Gmina Miasto Golub-Dobrzyń ogłasza przetarg
- Adres: 87-400 Golub-Dobrzyń, Pl. Tysiąclecia 25
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-56 683-54-10 , fax. 0-56 683-54-15
- Data zamieszczenia: 2009-10-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Golub-Dobrzyń
Pl. Tysiąclecia 25 25
87-400 Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 0-56 683-54-10, fax. 0-56 683-54-15
REGON: 00052346500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.golub-dobrzyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
II etap remontu stropodachu budynku administracyjnego zlokalizowanego przy ul. Pl. Tysiąclecia 25 w Golubiu-Dobrzyniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie II etapu remontu stropodachu tj.: - wymiana pokrycia dachowego, obróbek blacharskich, ocieplenie stropodachu i zmiana stropodachu na wentylowany korytkowy wraz z odbudową instalacji odgromowej budynku w części: Sali konferencyjnej oraz ZUS i prokuratury przy ul. Pl. Tysiąclecia 25 w Golubiu-Dobrzyniu; 2. Szczegółowy zakres przedmiotowego zamówienia określa: - przedmiar robót dla modernizacji stropodachu Sali konferencyjnej -załącznik nr 8 do siwz, - przedmiar robót dla modernizacji stropodachu ZUS-u i prokuratury-załącznik nr 9 do siwz, - szczegółowa specyfikacja techniczna modernizacji stropodachu budynku administracyjnego w Golubiu-Dobrzyniu- załącznik nr 6 do siwz, - dokumentacja techniczna dotycząca zmiany konstrukcji i ocieplenia stropodachu budynku administracyjnego przy ul. Pl. Tysiąclecia 25 w miejscowości Golub-Dobrzyń - załącznik nr 7 do siwz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 650000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (na potwierdzenie niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną na budynku użyteczności publicznej polegającą na: wymianie lub/i wykonaniu pokrycia dachowego, obróbek blacharskich, ocieplenia stropodachu i zmianie lub/i wykonaniu stropodachu wraz z odbudową lub/i wykonaniu nowej instalacji odgromowej o wartości minimum 100 000,00 zł - zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 4 do siwz) oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (Wykonawca winien dysponować 1 osobą pełniącą funkcje kierownicze z odpowiednimi kwalifikacjami do kierowania, nadzorowania i kontrolowania robót budowlanych - zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 5 do siwz). 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych; 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych; 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny; 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych; 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1)formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę, przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 1 do siwz, 2)kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie przedmiarów robót zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 8 i 9 do siwz; 3)wzór umowy, stanowiący załącznik nr 2 do siwz, uzupełniony przez wykonawcę w części dotyczącej wykonawcy; 4)dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych; 5)dokumenty, o których mowa w pkt 2 i 3. 2. Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, winien dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1)oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 3 do siwz; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3 .W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (na potwierdzenie niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną na budynku użyteczności publicznej polegającą na: wymianie lub/i wykonaniu pokrycia dachowego, obróbek blacharskich, ocieplenia stropodachu i zmianie lub/i wykonaniu stropodachu wraz z odbudową lub/i wykonaniu nowej instalacji odgromowej o wartości minimum 100 000,00 zł - zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 4 do siwz); 2) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (Wykonawca winien dysponować 1 osobą pełniącą funkcje kierownicze z odpowiednimi kwalifikacjami do kierowania, nadzorowania i kontrolowania robót budowlanych)- zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 5 do siwz; 3) Dokument stwierdzający, że osoba, które będzie pełnić funkcje kierownicze posiada uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r., Nr 5, poz. 42 i z 2002 r. Nr 23, poz. 221). 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 2 ppkt 2) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm./). 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz. U. Nr 87, poz. 605/). 6. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów 1) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem (za zgodność z oryginałem). 2)Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.golub-dobrzyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- eksploatacja urządzeń zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków na terenie gminy Cekcyn w okresie 01.06.2015 - 31.05.2019
Dodano: 2015-05-07 - Budowa budynku szkolnych warsztatów kształcenia zawodowego przy Zespole Szkół nr 2 im. Unii Europejskiej w Rypinie - w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2015-01-14 - Budowa świetlicy wiejskiej w Kałęczynku
Dodano: 2014-03-03 - Remont świetlicy wiejskiej w Jeziorkach Zabartowskich, Gmina Mrocza
Dodano: 2013-08-21 - Budowa centrum turystyki rowerowej w Krukówku
Dodano: 2013-08-05 - Budowa świetlicy wiejskiej wraz z zapleczem ornitologiczny, gm. Mrocza
Dodano: 2012-10-22 - Budowa świetlic wiejskich w Gąbinku oraz Kociej Górce
Dodano: 2012-03-19 - Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku straży pożarnej na świetlicę wiejska w m. Krzyżówki gm. Lipno
Dodano: 2011-09-25 - Remont Świetlicy Wiejskiej w Izabeli
Dodano: 2011-07-06 - Adaptacja budynku hydroforni na świetlicę wiejską i remizę OSP w miejscowości Drążno
Dodano: 2009-07-22