SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŚLIWICACH ogłasza przetarg
- Adres: 89-530 Śliwice, Szkolna 7
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-07-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŚLIWICACH
Szkolna 7
89-530 Śliwice, woj. kujawsko-pomorskie
REGON: 092352820 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://przychodnia-sliwice.bip.gov.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku mieszkalnego na „Zakład Diagnostyki Obrazowej Rtg i Usg i Zespół Poradni Specjalistycznych" - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku mieszkalnego na „Zakład Diagnostyki Obrazowej Rtg i Usg i Zespół Poradni Specjalistycznych”. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie odbywała się na działce o nr ewid. 331 obręb Śliwice.3. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności 1) Wymiana zewnętrznej stolarki drzwiowej;2) Przebicie otworu do drzwi;3) Poszerzenie otworu na komunikacji na parterze budyniu;4) Wykonanie robót rozbiórkowych na parterze i poddaszu budynku;5) Naprawa popękanych murów zewnętrznych budynku6) Wykonanie nowych ścian na parterze budynku;7) Wykonanie remontu wewnętrznych pomieszczeń: - Demontaż podłóg drewnianych i betonowych; - Demontaż okładzin sufitów; - wykonanie nowych w całym budynku; - Termomodernizacja poddasza; - Wykonanie nowych tynków i okładzin ściennych z malowaniem; - Wykonanie zabezpieczenia p.poż. stropów drewnianych płytą G-K, EI 30;- Wykonanie zabezpieczenia biobójczych drewnianych belek stropowych i konstrukcji dachu; - Wykonanie łazienki dla niepełnosprawnych i toalety ogólnodostępnej; - Wykonanie pomieszczenia socjalnego; - Wymiana stolarki drzwiowej w wykonaniu stolarski i do piwnicy drzwi EI 30; - Wymiana schodów strychowych opuszczanych na strych; - Wymiana nowych podłóg z paneli podłogowych AC5 i płytek terakotowych; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związaniaofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. outworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego BNPParibas Bank Polski S.A. nr konta: 47 2030 0045 1110 0000 0167 1830. Za termin wniesienia wadium w pieniądzuprzyjmuje się datę i godzinę uznania na rachunku bankowym Zamawiającego, a nie datę wydania dyspozycji przelewu.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2-4, wykonawca przekazujezamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.6. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej zokoliczności:1) upływu terminu związania ofertą;2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie naczynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.7. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;2) którego oferta została odrzucona;3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albonie upłynął termin do jego wniesienia.8. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w ust. 7, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wrazz utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy.9. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, naktórym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej zaprzelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.10. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowioświadczenia o zwolnieniu wadium.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lubporęczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2-4, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłatywadium, jeżeli:1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy , z przyczyn leżącychpo jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowychpotwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 125ust. 1 ustawy, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;2) Wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,którego oferta została wybrana.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.2. Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt. 1, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że:1) posiada doświadczenie polegające na wykonaniu co najmniej dwóch robót budowlanych w zakresie budowy, przebudowy, rozbudowy lub remontu budynku o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł, wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których robota ta została wykonana z załączeniem dowodu określającego, czy ta robota budowlana została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających, czy ta robota budowlana została wykonana należycie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-27
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Muzeum Etnograficzne w Toruniu - remonty
Dodano: 2023-08-02 - Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku mieszkalnego na „Zakład Diagnostyki Obrazowej Rtg i Usg i Zespół Poradni Specjalistycznych"
Dodano: 2023-06-15 - Prace budowlane i modernizacyjne w budynkach OSP w miejscowościach Sadki i Anieliny
Dodano: 2023-04-18 - Modernizacja łazienek w Szkole Podstawowej w Cierpicach poprzez dostosowanie do wymogów sanitarnych w celu przeciwdziałania COVID -19
Dodano: 2022-10-13 - Modernizacja łazienek w Szkole Podstawowej w Cierpicach poprzez dostosowanie do wymogów sanitarnych w celu przeciwdziałania COVID -19
Dodano: 2022-10-13 - Budowa PSZOK w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa PSZOK z infrastrukturą dla Gminy Inowrocław w Kruśliwcu
Dodano: 2021-01-20 - Budowa PSZOK w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa PSZOK z infrastrukturą dla Gminy Inowrocław w Kruśliwcu
Dodano: 2020-12-08 - Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Pracowni Immunologii Transfuzjologicznej z Bankiem Krwi, Pracowni Cytostatyków, Kancelarii Ogólnej oraz Zakładu Neuroonkologii Centrum Onkologii w Bydgoszczy
Dodano: 2020-11-02 - Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Kancelarii Ogólnej i Zakładu Neuroonkologii Centrum Onkologii w Bydgoszczy
Dodano: 2020-10-05 - Budowa PSZOK w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa PSZOK z infrastrukturą dla Gminy Inowrocław w Kruśliwcu
Dodano: 2020-09-24