Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 00-585 Warszawa, ul. Bagatela 12
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 3349800, 3349966 , fax. 022 3349999
- Data zamieszczenia: 2010-01-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A.
ul. Bagatela 12 12
00-585 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 3349800, 3349966, fax. 022 3349999
REGON: 01207066900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.paiz.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie, produkcja, tłumaczenie, druk i dostarczenie publikacji i materiałów promocyjnych dotyczących Polski Wschodniej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie, produkcję, tłumaczenie, druk i dostarczenie publikacji i materiałów promocyjnych dotyczących Polski Wschodniej (dalej PW), tj. województw: lubelskiego, podkarpackiego, warmińsko-mazurskiego, świętokrzyskiego i podlaskiego, wskazanych według Załącznika nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z dopuszczeniem składania ofert częściowych, tj. na niżej opisane części Zamówienia. Zamówienie w podziale na części: 1. Część I - Doing business in Eastern Poland - przewodnik dla inwestora i przedsiębiorcy - w wersjach językowych: polskiej i angielskiej; 2. Część II - Prezentacja multimedialna oraz prezentacja w PowerPoint nt Makroregionu PW - w wersjach językowych - polskiej, angielskiej, rosyjskiej, niemieckiej; 3. Część III - Ulotki promocyjne - nt informacji makroekonomicznych i teleadresowych o PW - w wersjach językowych - polskiej, angielskiej, rosyjskiej, niemieckiej; 4. Część IV - Album promocyjny Eastern Poland - bogato ilustrowana publikacja o charakterze promocyjnym nt osiągnięć gospodarczych Makroregionu PW i kluczowych dla 5 województw sektorów gospodarczych - w wersjach językowych - polskiej, angielskiej, rosyjskiej, niemieckiej; 5. Część V - 12 Publikacji dotyczących poszczególnych sektorów gospodarki PW - w wersjach językowych - polskiej, angielskiej, rosyjskiej, niemieckiej; 6. Część VI - Katalogi dostawców - firm z poszczególnych sektorów makroregionu PW - w wersjach językowych - polskiej, angielskiej, rosyjskiej, niemieckiej; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 795520008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 98 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 1. Na część I - 10000.00 zł 2. Na część II - 3500.00 zł 3. Na część III - 200.00 zł 4. Na cześć IV - 2000.00 zł 5. Na cześć V - 5500.00 zł 6. Na część VI - 1200.00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali należycie co najmniej 3 publikacje lub 3 analizy sektorowe/branżowe wskazane w Załączniku nr 1 do SIWZ, o których opracowanie się ubiegają, o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto każda, 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykażą, że dysponują minimum 4 osobami posiadającymi wyższe lub średnie wykształcenie, zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - jedną osobą z udokumentowanym doświadczeniem analitycznym w zakresie przygotowania analiz, publikacji sektorowych oraz materiałów informacyjnych; - jedną osobą z udokumentowanym doświadczeniem w projektowaniu graficznym, składzie, łamaniu, redakcji technicznej i korekcie oraz innych pracach przygotowawczych do druku oraz do zapisu na nośnikach elektronicznych; - jedną osobą z doświadczeniem w druku oraz wydaniu na nośnikach elektronicznych i konfekcjonowaniu; - jedną osobą z kwalifikacjami językowymi (popartymi studiami wyższymi lub ukończonymi kursami, zdanymi egzaminami) w tłumaczeniu tekstów na języki wskazane w poszcz. częściach Zamówienia. 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana będzie metodą spełnia / nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca wraz z ofertą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) (wg Załącznika nr 2 do SIWZ) - w formie oryginału; 2) Odpis aktualny z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 3) Wykaz wykonanych usług lub publikacji w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie- wg Załącznika nr 3 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 4) Wykaz osób, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował - wg Załącznika nr 4 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie przez wskazane osoby kwalifikacje i doświadczenie. 5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia do dyspozycji Wykonawcy na okres wykonywania zamówienia niezbędnych zasobów (osób zdolnych do wykonania zamówienia) (jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4) powyżej Wykonawca wskazał osoby, które nie są personelem wykonawcy, lecz podmiotu, z którym będzie współpracował). 6) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226 poz.1817). 3. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału (dotyczy oferty oraz oświadczeń, o których mowa w pkt 1 ppkt 1), 3), 4) i 5)) lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub wzbudzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 4. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokumenty opisane w pkt 1 ppkt 2),6),7) i 8) winny być złożone przez każdego z Wykonawców. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 ppkt 1), 3), 4) i 5) powinny być złożone wspólnie przez wszystkich Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.paiz.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przygotowanie do druku, druk oraz dostawa 33 publikacji dotyczących innowacyjności Mazowsza na rzecz systemu monitoringu i ewaluacji Regionalnej Strategii Innowacji dla Mazowsza w ramach projektu systemowego pn. Budowa systemu monitoringu i podstaw ewaluacji wdrażania Regionalnej Strategii Innowacji dla Mazowsza
Dodano: 2014-09-15 - IHiT/P/27/2014 - Kompleksowa usługa wydawnicza wraz z dystrybucją III wydania publikacji pt. Medyczne zasady pobierania krwi, oddzielenia jej składników i wydawania, obowiązujące w jednostkach organizacyjnych publicznej służby krwi (zadanie 1)
Dodano: 2014-06-05 - IHiT/P/24/2014 - Kompleksowa usługa wydawnicza wraz z dystrybucją III wydania publikacji pt. Medyczne zasady pobierania krwi, oddzielenia jej składników i wydawania, obowiązujące w jednostkach organizacyjnych publicznej służby krwi (zadanie 1)
Dodano: 2014-05-21 - Opracowanie graficzne, druk i dostawa 38 broszur informacyjno-promocyjnych nt. Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 (RPO WM) oraz opracowanie graficzne, druk i dostawę albumu promującego dobre praktyki w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 pt. Perły Mazowsza II - wydanie dwujęzyczne polsko-angielskie
Dodano: 2014-03-19 - Zakup usługi przygotowania do druku oraz druku 11 raportów badawczych dotyczących innowacyjności Mazowsza na rzecz systemu monitoringu i ewaluacji Regionalnej Strategii Innowacji dla Mazowsza w ramach projektu systemowego pn. Budowa systemu monitoringu i podstaw ewaluacji wdrażania Regionalnej Strategii Innowacji dla Mazowsza
Dodano: 2013-10-01 - KOMPLEKSOWE OPRACOWANIE - REDAKCJA, DRUK ORAZ DOSTAWA 12 NUMERÓW MIESIĘCZNIKA WEWNĘTRZNEGO PRACOWNIKÓW GDDKiA `KURIER DROGOWY`
Dodano: 2013-07-29 - KOMPLEKSOWE OPRACOWANIE - REDAKCJA, DRUK ORAZ DOSTAWA 12 NUMERÓW MIESIĘCZNIKA WEWNĘTRZNEGO PRACOWNIKÓW GDDKiA KURIER DROGOWY
Dodano: 2012-08-21 - Opracowanie, tłumaczenie, przygotowanie do druku i druk oraz zapisanie na nośnikach elektronicznych i dostawę katalogów ofert inwestycyjnych oraz prezentacja multimedialna w formacie PowerPoint przedstawiająca oferty inwestycyjne
Dodano: 2012-03-23 - Opracowanie graficzne, druk i dostawa mini albumu oraz broszur informacyjnych
Dodano: 2011-08-25 - Usługa opracowania graficznego i druku oraz dostawa publikacji, materiałów promocyjnych i kalendarzy na 2011 r.
Dodano: 2010-11-24