Przetargi.pl
Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla miasta Bardo oraz sołectw Opolnica i Przyłęk gm. Bardo

Urząd Miasta i Gminy Bardo ogłasza przetarg

  • Adres: 57-256 Bardo, ul. Rynek 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8171478
  • Data zamieszczenia: 2009-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Bardo
    ul. Rynek 2 2
    57-256 Bardo, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8171478
    REGON: 00052870600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bardo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla miasta Bardo oraz sołectw Opolnica i Przyłęk gm. Bardo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac obejmuje: 1.opracowanie ekofizjograficzne; 2.sporządzenie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Bardo (powierzchnia obszaru 7303 ha) - zgodnie z uchwałą Nr XXXI/207/09 Rady Miejskiej w Bardzie z dnia 29 czerwca 2009 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany studium (załącznik nr 1 do specyfikacji); 3.sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu o powierzchni 544 ha, położonego w miejscowości Przyłęk Gm. Bardo - teren oznaczony na załączniku graficznym do Uchwały Nr XXXI/208/09 Rady Miejskiej w Bardzie z dnia 29 czerwca 2009 r. w sprawie przystąpienia do opracowania projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (załącznik nr 2 do specyfikacji); 4.sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu dla miejscowości Opolnica Gm. Bardo (powierzchnia obszaru sołectwa 1392 ha) - teren oznaczony na załączniku graficznym do Uchwały Nr XXXI/210/09 Rady Miejskiej w Bardzie z dnia 29 czerwca 2009 r. w sprawie przystąpienia do opracowania projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (załącznik nr 3 do specyfikacji); 5.sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu dla miasta Bardo (powierzchnia obszaru 471 ha) - teren oznaczony na załączniku graficznym do Uchwały Nr XXXI/209/09 Rady Miejskiej w Bardzie z dnia 29 czerwca 2009 r. w sprawie przystąpienia do opracowania projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (załącznik nr 4 do specyfikacji); 6.sporządzenie prognoz oddziaływania na środowisko, spełniających wymagania wynikające z ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (dotyczy projektu zmiany studium i projektów planów miejscowych); 7.sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planów miejscowych, spełniającej wymagania określone w § 11 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. 8.dokumentację planistyczną określoną w § 12 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 roku w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 744100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości 3.000,- zł ( słownie: trzy tysiące zł) należy wnieść w formach określonych w art.45 ust.6 Prawa Zamówień Publicznych. 2. Jeśli wadium wniesione będzie w pieniądzu, należy je wpłacić na konto: BS w Ząbkowicach Śl. O/Bardo 45 9533 1043 2002 0000 3098 0001 w terminie zapewniającym spłynięcie środków na w/w konto przed otwarciem ofert. 3. Wadium wniesione w innej formie należy złożyć w oryginale w Referacie Finansowym Urzędu Miasta i Gminy w Bardzie jako depozyt, za potwierdzeniem. 4. Dowód przelewu lub potwierdzenie depozytu należy dołączyć do oferty (w przypadku przelewu kserokopię odcinka D). 5. Poręczenia bankowe, gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. Nr 42, poz. 275 z 2007 r. z późn. zm.) muszą nieodwołalnie i bezwarunkowo zobowiązywać poręczyciela lub gwaranta do zapłaty kwoty pieniężnej na pierwsze wezwanie Zamawiającego, w wysokości odpowiadającej kwocie wadium. 6. Wadium zostanie zwrócone w trybie określonym w art.46 - Prawo zamówień publicznych. Dyspozycję w zakresie wypłaty wadium dla Wykonawców, których oferty nie zostaną wybrane, Zamawiający przekaże niezwłocznie po podpisaniu umowy z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, lecz nie później niż następnego dnia po zakończeniu ważności oferty. 7. Wadium Wykonawców, których oferty zostaną uznane za nieważne zostanie zwrócone na zasadach określonych w art.46 Prawa zamówień Publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy składający ofertę muszą spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 - Prawa Zamówień Publicznych tj: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 - Prawa Zamówień Publicznych; b) prowadzą działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem; c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; pożądane doświadczenie, to sporządzenie w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej dwóch planów miejscowych dla terenu o powierzchni minimum 150 ha; Wykonawca lub osoba, która będzie pełniła funkcję głównego projektanta planu (studium) musi posiadać prawo do wykonywania zawodu urbanisty na podstawie obowiązujących przepisów; d) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż 150.000 zł. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę przetargową wg zał. nr 5 do SIWZ w sposób określony w SIWZ oraz złożyć : 1. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie posiadanych uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności związanych z przedmiotem zamówienia oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 Prawa Zamówień Publicznych: a) wymagane oświadczenia zgodnie ze wzorem oferty przetargowej załącznik nr 5 do SIWZ; W przypadku złożenia oferty wspólnej, oświadczenia powinny być przedłożone w formie pisemnej osobno przez wszystkich Wykonawców składających tę ofertę lub przez pełnomocnika ustanowionego zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - pełnomocnictwo stanowi załącznik do oferty. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku gdy przedstawiony odpis z rejestru nie odzwierciedla stanu faktycznego i może wprowadzić w błąd, co do poprawności złożenia oferty (uprawnienia do jej podpisywania) wymagane jest przedłożenie złożonego wniosku o wpis do odpowiedniego rejestru zawierającego dane o zmianie stanu np. reprezentacji. 2. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykaz kadry i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; wykonawca w przedmiotowym wykazie zobowiązany jest do wskazania osoby, która będzie pełniła funkcję głównego projektanta planu (studium) wg wzoru (załącznik nr 6 SIWZ), Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia w ramach oferty wspólnej. W związku z powyższym należy w powyższych przypadkach dołączyć dokumenty określone w pkt. 4 ust. a i b. b) Dokumenty stwierdzające, że osoba przewidziana do pełnienia funkcji głównego projektanta planu (studium) posiada uprawnienia stosowne do powierzonej funkcji tj. kserokopia uprawnień wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Urbanistów; UWAGA: Do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie projektanta do podjęcia się pełnienia funkcji głównego projektanta planu (studium). c) wykaz zadań zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, z dokumentami potwierdzającymi wykonanie prac z należytą starannością (np. protokoły odbioru dokumentacji, referencje) wg wzoru (załącznik nr 7 SIWZ). 3. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą jak: 150.000 zł. 4. Inne wymagane, niezbędne dokumenty w toku oceny i badania ofert: a) pełnomocnictwo do reprezentowania uczestników konsorcjum w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art.23 ust.2 Pzp - każdy z uczestników konsorcjum winien załączyć do oferty dokumenty wskazane w pkt.1. b) umowy lub projekty umów podwykonawczych, Wykonawca dołączy do oferty celem akceptacji ich przez Zamawiającego zgodnie z art. 6471 kodeksu cywilnego ( Dz.U. z dnia 14 lutego 2003 r. Nr 49 poz 408) c) harmonogram rzeczowo - finansowy wg wzoru (załącznik nr 8 SIWZ); d) dowód wniesienia wadium; e) pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa; f) parafowany projekt umowy ( załącznik nr 9 do SIWZ); Wyżej wymienione dokumenty stanowią warunek przyjęcia oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip.pl/bardo-gmina/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach