Przetargi.pl
ZM.NZP.341-3/10 Świadczenie usługi ochrony budynku użytkowego zarządzanego i administrowanego przez Zarząd Mienia Skarbu Państwa przy ul. Marszałkowskiej 3/5, w Warszawie.

Zarząd Mienia Skarbu Państwa ogłasza przetarg

  • Adres: 02-015 Warszawa, pl. Starynkiewicza 7/9
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6252487 , fax. 022 6268428
  • Data zamieszczenia: 2010-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Skarbu Państwa
    pl. Starynkiewicza 7/9 7/9
    02-015 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6252487, fax. 022 6268428
    REGON: 14000145900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zmsp.bip.um.warszawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZM.NZP.341-3/10 Świadczenie usługi ochrony budynku użytkowego zarządzanego i administrowanego przez Zarząd Mienia Skarbu Państwa przy ul. Marszałkowskiej 3/5, w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ochrona budynku Skarbu Państwa przy ul. Marszałkowskiej 3/5, w Warszawie. Wykonawca zobowiązuje się do: a) zapewnienia bezpieczeństwa osób przebywających w budynku zarządzanym przez Zarząd Mienia Skarbu Państwa, b) ochrony wymienionych obiektów przed dostępem do niego osób nieuprawnionych, c) ochrony mienia przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem, d) zapobiegania zakłóceniom porządku na terenie obiektu oraz powiadamiania Administratora budynku o zdarzeniach powodujących naruszenie porządku, e) niezwłocznego powiadamiania organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie obiektu i zabezpieczenia miejsc ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania, f) kontroli ruchu osobowego oraz ruchu materiałowego, g) prowadzenia przewidzianej w tabeli służby ochronnej dokumentacji ochronnej, a zwłaszcza dziennika zmiany zawierającego dane o czasie rozpoczęcia i zakończenia zmiany, obsadzie personalnej, oraz o rozmieszczeniu poszczególnych pracowników ochrony i czasie wykonywania przez nich zadań, a także prowadzony na bieżąco raport zmiany zawierający wszystkie istotne informacje dotyczące przyjęcia, przebiegu i przekazania służby ochronnej. Dokładny opis procedur bezpieczeństwa zawarty jest w instrukcji zał. nr 2, który zawiera wymogi i opis poświęcony bezpieczeństwu pracowników, interesantów i mienia. Poniżej podano krótki przegląd zasad, których wykonania musi dopilnować kadra kierownicza i które muszą być przestrzegane przez wszystkich pracowników, jeżeli mają służyć zabezpieczeniu budynku przed napadem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 11 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 4 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) 1) spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) złożą oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Posiadają koncesję na wykonywanie usługi ochrony osób i mienia. 4) Wykonali, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 5 zamówień (bądź są w trakcie ich realizacji) obejmujące usługi o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000 tyś za każdą z usług. 5) Zatrudniają osoby z uprawnieniami, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z licencjami I i II stopnia. Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Oferenta, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w Części VII pkt 1 i formie określonej w Części VI SIWZ: 1) Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ. z załącznikiem nr 1 i 1A, do oferty. 2) Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a) Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust.1 ustawy o zamówieniach publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 SIWZ. b) Dokument potwierdzający dopuszczenie Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i aktualnej koncesji na wykonywanie usługi ochrony osób i mienia. c) aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, d) aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, e) aktualna (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotycząca osób fizycznych starających się o zamówienie publiczne lub w przypadku osób prawnych - wszystkich urzędujących członków ich władz, świadcząca o tym, że nie byli oni prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych f) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w kwocie minimum 100 000,00 zł. g) Wykaz co najmniej 5 wykonanych , (bądź są w trakcie ich realizacji) w ciągu ostatnich 3 lat obejmujące usługi o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000 tyś za każdą z usług. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością. h) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia (licencja), a także zakres wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć kopię uprawnień potrzebnych kwalifikacji niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy. i) Potwierdzenie wniesienia wadium w kwocie 4 000,00 zł. j) Informacje ogólne o oferencie. k) Podpisany wzór umowy z załącznikami

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zmsp.bip.um.warszawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach