Gmina Pińczów ogłasza przetarg
- Adres: 28-400 Pińczów, ul. 3 Maja 10
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 41 3573871 do 75 , fax. 41 3572645
- Data zamieszczenia: 2016-03-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pińczów
ul. 3 Maja 10 10
28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie
tel. 41 3573871 do 75, fax. 41 3572645
REGON: 29100984000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pinczow.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa świetlicy i ośrodka zdrowia w Kozubowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa budynku, dobudowa pochylni dla niepełnosprawnych wraz z zagospodarowaniem wokół budynku świetlicy w miejscowości Kozubów na działce o nr ewid. 253. Zakres i wielkość realizacji robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia; Roboty remontowo-budowlane wykonywane będą tylko w budynku świetlicy - decyzja o pozwoleniu na budowę obejmuje budynek ośrodka zdrowia i świetlicy. W ramach robót budowlanych konieczne będzie m.in.: - modernizacja termiczna ścian zewnętrznych - wymiana pokrycia dachowego z orynnowaniem, - roboty rozbiórkowe (ściany wewnętrzne), - wydzielenie pomieszczenia pod potrzeby aneksu kuchennego, - wydzielenie pomieszczenia pod potrzeby wc - wymiana i rozbudowa instalacji elektrycznej - wymiana i rozbudowa instalacji wod-kan - budowa instalacji c.o. z podłączeniem do kotłowni zlokalizowanej w piwnicy budynku ośrodka zdrowia - roboty wykończeniowe, - dobudowa pochylni dla osób niepełnosprawnych - remont schodów terenowych - wejście do budynku - wymiana nawierzchni na kostkę brukową dojazdu do budynku z wydzieleniem miejsc postojowych. Zamawiający na podstawie art. 29 ustawy Pzp wprowadza dodatkowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia dotyczące zatrudnienia przy realizacji zamówienia co najmniej jednej osoby bezrobotnej. Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni co najmniej 1 osobę bezrobotną, o których mowa w przepisach o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy. Wymagania w zakresie zatrudnienia, nie dotyczą faktu zatrudnienia określonych grup pracowników w ogóle, ale zatrudnienia ich do realizacji zamówienia. Nie może stanowić spełnienia warunku określonego powyżej samo tylko zatrudnienie bezrobotnych, którzy następnie nie będą uczestniczyli w wykonywaniu zamówienia. Wykonawca obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób bezrobotnych do realizacji przedmiotowego zamówienia. W zawiązku z tym wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy bezrobotnych ze wskazaniem tożsamości danej osoby oraz czynności, które były wykonywane przez te osoby w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. Na żądanie Zamawiającego wykonawca przedłoży dowody zatrudnienia osób bezrobotnych wraz z dokumentami, z których wynika skierowanie bezrobotnych do pracodawcy. W sytuacji gdy bezrobotny w okresie realizacji zamówienia rozwiąże umowę lub gdy uczyni to wykonawca, zobowiązany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby, inną osobę bezrobotną. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 10 000,00 PLN dziesięć tysięcy zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zastosowanie klauzuli społecznej
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pinczow.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa parteru części przyszklarniowej pod potrzeby laboratorium, wraz z łącznikiem do budynku głównego, wraz z wyposażeniem - I etap.
Dodano: 2016-06-30 - Przebudowa budynku mieszkalnego osady leśnej Leśnictwa Odrowąż
Dodano: 2016-06-01 - Rozbudowa budynku przy ul. Żniwnej 4 na potrzeby Ośrodka Interwencyjno - Terapeutycznego w ramach realizacji zadania inwestycyjnego p.n. Rozbudowa budynku przy ul. Żniwnej 4 na potrzeby Ośrodka Interwencyjno - Terapeutycznego wraz z pierwszym wyposażeniem
Dodano: 2016-05-25 - Adaptacja pomieszczeń Oddziału Pediatrii w budynku Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej
Dodano: 2016-05-24 - Rozbudowa i przebudowa Żłobka Samorządowego Nr 12 w Kielcach , ul. Gałczyńskiego 7 z przeznaczeniem na utworzenie dodatkowego oddziału na 30 miejsc w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Rozbudowa i przebudowa budynku Żłobka Samorządowego nr 12w Kielcach , ul. Gałczyńskiego 7 z przeznaczeniem na utworzenie dodatkowego oddziału na 30 miejsc
Dodano: 2016-03-22 - Rozbudowa budynku Żłobka Zakładowego i Samorządowego Uśmiech Malucha Os. Na Stoku 42 a
Dodano: 2016-03-21 - Zmiana sposobu użytkowania budynku byłego posterunku policji w Łopusznie z przeznaczeniem na pomieszczenia administracyjno-biurowe - Etap I.
Dodano: 2015-11-30 - Przebudowa i termomodernizacja budynku przy ulicy Robotniczej 1 w Kielcach - część 1
Dodano: 2015-06-08 - Przebudowa bloku żywieniowego na potrzeby cateringu w Zespole Szkół w Bęczkowie
Dodano: 2015-05-12 - ROZBUDOWA BUDYNKU INTERNATU O KLATKI SCHODOWE II ETAP INWESTYCJI-klatka zachodnia REMONT ELEWACJI FRONTOWEJ INTERNATU Internat Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego, 27-600 Sandomierz, ul. Mokoszyńska 6
Dodano: 2015-05-06