Przetargi.pl
Zmiana sposobu użytkowania istniejących pomieszczeń szkolnych w budynku przy ul. E. Orzeszkowej 13 w Ogrodzieńcu z przeznaczeniem na pomieszczenia Przedszkola Publicznego w Ogrodzieńcu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Adaptacja pomieszczeń w budynku przy ul. E. Orzeszkowej 13 na potrzeby przedszkola”

Gmina Ogrodzieniec ogłasza przetarg

  • Adres: 42-440 Ogrodzieniec, Plac Wolności
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 6709700, , fax. 32 6709721
  • Data zamieszczenia: 2020-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ogrodzieniec
    Plac Wolności 25
    42-440 Ogrodzieniec, woj. śląskie
    tel. 32 6709700, , fax. 32 6709721
    REGON: 27625884200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogrodzieniec.bip.jur.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu użytkowania istniejących pomieszczeń szkolnych w budynku przy ul. E. Orzeszkowej 13 w Ogrodzieńcu z przeznaczeniem na pomieszczenia Przedszkola Publicznego w Ogrodzieńcu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Adaptacja pomieszczeń w budynku przy ul. E. Orzeszkowej 13 na potrzeby przedszkola”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane mające na celu zmianę sposobu użytkowania pomieszczeń szkolnych w budynku przy ul. E. Orzeszkowej 13 w Ogrodzieńcu z przeznaczeniem na pomieszczenia Przedszkola Publicznego w Ogrodzieńcu. Inwestycja zlokalizowana jest na działce nr ew. 804/11, obręb Ogrodzieniec zabudowanej zespołem budynków szkolnych. W wyniku zmiany sposobu użytkowania budynek będzie posiadał dodatkową funkcję – przedszkola złożonego z 7 oddziałów. 2. Projekt zakłada zmianę sposobu użytkowania części pomieszczeń na potrzeby przedszkola tj. pomieszczenia dydaktyczne, pomocnicze w tym zaplecze kuchenne, biurowe, węzły sanitarne, które w części zostaną przebudowane. Projekt zakłada dostosowanie obiektu do potrzeb nowej funkcji pod względem pożarowym, jak również sanepidu. Budynek usytuowany jest w centralnej części działki. 3. Przedszkole zaprojektowane jest na poziomie kondygnacji parteru oraz piętra. Projekt zakłada wykorzystanie istniejącego budynku. Forma architektoniczna budynku pozostaje bez zmian. 4. Inwestycja wpisana jest w istniejący budynek szkolny. Wejścia główne do oddziału przedszkolnego i części biurowej od strony północnej i zachodniej poprzez schody zewnętrzne oraz pochylnię – nowoprojektowaną. Projekt zakłada zasadniczy układ ciągów komunikacyjnych w tym miejsca postojowe dla pracowników oraz osób korzystających z przedszkola (rodzice z dziećmi). 5. Inwestycja obejmuje wykonanie prac związanych z zagospodarowaniem terenu – dostosowanie poziomów nawierzchni utwardzonej do nowo wykonanych wejść do budynku, wykonanie nowych wejść do budynku, przystosowanie istniejącego wejścia poprzez zewnętrzną klatkę schodową do wymogów obowiązujących warunków technicznych. 6. Kolorystyka obiektu jest wynikiem zastosowanych materiałów, tj. tynk elewacyjny oraz stolarka otworowa. Dobór koloru tynku wg załączonej w dokumentacji projektowej kolorystyki elewacji. 7. Zaprojektowano również dostosowanie węzłów sanitarnych pod względem wymagań Sanepidu – należy przebudować dwie łazienki, dostosowując do potrzeb przedszkola, przy założeniu odpowiedniej ilości oczek do ilości dzieci. 8. Należy wykonać dodatkowy podjazd dla osób niepełnosprawnych oraz wózków od strony głównego wejścia. Wewnątrz obiektu poruszanie się po obiekcie ze względu na różnicę kondygnacji, na których znajdują się poszczególne oddziały przedszkolne dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim, odbywać się będzie za pomocą urządzenia typu schodołaz, które będzie przypisane do obiektu. 9. Zaprojektowano przebudowę istniejących schodów zewnętrznych, dostosowując wyjście do wymagań wyjścia ewakuacyjnego. Projekt dostosowany został do potrzeb przedszkola poprzez wykonanie odpowiednich robót budowlanych polegających na dodatkowych przegrodach budowlanych (w celu wydzielenia odpowiednich stref pożarowych). Przewidziano dostosowanie ciągów komunikacji poziomej, jak również pionowej (schody zewnętrzne) poprzez odpowiednie prace budowlane dostosowujące ciągi komunikacyjne do warunków technicznych pod względem ewakuacji, stosując między innymi oświetlenie ewakuacyjne i awaryjne wg dokumentacji projektowej. 10. Program użytkowy przedmiotowej inwestycji zakłada utworzenie przedszkola wg poniższego układu: a) strefa biurowa: pomieszczenia dla kadry kierowniczej; b) strefa komunikacyjna: korytarze – dwa kierunki ewakuacji z poszczególnych oddziałów przedszkolnych na poszczególnych kondygnacjach, wejście do obiektu poprzez wydzielone przestrzenie wiatrołapu i holu wejściowego, w przestrzeni komunikacyjnej znajduje się szatnia dla dzieci oraz personelu, w opracowaniu uwzględniono klatkę schodową na poziom drugiej kondygnacji; c) strefa sanitarna: łazienka dla obsługi przedszkola (dzieci i personel); d) strefa usługowa – funkcja przedszkola – siedem oddziałów przedszkolnych, jako wydzielone pomieszczenia; e) strefa obsługi żywieniowej: istniejąca kuchnia z zapleczem kuchennym oraz stołówką; f) strefa gospodarcza – obsługa obiektu: pomieszczenie na środki czystości w wydzielonym pomieszczeniu. 11. Przedmiotowa inwestycja zakłada wykonanie prac zewnętrznych: a) dostosowanie wejścia głównego do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez zaprojektowanie pochylni oraz dostosowanie schodów zewnętrznych jako dodatkowe wyjście ewakuacyjne (drugi kierunek ewakuacji); b) wykonie zadaszeń nad wejściami do budynku; c) wykonie prac odtworzeniowych elewacji obiektu objętego opracowaniem ze względu na wykonanie powiększonych otworów drzwiowych, nowych zadaszeń nad drzwiami ewakuacyjnymi; d) wykonanie zamurowania otworów okiennych; e) wykonanie prac związanych z odpowiednimi zabezpieczeniami przeciwpożarowymi poprzez wykonanie prac na fragmentach elewacji w celu uzyskania odpowiedniej klasy odporności ogniowej poszczególnych przegród zewnętrznych; f) wykonanie ściany wysuniętej poza lico ściany zewnętrznej jako element ppoż. 12. Przedmiotowa inwestycja zakłada wykonanie prac wewnętrznych: a) remont pomieszczeń objętych opracowaniem wg dokumentacji projektowej (opracowania branży architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej); b) wykonanie nowych okładzin ściennych i sufitowych; c) wykonie nowych posadzek w pomieszczeniach objętych pracami adaptacyjnymi; d) wymiana stolarki otworowej drzwiowej i okiennej wewnętrznej i zewnętrznej w tym stolarki PPOŻ.; e) zwiększenie wymiarów otworów drzwiowych i przejść w korytarzach – wyburzenia w ścianach działowych, montaż stalowych belek nadprożowych w ścianach wewnętrznych oraz zewnętrznych; f) wymiana opraw oświetleniowych i oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego; g) likwidacja istniejących okładzin ściennych, posadzek; h) wyburzenie ścian wewnętrznych działowych; i) budowa nowych przegród ze względu na nową aranżację pomieszczeń ze względu na zmianę sposobu użytkowania, oraz ze względów na wydzielenie stref pożarowych; j) likwidacji istniejącej wewnętrznej instalacji elektrycznej; k) likwidacji istniejącej infrastruktury technicznej wod.-kan., co.; l) wykonanie instalacji elektrycznej; m) wykonanie instalacji wodno – kanalizacyjnej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli zajdą okoliczności określone w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach