Przetargi.pl
Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku straży pożarnej na świetlicę wiejska w m. Krzyżówki gm. Lipno

Urząd Gminy w Lipnie ogłasza przetarg

  • Adres: 87-600 Lipno, ul. A. Mickiewicz 29
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2886202 , fax. 054 2886200
  • Data zamieszczenia: 2011-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Lipnie
    ul. A. Mickiewicz 29 29
    87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2886202, fax. 054 2886200
    REGON: 91002853400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lipno.nowoczesnagmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku straży pożarnej na świetlicę wiejska w m. Krzyżówki gm. Lipno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku straży pożarnej na świetlicę wiejska w m. Krzyżówki gm. Lipno 2. Opis przedmiotu zamówienia: Zmiana sposobu użytkowania budynku Ochotniczej Straży Pożarnej na budynek świetlicy wiejskiej o funkcji kulturalno-oświatowej, zmiana konstrukcji dachu oraz dobudowa dodatkowych pomieszczeń wraz z budową zbiornika na nieczystości sanitarne. Zakres realizacji zadania inwestycyjnego obejmuje następujące roboty: - branża budowlana: roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe, roboty ziemne, fundamenty i strop nad piwnicą, ściany nadziemia i strop nad parterem, ściany poddasza i wieży, dach, ścianki działowe i kominy, tynki i okładziny wewnętrzne i malowanie, podłoża posadzki, stolarka i ślusarka, elewacja i roboty zewnętrzne. - branża sanitarna: budowa instalacji wod-kan, budowa instalacji centralnego ogrzewania. - branża elektryczna: tablice rozdzielcze, instalacje oświetlenia i gniazd wtyczkowych, instalacje siłowe zasilania gniazd 400V i urządzeń technologicznych, instalacja oświetlenia ewakuacyjnego, instalacja odgromowa. 3. Przedmiot zamówienia musi być wykonany i rozliczony do dnia 30.10.2012 r. 4. Szczegółowy zakres robót określają: dokumentacja projektowa, przedmiar robót, (kosztorys ofertowy) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Wersja papierowa dokumentacji technicznej dostępna w siedzibie Zamawiającego. 5. Załączony do niniejszej SIWZ przedmiar robót jest podstawą do wyceny przedmiotu umowy. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z terenem budowy (wizji w terenie). 7. Prace będą wykonywane w obiekcie częściowo czynnym i Wykonawca zobowiązuje się zorganizować je tak, aby nie narażać nikogo na niebezpieczeństwo i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca i Zamawiający ustalą szczegółowy harmonogram prac oraz warunki bezpieczeństwa i higieny pracy z podziałem obowiązków w tym zakresie. 8. Z uwagi na wskazanie w dokumentacji projektowej nazw producentów - Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione dokumentacji projektowej mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. 9. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają takie same lub korzystniejsze parametry techniczne jakościowo, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowania rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. 10. W przypadku zaoferowania urządzeń bądź materiałów równoważnych. Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu wyspecyfikowanych wszystkich tych urządzeń wraz z podaniem nazwy producenta, dokładnego i jednoznacznego typu urządzenia oraz załączenia stosowanych dokumentów takich jak atest PZH, deklaracja zgodności producenta (aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne ujęte w dokumentacji projektowej). Brak w złożonej ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów dotyczących urządzeń równoważnych lub zastosowania urządzeń niezgodnych ze wszystkimi parametrami określonymi w projekcie i specyfikacji technicznej będzie powodowało odrzucenie oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 650000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy zł). 2. Wadium należy wnieść najpóźniej w terminie wyznaczonym na złożenie oferty tj. do dnia 12.10.2011 roku godz. 9:00. 3. Wykonawca może wnieść wadium w: 1) Pieniądzu, 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) Gwarancjach bankowych, 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany wpłacić wadium przelewem na rachunek: 411500 1780 1217 8003 5058 0000 Kredyt Bank S.A. Filia 3 w Lipnie Odział we Włocławku (o ile jest to możliwe Zamawiający prosi o dołączenie do oferty kserokopii przelewu). Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w wyznaczonym terminie składania ofert znajduje się na wskazanym rachunku bankowym Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lipno.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach