Przetargi.pl
Zmiana sposobu użytkowania istniejących pomieszczeń na pracownie rysunku, malarstwa i rzeźby wraz z zapleczem magazynowym w istniejącym budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Wyszyńskiego 41

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-300 Wodzisław Śląski, ul. Wyszyńskiego 41
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 4552228 , fax. 0-32 4552228
  • Data zamieszczenia: 2012-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych
    ul. Wyszyńskiego 41 41
    44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie
    tel. 0-32 4552228, fax. 0-32 4552228
    REGON: 00072942200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: lo2.bip.powiatwodzislawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu użytkowania istniejących pomieszczeń na pracownie rysunku, malarstwa i rzeźby wraz z zapleczem magazynowym w istniejącym budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Wyszyńskiego 41
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu użytkowania istniejących pomieszczeń na pracownie rysunku, malarstwa i rzeźby wraz z zapleczem magazynowym w istniejącym budynku w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Wyszyńskiego 41. Roboty budowlane realizowane będą na podstawie pozwolenia na budowę nr 0731/12 z dnia 31 lipca 2012 r. Zakres robót do wykonania: a. Roboty wewnętrzne: - zabezpieczenie okien oraz korytarzy, - demontaż stolarki drzwiowej/okiennej - okna podawczego między świetlicą a kuchnią, - demontaż instalacji wod. - kan., elektrycznej, - prace rozbiórkowe (ścian oraz kominów wg projektu), - demontaż istniejących nakładek PCV z parapetów żelbetowych, - rozbiórka parkietu, wykładzin, glazury ściennej i podłogowej, - skucie istniejących tynków ścian oraz sufitów, - skucie wylewek betonowych w celu wyrównania poziomu posadzek, - wykonanie nadproży i podciągów stalowych (wg projektu), - obudowa konstrukcji stalowej płytami g-k o grubości 12,5 mm typu DF do R-30, - wymurowanie ścian działowych (wg projektu), - wykonanie nowych tynków ściennych, - wykonanie sufitów podwieszonych z płyt gipsowo-kartonowych, - montaż kaset z roletami wraz z podłączeniem elektrycznym, - zagruntowanie podłogi oraz ścian i uszczelnienie w miejscach mokrych i na połączeniu ściany z podłogą wg projektu, - położenie listew dylatacyjnych powierzchniowych i konstrukcyjnych, - ułożenie glazury podłogowej wraz z cokołami, - wykonanie fartucha z glazury ściennej przy zlewach i umywalkach, - uszczelnienie rur odpływowych przechodzących przez ściany i strop, - montaż instalacji wod. - kan., elektrycznej i wentylacji mechanicznej, - obłożenie istniejących parapetów płytkami ceramicznymi, - montaż stolarki drzwiowej, - montaż rolet aluminiowych, - wykonanie wanny na glinę ze stali nierdzewnej wg rys. KB-12 wraz z podłączeniem do kanalizacji sanitarnej, - prace związane z położeniem glazury ściennej i podłogowej wg projektu, - montaż oświetlenia, oraz osprzętu instalacji elektrycznej, - montaż kratek wentylacyjnych. - roboty malarskie holu ( malowanie ścian , sufitów, wykonanie lamperii z tynku mozaikowego). b.Roboty na zewnątrz budynku: - zabezpieczenie terenu, elewacji i drzwi wejściowych, - skucie warstwy zewnętrznej okładziny schodów, - oczyszczenie i zagruntowanie odkrytej konstrukcji schodów, - montaż płyt granitowych, - oczyszczenie balustrady, - malowanie balustrady. Inne obowiązki wykonawcy: - opracowanie planu BIOZ, - zorganizowanie zaplecza socjalnego dla swoich brygad roboczych wraz z jego likwidacją po zakończeniu robót, - przygotowanie dokumentacji powykonawczej po zakończeniu zadania, która obejmuje: złożenie wszystkich certyfikatów, deklaracji zgodności, aprobat technicznych wbudowanych materiałów, wyrobów i urządzeń wraz z zestawieniem oraz protokołów badania szczelności instalacji wod.-kan., co., protokołów pomiarów instalacji elektrycznej, a także załączenie karty gwarancyjnej całego zadania. Koszty ww. prac pokrywa wykonawca w ramach kosztów ogólnych budowy, bez ich wyodrębnienia w kosztorysie ofertowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, a także przedmiar robót, stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia - Dział II SIWZ. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił gwarancji jakości na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451111009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: lo2.bip.powiatwodzislawski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach