Zespół Obsługi Przedszkoli i Szkół ogłasza przetarg
- Adres: 28-100 Busko-Zdrój, ul. Różana 2/205
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3784536, 3787880 , fax. 0413784536
- Data zamieszczenia: 2009-03-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Przedszkoli i Szkół
ul. Różana 2/205 2/205
28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3784536, 3787880, fax. 0413784536
REGON: 29061699200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zopis.busko.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZOPIS AI - 3410/2/2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wymiana posadzek z wykładziny PCV na posadzki z wykładziny Tarkett Optima gr. 2 mm w Samorządowym Gimnazjum Nr 1 i w Szkole Podstawowej Nr 3 w Busku- Zdroju - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454321115
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) spełniają warunki wynikające z art.22 ust. 1 ustawy, tzn. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) wyka?ą się odpowiednim doświadczeniem: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 2 roboty podobne do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne uznaje się roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 3) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia t.j. posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków - wystawione nie wcześniej ni? 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert e) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych, zbliżonych co do zakresu i wartości do robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości , oraz daty i miejsca ich wykonania, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, oraz dokumenty (np. referencje, protokoły odbioru końcowego) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. f) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia - według wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ, g) dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia. h) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zopis.busko.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie remontu posadzek wraz z malowaniem pomieszczeń biurowych w budynku A oraz doborem i wymianą instalacji oświetlenia w Sali konferencyjnej i gabinetach dyrektorów Oddziału ZUS w Kielcach przy ul. Piotrkowskiej 27
Dodano: 2015-09-24 - Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie wykładzin dywanowych na wykładziny PCV w budynku Inspektoratu ZUS w Skarżysku Kamiennej przy ul. Kossaka 3 oraz w budynku Biura Terenowego ZUS we Włoszczowie przy ul. Sienkiewicza 32
Dodano: 2013-10-30