Przetargi.pl
Znak sprawy ZP/SO/3/09 - Wykonanie prac budowlano - instalacyjnych dla Wydziałów Ksiąg Wieczystych (NKW) w Sądzie Rejonowym w Białogardzie i Oddziale Zamiejscowym w Świdwinie.

Sąd Okręgowy ogłasza przetarg

  • Adres: 75-950 Koszalin, ul. Waryńskiego 7
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3428742 , fax. 094 3423755, 3428897
  • Data zamieszczenia: 2009-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy
    ul. Waryńskiego 7 7
    75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3428742, fax. 094 3423755, 3428897
    REGON: 00032252536061
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.koszalin.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Znak sprawy ZP/SO/3/09 - Wykonanie prac budowlano - instalacyjnych dla Wydziałów Ksiąg Wieczystych (NKW) w Sądzie Rejonowym w Białogardzie i Oddziale Zamiejscowym w Świdwinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest --Wykonanie prac budowlano - instalacyjnych dla Wydziałów Ksiąg Wieczystych (NKW) w Sądzie Rejonowym w Białogardzie i Oddziale Zamiejscowym w Świdwinie-- Zamówienie zostało określone w dwóch częściach: I część: --WYKONANIE PRAC INSTALACYJNYCH W SĄDZIE REJONOWYM W BIAŁOGARDZIE - WYDZIAŁ KSIĄG WIECZYSTYCH, UL. WILEŃSKA 2-- Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45311100-1 Instalacje zasilania komputerów 45311100-1 Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej 45312200-9 Instalowanie alarmów włamaniowych 45312100-8 Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych Zakres robót obejmuje wykonanie: - instalacji elektrycznej dla zasilania wydzielonej sieci komputerowej, - okablowania strukturalnego sieci komputerowej, - instalacji sygnalizacji pożaru, - instalacji sygnalizacji włamań i kontroli dostępu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - dokumentacja projektowa, - przedmiary robót, - szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. II część: --WYKONANIE PRAC BUDOWLANO - INSTALACYJNYCH W SĄDZIE REJONOWYM W BIAŁOGARDZIE - ODDZIAŁ ZAMIEJSCOWY W ŚWIDWINIE, WYDZIAŁ KSIĄG WIECZYSTYCH UL. BATALIONÓW CHŁOPSKICH 6-- Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45311100-1 Instalacje zasilania komputerów 45311100-1 Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej 45312200-9 Instalacje alarmów włamaniowych 45312100-8 Instalowanie pożarowych systemów alarmowych 45312100-9 Instalowanie alarmów włamaniowych Zakres robót obejmuje wykonanie: - roboty budowlane przebudowy pomieszczeń, - instalacji elektrycznej dla zasilania wydzielonej sieci komputerowej, - okablowania strukturalnego sieci komputerowej, - instalacji sygnalizacji pożaru, - instalacji sygnalizacji włamań i kontroli dostępu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - dokumentacja projektowa, - przedmiary robót, - szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Roboty na część I i II zamówienia prowadzone będą w obiektach czynnych Sądu Rejonowego w Białogardzie, wobec czego przed wejściem na teren obiektu należy dokonać uzgodnień z kierownikiem jednostki w kwestii terminu i godzin pracy Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty harmonogram rzeczowo - finansowy. Wykonawca będzie prowadził roboty zgodnie z zasadami i przepisami bhp i p.poż.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium należy wnieść do dnia 17.08. 2009 r. do godz.11:00 Wysokość wadium wynosi łącznie 7 595,00 PLN (słownie: siedem tysięcy pięćset dziewięćdziesiąt pięć PLN 00/100) I część zamówienia: wysokość wadium 3 170,00 PLN (słownie: trzy tysiące sto siedemdziesiąt PLN 00/100) II część zamówienia: 4 425,00 PLN (słownie: cztery tysiące czterysta dwadzieścia pięć PLN 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy: a) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych b) podlegają wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do ofert. Zamawiający uzna warunki za spełnione, gdy: a) Wykonawca przedłoży wszystkie wymagane dokumenty, b) przedłożone dokumenty będą zgodne z wymogami: - rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r., nr 87, poz.605 ze zm.), - niniejszej SIWZ. Spełnienie warunków, o których mowa powyżej, stanowić będzie podstawę dopuszczenia złożonej oferty do badania pod kątem spełnienia wymagań merytorycznych oferowanego przedmiotu zamówienia, a w przypadku pozytywnego wyniku tego badania do oceny według wskazanych w SIWZ kryteriów oceny ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy, którzy składają ofertę na całość zamówienia dostarczają jeden komplet dokumentów wskazanych poniżej. 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 (właściwy dla złożenia oferty na I albo II część zamówienia bądź załącznik nr 1 właściwy dla oferty na wykonanie całości zamówienia) 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem - załącznik nr 2 do SIWZ; 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - dotyczy podmiotów zbiorowych 7. wykaz co najmniej dwóch robót, o wartości 80 tys.(brutto) każda, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie (referencje)- załącznik nr 3 do SIWZ. 8. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik nr 4 do SIWZ. 9. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 4.8 SIWZ, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 10. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane kwalifikacje oraz uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z ustawą Prawo budowlane - załącznik nr 4 do SIWZ; 11. informację na temat części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem nazw (firm, osób fizycznych) proponowanych podwykonawców - załącznik nr 4 do SIWZ; 12. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, gdy Wykonawca wspólnie ubiega się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy pzp; 13. Wykaz osób, sporządzony na druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, z którymi można kontaktować się w celu uzyskania ewentualnych wyjaśnień; 14. potwierdzenie wniesienia wadium - w oryginale (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy załączyć kserokopię przelewu wyznaczonej kwoty); 15. projekt umowy podpisany przez Wykonawcę - załącznik nr 6 do SIWZ. 16. kosztorys ofertowy - zawierający wykaz materiałów i urządzeń wraz z cenami. 17. harmonogram rzeczowo - finansowy. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, każdy z podmiotów indywidualnie obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w pkt 3-6.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.koszalin.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach