykonawca zapewnia śniadanie dla uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ w formie szwedzkiego stołu b) w sobotę Wykonawca zapewnia obiad jednodaniowy dla uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ oraz podwieczorek na basenach termalnych c) w sobotę Wykonawca zapewnia kolację dla uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ w formie ogniska i grilla (w razie niepogody kolacja z tradycyjnymi potrawami Republiki Słowackiej) d) w niedzielę Wykonawca zapewnia śniadanie dla uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ w formie szwedzkiego stołu e) w niedzielę Wykonawca zapewnia zwiększoną porcję prowiantu dla uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ, który powinien wystarczyć do godziny 1800 - 1900 4. Wykonawca zapewnia Kadrę w postaci: a) Kierownika/Pilota imprezy turystycznej dla ZŚŚ, który będzie pełnił funkcję tłumacza- znajomość co najmniej w mowie języka słowackiego b) Przewodników potrzebnych do oprowadzenia uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ po zwiedzanych obiektach c) Wykonawca pokrywa wszystkie koszty związane z pobytem Kadry (przejazd, noclegi, wyżywienie, bilety wstępu oraz inne koszty związane z wykonywaniem przez nich czynności na danym stanowisku) 5. Wykonawca zapewnia bilety wstępu dla uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ do wszystkich zwiedzanych obiektów. 6. Przed wyjazdem Wykonawca pozostawi Zespołowi Świetlic Środowiskowym w Nowym Sączu numer telefonu komórkowego do kierownika/pilota imprezy turystycznej dla ZŚŚ i zobowiązuje się utrzymywać kontakt za granicą i w Polsce w trakcie realizacji imprezy turystycznej dla ZŚŚ 7. Wykonawca zapewni ubezpieczenie dla każdego uczestnika imprezy turystycznej dla ZŚŚ: a) Następstw Nieszczęśliwych Wypadków do kwoty 10 000 Euro na każdą osobę uczestniczącą w imprezie turystycznej dla ZŚŚ b) ubezpieczenie Kosztów Leczenia i Assistance do kwoty 10 000 Euro na każdą osobę uczestniczącą w imprezie turystycznej dla ZŚŚ 8. Wykonawca będzie realizował imprezę turystyczną dla ZŚŚ zgodnie z harmonogramem imprezy turystycznej dla ZŚŚ - Zadanie Nr 2, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ 9. Koszty realizacji przedmiotu zamówienia obejmują zakres usług wyszczególnionych rozdziale III niniejszej specyfikacji, które Wykonawca będzie musiał ponieść w celu należytego wykonania przedmiotu zamówienia. 10. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia Kadry osób realizujących zamówienie spośród specjalistów posiadających odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie, dzięki którym przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany z należytą starannością. 11. Zamawiający poda ostateczną ilość uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ na 3 dni przed terminem. 12. Zespół Świetlic Środowiskowych Nowym Sączu zapewnia minimalną liczbę uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ - 13 osoby (11 osób rodziców i opiekunów prawnych i 2 osoby kadry projektu), a maksymalna liczba uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ może wynieść 17 osoby. 13. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie w zależności od faktycznie wykonanej usługi, tj. cena ryczałtowej za 1 (jednego) uczestnika imprezy turystycznej dla ZŚŚ pomnożona przez faktyczną ilość uczestników imprezy turystycznej dla ZŚŚ. 14. Dyrektor Zespołu Świetlic Środowiskowych w Nowym Sączu może wezwać policję do sprawdzenia stanu technicznego podstawionego autokaru i sprawdzenia stanu trzeźwości (zawartości alkoholu we krwi) kierowcy. Z chwilą wystąpienia nieprawidłowości Wykonawca do godziny 815 obowiązany jest do spełnienia zaleceń służb kontrolujących stan techniczny autokaru i trzeźwość kierowcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.nowysacz.pl, www.nowysacz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie usługi biura podróży w zakresie kompleksowej organizacji wycieczki - pielgrzymki do Włoch i grobu Ojca Świętego Jana Pawła II dla 110 uczestników Małopolskiego projektu Mieć wyobraźnię miłosierdzia przygotowującego uczniów gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych do niesienia pomocy potrzebującym
Dodano: 2016-04-12 - Organizacja wyjazdu edukacyjnego dla studentów kierunku zamawianego Inżynieria chemiczna i procesowa w ramach projektu POKL.04.01.02.00-051/12 Inżynier procesowy WiP - wiedza i praktyka, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach poddziałania 4.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Dodano: 2015-08-18 - Organizacja 14-dniowego wyjazdu zagranicznego dla trzech studentów/studentek III roku kierunku zamawianego Biotechnologia na potrzeby projektu pn. Biotechnolog-Inżynier XXI wieku
Dodano: 2015-06-23 - Organizacja wyjazdu studyjnego dla studentów/studentek na potrzeby projektu pn. Inżynier energetyk- nowoczesny zawód dla gospodarki opartej na wiedzy
Dodano: 2015-04-14 - Wykonanie usługi biura podróży w zakresie kompleksowej organizacji wycieczki - pielgrzymki do Włoch i grobu Ojca Świętego Jana Pawła II dla 110 uczestników Małopolskiego projektu Mieć wyobraźnię miłosierdzia
Dodano: 2015-04-07 - Organizacja wyjazdu studentów kierunku zamawianego Fizyka Techniczna dla potrzeb nowoczesnej gospodarki i postępu technologicznego do ośrodka CERN w Genewie
Dodano: 2015-03-20 - Organizacja wizyt studyjnych w przedsiębiorstwach zagranicznych dla studentów kierunku zamawianego mechanika i budowa maszyn w ramach projektu UDA-POKL.04.01.02-00-048/12-00 pn. MBM-kierunek zamawiany współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach poddziałania 4.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2015-03-12 - Organizacja staży-wizyt zawodoznawczych oraz wyjazdów na targi branżowe w ramach doradztwa zawodowego dla uczniów szkół zawodowych powiatu olkuskiego w ramach realizacji projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce
Dodano: 2015-02-05 - Organizacja wyjazdu studentów kierunku zamawianego Automatyka i Robotyka na targi Hannover Messe 2015
Dodano: 2015-01-12 - Organizacja stażu-wizyty zawodoznawczej dla uczestników projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, współfinansowanego ze Środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2014-11-24