Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Kielcach ogłasza przetarg
- Adres: 25-510 Kielce, ul. Piotrkowska 27
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3677100 , fax. 041 3677391
- Data zamieszczenia: 2013-10-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Kielcach
ul. Piotrkowska 27 27
25-510 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3677100, fax. 041 3677391
REGON: 00001775600467 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl/zampub
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie wykładzin dywanowych na wykładziny PCV w budynku Inspektoratu ZUS w Skarżysku Kamiennej przy ul. Kossaka 3 oraz w budynku Biura Terenowego ZUS we Włoszczowie przy ul. Sienkiewicza 32 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie wykładzin dywanowych na wykładziny PCV w budynku Inspektoratu ZUS w Skarżysku Kamiennej przy ul. Kossaka 3 oraz w budynku Biura Terenowego ZUS we Włoszczowie przy ul. Sienkiewicza 32. Roboty obejmują między innymi zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych z powierzchni ok. 530 m?, wykonanie napraw posadzki cementowej, położenie wykładzin PCV na powierzchni ok. 530 m? wraz z wykonaniem dodatkowych robót towarzyszących. Postępowanie jest prowadzone według procedur przewidzianych dla wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 u.p.z.p. tj. poniżej 5.000.000 Euro. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454321115
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej decyduje data uznania rachunku bankowego zamawiającego).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną