Powiat Ciechanowski-Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg
- Adres: 06-400 Ciechanów, 17 Stycznia
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 23 6723485 , fax. 236 722 945
- Data zamieszczenia: 2019-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Ciechanowski-Starostwo Powiatowe
17 Stycznia 7
06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie
tel. 23 6723485, fax. 236 722 945
REGON: 13037770600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://stciechanow.bip.org.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zmiana układu funkcjonalnego parteru budynku Starostwa Powiatowego w Ciechanowie przy ul. 17 Stycznia 7 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zmiana układu funkcjonalnego parteru budynku Starostwa Powiatowego w Ciechanowie przy ul. 17 Stycznia 7 w oparciu dokumentację projektową stanowiącą Załącznik nr 7 do SIWZ. Z uwagi na fakt, że inwestycja będzie realizowana w czynnym budynku użyteczności publicznej - Starostwa Powiatowego w Ciechanowie, realizacja zadania została podzielona na dwa etapy w taki sposób, aby zachować ciągłość pracy wszystkich komórek organizacyjnych Starostwa zlokalizowanych na parterze budynku. Przewiduje się podział prac na następujące etapy: I. etap – dłuższa część korytarza oraz pokoje od nr 15-26 II. etap – krótsza część korytarza oraz pokoje od nr 1-14. Wszelkie prace muszą być wykonywane w danym etapie w taki sposób, aby pomieszczenia remontowane były wyraźnie i szczelnie oddzielone od pomieszczeń remontowanych w etapie drugim. Poprzez wyraźne oddzielenie należy rozumieć w szczególności odgrodzenie prowadzonych prac w sposób uniemożliwiający lub przynajmniej utrudniający przedostanie się osób postronnych. Poprzez szczelne oddzielenie należy rozumieć w szczególności takie zabezpieczenie terenu objętego pracami, aby przedostawanie się wszelkich powstających podczas prowadzenia prac pyłów było niemożliwe lub przynajmniej utrudnione do przestrzeni, w której prace nie są prowadzone. W pomieszczeniach nieobjętych danym etapem prac będzie się odbywała bieżąca obsługa interesantów Starostwa. Prace objęte przedmiotowym zamówieniem polegać będą na przebudowie pomieszczeń wewnętrznych części parteru oraz wymianie instalacji wewnętrznych: • skucie okładzin ściennych w pomieszczeniach sanitarnych; • rozebranie okładziny drewnianej w holu przy windach; • rozbiórka ścian działowych wykonanych w technologii szkieletowej i demontaż istniejących drzwi; • rozbiórka podniesionej podłogi w pomieszczeniu dźwiękowca przy sali konferencyjnej; • likwidacja wszystkich sufitów podwieszanych oraz pierwotnej zabudowy sufitu z płyt azbestowo-cementowych zlokalizowanej nad sufitami podwieszonymi; • likwidacja okładzin pionów instalacyjnych; • w zakresie wentylacji grawitacyjnej – likwidacja obudów pionów wentylacyjnych, sprawdzenie jakości przewodów, ewentualna wymiana kanałów na przewody z rur spiro, ponowne obudowanie pionów wentylacyjnych z wykonaniem podłączenia do poszczególnych pomieszczeń, wykonanie wlotów wentylacji grawitacyjnej pod stropem podwieszanym; • na istniejących kominach ponad dachem zamocować nasady kominowe wspomagające wentylację grawitacyjną parteru; • likwidacja okładziny wewnętrznej i wełny mineralnej ścian zewnętrznych pod i nad oknami; • likwidacja obudów słupów stalowych głównej konstrukcji nośnej budynku; • likwidacja wierzchniej warstwy istniejących posadzek do poziomu wylewki; • demontaż istniejących instalacji wewnętrznych: co, ciepłej wody użytkowej, zimnej wody socjalno-bytowej i hydrantowej, kanalizacji sanitarnej, instalacji oświetleniowej, elektrycznej; • obudowanie istniejących słupów konstrukcji stalowej; • obudowanie konstrukcji stalowej stropu nad parterem; • wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych wraz z obudową od wewnątrz płytą g-k; • wykonanie nowych podziałów pomieszczeń wg rysunków ściankami w technologii szkieletowej; • obudowa pionów instalacyjnych; • wykonanie nowych posadzek, okładzin ściennych; • wykonanie nowych sufitów podwieszanych; • wykonanie ścianek systemowych w pomieszczeniach sanitarnych oraz zamocowanie urządzeń do obsługi osób niepełnosprawnych; • wykonanie nowych instalacji wewnętrznych wg projektów branżowych; Szczegółowy sposób wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych robót został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający zaleca Wykonawcy wykonanie wizji lokalnej w miejscu planowanej inwestycji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający zgodnie z art. 45 ustawy Pzp. wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 63 1020 1592 0000 2402 0254 8196. b. poręczeniach bankowych; c. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d. gwarancjach bankowych; e. gwarancjach ubezpieczeniowych; f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 2a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia w osobnej kopercie dołączonej do oferty, a kserokopię gwarancji lub poręczenia załączyć (wpiąć) do oferty. 6. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formie gwarancji, o której mowa w ust. 1 pkt 3 – 4 powyżej, zaleca się, aby dokument gwarancji zawierał między innymi następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego) gwaranta (banku lub instytucji, ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib i adresu, 2) przytoczenie nazwy i przedmiotu niniejszego postępowania, znak postępowania nadanego przez Zamawiającego, 3) kwotę gwarancji, 4) okres na jaki gwarancja została wystawiona (odpowiadający co najmniej terminowi związania ofertą), 5) zobowiązanie gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz Oferty wg Załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Dowód wniesienia wadium. 3. Informacja dotycząca podwykonawców - Załącznik nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy) 4. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej -Załącznik nr 5 do SIWZ. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa ul. Wójtowskiej w Warce wraz z rozwiązaniem skrzyżowania ulic: Wójtowskiej, Polnej i Nowakowskiego
Dodano: 2024-04-19 - Roboty drogowe oraz wykonanie odwodnienia drogi w ramach remontów i bieżącego utrzymania dróg położonych na obszarze Dzielnicy Białołęka w Warszawie” - zamówienie powtórzeniowe.
Dodano: 2024-04-19 - "Wymiana pokrycia dachowego na budynku „C” i „D” oraz prace przy ogrodzeniu w DPS Wirów.”
Dodano: 2024-04-19 - Remont pokrycia dachowego kościoła Wniebowzięcia NMP w Sierpcu przy klasztorze Opactwa Sióstr Benedyktynek w Sierpcu wraz z robotami towarzyszącymi
Dodano: 2024-04-19 - Wymiana zewnętrznej instalacji kanalizacji – COS/Osuchów, w trybie „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2024-04-19 - Modernizacja placu zabaw w Szkole Podstawowej nr 322 przy ul. Dembowskiego 9
Dodano: 2024-04-19 - Remont pokrycia dachowego wraz z wykonaniem obróbek z papy i przemurowaniem kominów budynku usługowego w Pruszczu Gdańskim przy ul. Żwirki i Wigury 2
Dodano: 2024-04-19 - Budowa kanalizacji deszczowej od ul. Bołtucia do wylotu do jeziora Pawłowskiego w Łomiankach w ramach zadana inwestycyjnego nr 2022/01 pn.: „Przebudowa ul. Bołtucia”
Dodano: 2024-04-18 - Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem położonego w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 5B m. 23
Dodano: 2024-04-18 - Modernizacja i przebudowa Pracowni Endoskopii Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. w Warszawie
Dodano: 2024-04-18