Przetargi.pl
Przebudowa świetlicy i ośrodka zdrowia w Kozubowie

Gmina Pińczów ogłasza przetarg

  • Adres: 28-400 Pińczów, ul. 3 Maja 10
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3573871 do 75 , fax. 41 3572645
  • Data zamieszczenia: 2016-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pińczów
    ul. 3 Maja 10 10
    28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3573871 do 75, fax. 41 3572645
    REGON: 29100984000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pinczow.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa świetlicy i ośrodka zdrowia w Kozubowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa budynku, dobudowa pochylni dla niepełnosprawnych wraz z zagospodarowaniem wokół budynku świetlicy w miejscowości Kozubów na działce o nr ewid. 253. Zakres i wielkość realizacji robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia; Roboty remontowo-budowlane wykonywane będą tylko w budynku świetlicy - decyzja o pozwoleniu na budowę obejmuje budynek ośrodka zdrowia i świetlicy. W ramach robót budowlanych konieczne będzie m.in.: - modernizacja termiczna ścian zewnętrznych - wymiana pokrycia dachowego z orynnowaniem, - roboty rozbiórkowe (ściany wewnętrzne), - wydzielenie pomieszczenia pod potrzeby aneksu kuchennego, - wydzielenie pomieszczenia pod potrzeby wc - wymiana i rozbudowa instalacji elektrycznej - wymiana i rozbudowa instalacji wod-kan - budowa instalacji c.o. z podłączeniem do kotłowni zlokalizowanej w piwnicy budynku ośrodka zdrowia - roboty wykończeniowe, - dobudowa pochylni dla osób niepełnosprawnych - remont schodów terenowych - wejście do budynku - wymiana nawierzchni na kostkę brukową dojazdu do budynku z wydzieleniem miejsc postojowych. Zamawiający na podstawie art. 29 ustawy Pzp wprowadza dodatkowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia dotyczące zatrudnienia przy realizacji zamówienia co najmniej jednej osoby bezrobotnej. Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni co najmniej 1 osobę bezrobotną, o których mowa w przepisach o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy. Wymagania w zakresie zatrudnienia, nie dotyczą faktu zatrudnienia określonych grup pracowników w ogóle, ale zatrudnienia ich do realizacji zamówienia. Nie może stanowić spełnienia warunku określonego powyżej samo tylko zatrudnienie bezrobotnych, którzy następnie nie będą uczestniczyli w wykonywaniu zamówienia. Wykonawca obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób bezrobotnych do realizacji przedmiotowego zamówienia. W zawiązku z tym wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy bezrobotnych ze wskazaniem tożsamości danej osoby oraz czynności, które były wykonywane przez te osoby w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. Na żądanie Zamawiającego wykonawca przedłoży dowody zatrudnienia osób bezrobotnych wraz z dokumentami, z których wynika skierowanie bezrobotnych do pracodawcy. W sytuacji gdy bezrobotny w okresie realizacji zamówienia rozwiąże umowę lub gdy uczyni to wykonawca, zobowiązany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby, inną osobę bezrobotną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 10 000,00 PLN dziesięć tysięcy zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zastosowanie klauzuli społecznej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pinczow.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach