Przetargi.pl
Modernizacja wież widokowych na terenie Krajeńskiego Parku Krajobrazowego

Krajeński Park Krajobrazowy ogłasza przetarg

  • Adres: 89-410 Więcbork, Pocztowa 2
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajeński Park Krajobrazowy
    Pocztowa 2
    89-410 Więcbork, woj. kujawsko-pomorskie
    REGON: 09020909000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: krajenskipark.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja wież widokowych na terenie Krajeńskiego Parku Krajobrazowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja trzech wież widokowych na terenie Krajeńskiego Parku Krajobrazowego: w m. Wiele (gm. Mrocza) – dz. 196; w m. Sępólno Krajeńskie (gm. Sępólno Krajeńskie) – dz. 538/13; w m. Niechorz (gm. Sępólno Krajeńskie) – dz. 242/1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na wykonanie zadania oraz jego pełny zakres i wymagania realizacyjne zawarte są w dokumentacji projektowej oraz wzorze umowy, które to dokumenty należy rozpatrywać łącznie (Załącznik nr 1, Załącznik nr 8 do SWZ). Zamawiający załącza przedmiar robót (kosztorys ślepy), który stanowi materiał pomocniczy. Zamawiający informuje, że Wykonawca odpowiada za prawidłowe sporządzenie przedmiaru robót (kosztorysu ślepego), który posłuży mu do sporządzenia wyceny oferty.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań w zakresie docieplenia oraz remontu. Zamawiający stosowanie do treści art. 131 ust. 2 ustawy Pzp żąda przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej. Wizja lokalna ma charakter obligatoryjny, tj. zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18 ustawy Pzp Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie odbył wizji lokalnej. Zamawiający wskazuje dwa możliwe terminy dokonania wizji lokalnej:- 17.07.2023 r. od godziny 10 lub- 19.07.2023 r. od godziny 10 (do wyboru przez Wykonawcę).Miejsce zbiórki: Ośrodek Edukacji Przyrodniczej KPK, ul. Strzelecka 5, 89-410 Więcbork. Zamawiający podczas wizji lokalnej nie będzie udzielał odpowiedzi na jakiekolwiek zapytania. Terminy zadawania pytań i udzielania odpowiedzi reguluje art. 284 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44212230-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. W zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie postawił warunku w tym zakresie.3. W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Zamawiający nie postawił warunku w tym zakresie.4. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie postawił warunku w tym zakresie.5. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca musi wykazać, że:1) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną, obejmującą swoim zakresem: budowę/przebudowę/modernizację/remont wieży widokowej o konstrukcji drewnianej lub innej budowli drewnianej o kubaturze co najmniej 20 m3.2) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj.:dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zadania niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia, tj. dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi branży konstrukcyjno–budowlanej, będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, która posiada minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi (jako kierownik budowy lub robót) po uzyskaniu uprawnień.Wykonawca winien wykazać się osobą posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z wymaganymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub innymi uprawnieniami umożliwiającymi wykonywanie tych samych czynności, do wykonania których w aktualnym stanie prawnym upoważniają uprawnienia budowlane w tej samej specjalności. Zgodnie z art. 104 ustawy – Prawo budowlane – osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy (tj. przed dniem 01.01.1995 r.) uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium RP (w tym wydane obywatelom Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej) wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz pozostałych przepisów ww. ustawy oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej oraz art. 20a ustawy z dn. 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa. Zamawiający informuje, iż zgodnie z treścią art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane podstawędo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie stanowi wpis, w drodze decyzji, do centralnego rejestru, o którym mowa w art. 88a ust. 1 pkt 3 lit. a oraz zgodnie z odrębnymi przepisami, wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tą izbę, z określonym w nim terminem ważności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach