Przetargi.pl
Zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Marciszów

Gmina Marciszów ogłasza przetarg

  • Adres: 58-410 Marciszów, ul. Szkolna 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7410208 , fax. 075 7410208
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Marciszów
    ul. Szkolna 6 6
    58-410 Marciszów, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7410208, fax. 075 7410208
    REGON: 23082134500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Marciszów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie wszelkich prac związanych z uchwaleniem zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego całego obszaru gminy Marciszów, na pozyskanych we własnym zakresie podkładach mapowych w skali 1: 10 000 , zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, tj.: 1. Wykonanie - z upoważnienia Wójta Gminy Marciszów - wszystkich obligatoryjnych czynności proceduralnych, niezbędnych do sporządzenia Studium, wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (ogłoszenia, zawiadomienia, opinie, uzgodnienia, wymagane zgody itp.) określonych w art. 11 ustawy. 2. Sporządzenie projektu zmiany Studium, zawierającego część tekstową i graficzną, zgodnie z wymogami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz przepisami odrębnymi, odnoszącymi się do obszaru objętego Studium, w szczególności z ustawą o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko wraz z prognozą oddziaływania na środowisko i opracowaniem ekofizjograficznym. Przedmiot umowy ma być realizowany zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717, z późn. zm.) zgodnie z harmonogramem, który stanowi załącznik do umowy. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca przeniesie na Zamawiającego majątkowe prawa do opracowania będącego przedmiotem umowy do utrwalenia, zwielokrotnienia i rozpowszechniania na wszystkich polach eksploatacji jak w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych ( Dz.U. z 2006 roku Nr 9, poz. 90,poz. 631 z poźniejszymi zmianami). Od projektanta oczekuje się uczestnictwa w czynnościach proceduralnych - udzielanie informacji zainteresowanym w trakcie wyłożenia projektu studium, uczestniczenie w dyskusji publicznej nad przyjętymi rozwiązaniami w projekcie studium, udział w posiedzeniach Komisji Rady Gminy oraz na Sesji Rady Gminy. Projekt Studium musi uwzględniać: - uwarunkowania i kierunki określone w art. 10 ust 1 i 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, - złożone na dzień podpisania umowy wnioski w sprawie przeznaczenia terenów w studium -wydane decyzje ustalające warunki zabudowy oraz lokalizacji inwestycji celu publicznego - zapisy obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, istniejące obszary Natura 2000 - Studium ochrony przed powodzią zlewni rzeki Górny Bóbr - Studium ochrony przed powodzią zlewni rzeki Kaczawy. Zamawiający wymaga zweryfikowania istniejących zapisów studium pod kątem nowych uwarunkowań przestrzennych, ekonomicznych i społecznych. Zamawiający wymaga bieżącej konsultacji w zakresie zaproponowanych rozwiązań projektowych, które muszą być przez niego zaakceptowane. W przypadku nieuzyskania od Wojewody pozytywnej oceny zgodności Studium z prawem, wynikającej z winy Wykonawcy, zobowiązany jest on do usunięcia popełnionych błędów w ramach niniejszego zamówienia. Opracowane Studium (jego ostateczna wersja po wprowadzeniu numeru uchwały) zostanie przekazane Zamawiającemu w następującej liczbie egzemplarzy: - tekst i rysunek Studium - 2 egzemplarze oprawione (Przez określenie - oprawiony - należy rozumieć w całym tekście - zszyty, sklejony, (itp.) w sposób umożliwiający wpięcie do segregatora - nie zbindowany). - prognoza oddziaływania na środowisko - 1 egzemplarz oprawiony, - opracowanie ekofizjograficzne - 1 egzemplarz oprawiony - tekst (Word, Open Office) i załączniki uchwały (w tym rysunek Studium - JPG i DWG) - na nośniku CD, - tekst i rysunek Studium w formie umożliwiającej jego zmieszczenie na stronach internetowych Zamawiającego (przygotowane do wydruku w wielkości A4-A3) - w formacie uniemożliwiającym ingerencję, (AdobeReader) *.pdf, (JPG) *.jpg - na nośniku CD, -dwa komplety dokumentacji planistycznej (kopia + oryginał) sporządzonej w celu stwierdzenia zgodności z prawem przez Wydział Kontroli i Nadzoru Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego. Zamawiający zobowiązuje się dostarczyć Wykonawcy następujące materiały niezbędne do realizacji umowy: 1) obowiązujące w dniu podpisania umowy Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Marciszów 2) obowiązujące w dniu podpisania umowy miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego, 3) kopie zgłoszonych dotychczas wniosków dotyczących zagospodarowania przestrzennego, 4) wykaz decyzji o warunkach zabudowy dla przedmiotowych terenów, wydanych w latach 2004 - 2009, 5) rejestr decyzji w sprawach indywidualnych dla przedmiotowych terenów, wydanych w latach 2004 - 2009, Zakończeniem prac wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia będzie uzyskanie pozytywnej oceny uchwały o uchwaleniu zmian studium wydanej przez wojewodę
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 744100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesiewnia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - dysponują przynajmniej jedną osobą będącą członkiem właściwej dla miejsca zamieszkania Okręgowej Izby Urbanistów - wykonali w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej 1 projekt studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający, na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych wg formuły spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, spełniania warunkówudziału w postępowaniu wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów : 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Uwaga. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujący wspólnie. 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych; 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 44 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. Uwaga. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. oświadczenie musi złożyć każdy z podmiotów występujący wspólnie. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. zaświadczenie musi złożyć każdy z podmiotów występujący wspólnie. 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. zaświadczenie musi złożyć każdy z podmiotów występujący wspólnie. 6. Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadanie przez nie uprawnień zawodowych- aktualne zaświadczenie o wpisie na listę urbanistów głównego projektanta: - załącznik nr 3 7 Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie, którym mowa w pkt 6 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.marciszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach