Przetargi.pl
Zmiana układu funkcjonalnego parteru budynku Starostwa Powiatowego w Ciechanowie przy ul. 17 Stycznia 7

Powiat Ciechanowski-Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 06-400 Ciechanów, 17 Stycznia
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 6723485 , fax. 236 722 945
  • Data zamieszczenia: 2019-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Ciechanowski-Starostwo Powiatowe
    17 Stycznia 7
    06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie
    tel. 23 6723485, fax. 236 722 945
    REGON: 13037770600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://stciechanow.bip.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana układu funkcjonalnego parteru budynku Starostwa Powiatowego w Ciechanowie przy ul. 17 Stycznia 7
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zmiana układu funkcjonalnego parteru budynku Starostwa Powiatowego w Ciechanowie przy ul. 17 Stycznia 7 w oparciu dokumentację projektową stanowiącą Załącznik nr 7 do SIWZ. Z uwagi na fakt, że inwestycja będzie realizowana w czynnym budynku użyteczności publicznej - Starostwa Powiatowego w Ciechanowie, realizacja zadania została podzielona na dwa etapy w taki sposób, aby zachować ciągłość pracy wszystkich komórek organizacyjnych Starostwa zlokalizowanych na parterze budynku. Przewiduje się podział prac na następujące etapy: I. etap – dłuższa część korytarza oraz pokoje od nr 15-26 II. etap – krótsza część korytarza oraz pokoje od nr 1-14. Wszelkie prace muszą być wykonywane w danym etapie w taki sposób, aby pomieszczenia remontowane były wyraźnie i szczelnie oddzielone od pomieszczeń remontowanych w etapie drugim. Poprzez wyraźne oddzielenie należy rozumieć w szczególności odgrodzenie prowadzonych prac w sposób uniemożliwiający lub przynajmniej utrudniający przedostanie się osób postronnych. Poprzez szczelne oddzielenie należy rozumieć w szczególności takie zabezpieczenie terenu objętego pracami, aby przedostawanie się wszelkich powstających podczas prowadzenia prac pyłów było niemożliwe lub przynajmniej utrudnione do przestrzeni, w której prace nie są prowadzone. W pomieszczeniach nieobjętych danym etapem prac będzie się odbywała bieżąca obsługa interesantów Starostwa. Prace objęte przedmiotowym zamówieniem polegać będą na przebudowie pomieszczeń wewnętrznych części parteru oraz wymianie instalacji wewnętrznych: • skucie okładzin ściennych w pomieszczeniach sanitarnych; • rozebranie okładziny drewnianej w holu przy windach; • rozbiórka ścian działowych wykonanych w technologii szkieletowej i demontaż istniejących drzwi; • rozbiórka podniesionej podłogi w pomieszczeniu dźwiękowca przy sali konferencyjnej; • likwidacja wszystkich sufitów podwieszanych oraz pierwotnej zabudowy sufitu z płyt azbestowo-cementowych zlokalizowanej nad sufitami podwieszonymi; • likwidacja okładzin pionów instalacyjnych; • w zakresie wentylacji grawitacyjnej – likwidacja obudów pionów wentylacyjnych, sprawdzenie jakości przewodów, ewentualna wymiana kanałów na przewody z rur spiro, ponowne obudowanie pionów wentylacyjnych z wykonaniem podłączenia do poszczególnych pomieszczeń, wykonanie wlotów wentylacji grawitacyjnej pod stropem podwieszanym; • na istniejących kominach ponad dachem zamocować nasady kominowe wspomagające wentylację grawitacyjną parteru; • likwidacja okładziny wewnętrznej i wełny mineralnej ścian zewnętrznych pod i nad oknami; • likwidacja obudów słupów stalowych głównej konstrukcji nośnej budynku; • likwidacja wierzchniej warstwy istniejących posadzek do poziomu wylewki; • demontaż istniejących instalacji wewnętrznych: co, ciepłej wody użytkowej, zimnej wody socjalno-bytowej i hydrantowej, kanalizacji sanitarnej, instalacji oświetleniowej, elektrycznej; • obudowanie istniejących słupów konstrukcji stalowej; • obudowanie konstrukcji stalowej stropu nad parterem; • wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych wraz z obudową od wewnątrz płytą g-k; • wykonanie nowych podziałów pomieszczeń wg rysunków ściankami w technologii szkieletowej; • obudowa pionów instalacyjnych; • wykonanie nowych posadzek, okładzin ściennych; • wykonanie nowych sufitów podwieszanych; • wykonanie ścianek systemowych w pomieszczeniach sanitarnych oraz zamocowanie urządzeń do obsługi osób niepełnosprawnych; • wykonanie nowych instalacji wewnętrznych wg projektów branżowych; Szczegółowy sposób wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych robót został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający zaleca Wykonawcy wykonanie wizji lokalnej w miejscu planowanej inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający zgodnie z art. 45 ustawy Pzp. wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 63 1020 1592 0000 2402 0254 8196. b. poręczeniach bankowych; c. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d. gwarancjach bankowych; e. gwarancjach ubezpieczeniowych; f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 2a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia w osobnej kopercie dołączonej do oferty, a kserokopię gwarancji lub poręczenia załączyć (wpiąć) do oferty. 6. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formie gwarancji, o której mowa w ust. 1 pkt 3 – 4 powyżej, zaleca się, aby dokument gwarancji zawierał między innymi następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego) gwaranta (banku lub instytucji, ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib i adresu, 2) przytoczenie nazwy i przedmiotu niniejszego postępowania, znak postępowania nadanego przez Zamawiającego, 3) kwotę gwarancji, 4) okres na jaki gwarancja została wystawiona (odpowiadający co najmniej terminowi związania ofertą), 5) zobowiązanie gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz Oferty wg Załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Dowód wniesienia wadium. 3. Informacja dotycząca podwykonawców - Załącznik nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy) 4. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej -Załącznik nr 5 do SIWZ. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach