Przetargi.pl
Zmiana sposobu użytkowania wraz z rozbudową, nadbudową i przebudową budynku Remizy OSP w Woli Jachowej na potrzeby świetlicy wiejskiej

Gmina Górno ogłasza przetarg

  • Adres: 26-008 Górno, Górno 169
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3023018 , fax. 041 3023009
  • Data zamieszczenia: 2010-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Górno
    Górno 169 169
    26-008 Górno, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3023018, fax. 041 3023009
    REGON: 29101007900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu użytkowania wraz z rozbudową, nadbudową i przebudową budynku Remizy OSP w Woli Jachowej na potrzeby świetlicy wiejskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Zmiana sposobu użytkowania wraz z rozbudową, nadbudową i przebudową budynku Remizy OSP w Woli Jachowej na potrzeby świetlicy wiejskiej 2. Zakres prac: a) Projektowana zmiana sposobu użytkowania wraz z rozbudową, nadbudową i przebudową budynku remizy obejmuje: - rozebranie fragmentu istniejącego budynku od strony południowej, - rozebranie istniejącego stropu nad parterem, - rozebranie ścianek szczytowych i ścianek kolankowych, - odkopanie ścian fundamentowych, zaizolowanie Budynek bedzie posiadal dwie kondygnacje nadziemne - budynek parterowy z poddaszem użytkowym. Projektowany budynek o konstrukcji murowanej z poprzecznym układem ścian nośnych; strop monolityczny żelbetowy wieloprzęsłowy z wieńcem żelbetowym. Poddasze projektowane ze ścianami kolankowymi i szczytowymi murowanymi, nową więźbą drewnainą z pokryciem blachodachówką powlekana w kolorze brązowym. Okna PCV z profili bezołowiowych, drzwi wewnętrzne metalowe, płycinowe i przeszklone. Ściany zewnętrzne docieplone styropianem o grub. 15 cm z tynkiem cienkowarstwowym i cokołem z tynku mineralno-żywicznego. b) PODSTAWOWE PARAMETRY TECHNICZNE: - powierzchnia zabudowy 207,15 m2 - powierzchnia użytkowa ogółem 302,11 m2 - kubatura 1532,00 m3
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 20 000, 00 zł. 2. Wykonawca wnosi wadium najpóźniej w dniu składania ofert w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 59 8485 0009 2000 0013 2000 0007 z adnotacją Zmiana sposobu użytkowania wraz z rozbudową, nadbudową i przebudową budynku Remizy OSP w Woli Jachowej na potrzeby świetlicy wiejskiej - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) 3. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu. 5. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorno.biuletyn.net -> Zakładka Zamówienia publiczne -> 2010
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach