Przetargi.pl
Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku gospodarczo-garażowego na budynek Dziennego Domu Pobytu (tj. remont i adaptacja pomieszczeń na potrzeby DDP i CUŚ) – roboty budowlane

Powiat Rypiński ogłasza przetarg

  • Adres: 87-500 Rypin, ul. Warszawska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 802 432 , fax. 542 802 549
  • Data zamieszczenia: 2020-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Rypiński
    ul. Warszawska 38
    87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 802 432, fax. 542 802 549
    REGON: 91086670300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiatrypinski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku gospodarczo-garażowego na budynek Dziennego Domu Pobytu (tj. remont i adaptacja pomieszczeń na potrzeby DDP i CUŚ) – roboty budowlane
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 3.2. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku gospodarczo-garażowego na budynek Dziennego Domu Pobytu (tj. remont i adaptacja pomieszczeń na potrzeby DDP i CUŚ) – roboty budowlane 3.3. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest; 1) wykonanie robót budowlanych polegających na: Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku gospodarczo-garażowego na budynek Dziennego Domu Pobytu (tj. remont i adaptacja pomieszczeń na potrzeby DDP i CUŚ) o zakresie rzeczowym określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) i w załączonych do niej następujących dokumentach technicznych: Dokumentacji projektowej ze schematami i rysunkami, Przedmiarze robót, Szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, 2) wykonanie dokumentacji powykonawczej i przekazanie jej Zamawiającemu; 3) uzyskanie niezbędnych odbiorów (pomiary i badania) w związku z wykonanymi robotami budowlanymi uzyskanie niezbędnych odbiorów (pomiary i badania) i pozwoleń po zakończeniu robót budowlanych wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie – umożliwiających rozpoczęcie użytkowania budynku. Podstawowe dane o budynku i robotach do wykonania: Budynek zlokalizowany w Rypinie przy ul. Mławskiej na terenie działki oznaczonej nr 1302/8, obręb 001 Rypin. Działka nr 1302/8 zlokalizowana jest na terenie parku, który ze względu na zachowane walory historyczne i przyrodnicze stanowi zabytek nieruchomy, ujęty w wojewódzkiej oraz gminnej ewidencji zabytków. W czasie prowadzenia prac budowlanych należy zachować i zabezpieczyć istniejący historyczny drzewostan. Nowe zagospodarowanie w formie utwardzenia terenu wkomponowane zostało w układ przestrzenny parku, bez uszkadzania brył korzeniowych drzew. Działki nr 1302/8 charakteryzuje się płaską i mało zróżnicowaną rzeźbą terenu. Działka w tej chwili jest częściowo utwardzona. Na działce znajduje się przedmiotowy budynek gospodarczo-garażowy przeznaczony do dokonania zmiany sposobu użytkowania oraz część parku. Projektowane zagospodarowanie działki (bilans terenu): Powierzchnia działki: 2500,42m2 Powierzchnia podjazdu i parkingu: 369,87m2 Powierzchnia chodników: 92,66m2 Powierzchnia zabudowy: 221,27m2 Powierzchnia biologicznie czynna: 1816,62 m2 (73% powierzchni terenu). Opis budynku Budynek parterowy z nieużytkowym poddaszem, w technologii murowanej, ściany konstrukcyjne w układzie poprzecznym. Budynek kryty dachem dwuspadowym – więźba drewniana o ustroju płatwiowym, oparta na murłatach i słupach stojących na stropie rozpinanym nad parterem. Budynek gospodarczo-garażowy, nieocieplony, nieużytkowany i nieogrzewany. Pokrycie dachu po remoncie, blacha trapezowa – do pozostawienia. Budynek ma pełnić funkcję Dziennego Domu Pomocy (DDP). Będzie ośrodkiem wsparcia przeznaczonym dla osób niesamodzielnych, zapewniającym całodzienne usługi opiekuńcze, specjalistyczne usługi opiekuńcze oraz aktywizację w sferze fizycznej, intelektualnej oraz społecznej. Liczba podopiecznych przebywających dziennie w DDP jest nie większa niż 30. Zatrudnienie personelu do 10 osób. Parametry zabudowy: Obiekt jest budynkiem o funkcji usługowej. Powierzchnia zabudowy – 221,3 m2 Powierzchnia całkowita – 221,3 m2 Kubatura budynku – 733,2 m3 Wysokość budynku : 6,28 m – (budynek niski) Ilość kondygnacji : 1 nadziemna Kąt nachylenia dachu – 36 stopni Dach spadzisty dwuspadowy Poziom posadzki parteru 0,00=126,95 m npm Planowane pomieszczenia: 1) Wiatrołap 2) Pomieszczenie komunikacyjne 3) Pokój wypoczynkowy/czytelnia 4) Pokój dziennego pobytu/terapii grupowej 5) Pokój dziennego pobytu/zajęć ruchowych 6) Aneks kuchenny 7) Toaleta męska/dla osób niepełnosprawnych 8) Toaleta damska 9) Pokój rehabilitacji 10) Doraźna pomoc medyczna 11) Pokój terapii indywidualnej/pomocy prawnej 12) Toaleta personelu 13) Pomieszczenie porządkowe 14) Magazynek 15) Pokój biurowy 16) Pokój socjalny 17) Pomieszczenie techniczne/węzeł cieplny Budynek w pełni dostępny dla osób niepełnosprawnych. Założenia konstrukcyjno – budowlane: Budynek w swoim układzie konstrukcyjnym pozostanie bez zmian, konstrukcja więźby dachowej bez ingerencji. W ścianach konstrukcyjnych projekt przewiduje przebicia, przesklepione nadprożami prefabrykowanymi strunobetonowymi. Wyposażenie instalacyjne budynku (wykaz projektowanych instalacji wewnętrznych: 1) Instalacja oświetlenia, oświetlenia awaryjnego, 2) Instalacja gniazd 3) Instalacja wentylacji 4) Instalacja ogrzewania 5) Węzeł cieplny 6) Instalacja wod-kan 7) Instalacja odwodnienia dachu Do budynku zostanie doprowadzone: 1) Przyłącze ciepłownicze 2) Przyłącze wodociągowe 3) Przyłącze kanalizacyjne 4) Wewnętrzna linia zasilająca. Zagospodarowanie pozostałej części działki: Parkingi zaprojektowano w ilości 7 miejsc w tym 1 dla niepełnosprawnych, o nawierzchni z kostki betonowej. Miejsca postojowe dla samochodów osobowych o wymiarach 2,5x5m. Miejsca postojowe dla osób niepełnosprawnych o wymiarach 3,6x5m. Drogi na terenie działki zapewniają przestrzeń manewrową dla samochodów dostawczych, a także zapewniają wyznaczenie drogi pożarowej. Zjazd szerokości 6m istniejący. Projektuje się wykonanie nawierzchni utwardzonych dla poruszania się osób pieszych. Miejsce gromadzenia odpadów stałych: boks do gromadzenia odpadów Zieleń, powierzchnie biologicznie czynne: powierzchnia biologicznie czynna wynosi 73%. Asortyment robót: Branża budowlana: Roboty przygotowawcze, i rozbiórkowe, Zagospodarowanie terenu, Stopnie zewnętrzne przy wyjściu kuchennym, Fundamenty, Posadzki parteru, Ściany przyziemia, Izolacje termiczne ścian zewnętrznych i stropu, Podest techniczny na poddaszu (dostęp do centrali wentylacyjnej, wejście na poddasze po dostawianej drabinie bez stałej konstrukcji), Rusztowania, Stolarka okienna i drzwiowa, Roboty wykończeniowe wewnętrzne, Elewacje, Roboty dodatkowe. Branża sanitarna: Montaż elementów wewnętrznej instalacji wodociągowej, Przyłącze wodociągowe, Centralne ogrzewanie, Wewnętrzna instalacja kanalizacyjna, Przyłącze kanalizacji sanitarnej, Łazienka, kuchnia – sanitariaty, Instalacja wentylacyjna, Przyłącze centralnego ogrzewania. Branża elektryczna: Rozdzielnie, Instalacje zewnętrzne WLZ, Instalacje wewnętrzne, Instalacja ppoż, Instalacja odgromowa: 3.4. Szczegółowy zakres robót do wykonania zamówienia, czyli szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, przedstawiony został w załączonych do Specyfikacji następujących dokumentacjach technicznych: Dokumentacjach projektowych, Przedmiarze robót, Szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 3.5. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie geodezyjnego wyznaczenia w terenie planowanych do budowy obiektów oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wybudowanych obiektów budowlanych. 3.6. Oferta musi obejmować również wszelkie koszty dodatkowe związane z realizacją zamówienia takie jak np. związane z: 1) wykonanie geodezyjnego wyznaczenia w terenie planowanych do budowy obiektów budowlanych – jeżeli wyznaczenie nie zostało uwzględnione w przedmiarach robót do kosztorysu ofertowego 2) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wybudowanych obiektów budowlanych – jeżeli jej wykonanie inwentaryzacji nie zostało uwzględnione w przedmiarach robót do kosztorysu ofertowego, 3) przygotowanie i urządzenie terenu budowy, 4) organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, w tym wykonanie przyłączeń wodociągowych, kanalizacyjnych i energetycznych dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenia kosztów ich zużycia 5) przed rozpoczęciem robót wykonanie „Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia" dla przewidywanych do realizacji robót budowlanych, o ile będzie wymagane, 6) zapewnienie odpowiedniej organizacji podczas prowadzenia robót budowanych, w tym zapewnienie odpowiedniego oznakowania, 7) zapewnienie właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 8) zabezpieczenie terenu budowy w trakcie prowadzenia robót od momenty przekazania placu budowy do czasu przekazania Zamawiającemu, 9) naprawianie i doprowadzenie do stanu pierwotnego w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji robót obiektów i ich części bądź urządzeń, 10) usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 11) wykonywanie obowiązków nałożonych przez gestora infrastruktury technicznej, do której podłączane będą przyłącza lub w pobliżu, której wykonywane będą roboty, wskazanych na etapie uzgadniania dokumentacji projektowej, 12) demontaż obiektów tymczasowych i uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego. 3.7. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszelkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 12.000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100). 10.2. Wadium wnosi się na okres związania ofertą. 10.3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 10.4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 10.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: PKO Bank Polski S.A. nr rachunku: 51 1020 1462 0000 7902 0306 7295. 10.6. Wadium wnoszone w pieniądzu musi być wniesione, czyli musi być na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert. 10.7. Oryginał dowodu dokonania przelewu lub kopię dowodu dokonania przelewu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty. 10.8. Niedopuszczalne jest wpłacanie wadium w kasie Zamawiającego. 10.9. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczenia udzielonego przez Polska Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy dołączyć do ofert w formie oryginału, przy czym oryginał można złożyć rozdzielnie, ale w tym samym opakowaniu co oferta, a potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię wpiąć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca na okoliczność potwierdzenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie powinien złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający nie określa w tym zakresie szczegółowych warunków. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.4. Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące inne dokumenty w ramach oferty: 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Specyfikacji. 2) Kosztorys ofertowy wypełniony w poszczególnych pozycjach, w tym z podaniem stawek jednostkowych, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Specyfikacji. 3) Informacja dot. podwykonawców, w tym zawierająca wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do Specyfikacji – jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, 4) Pełnomocnictwo w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz do reprezentowania Wykonawcy przez Pełnomocnika – jeżeli został ustanowiony (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) . 5) Potwierdzenie wniesienia wadium, jeżeli jest wymagane, w formie, terminie i kwocie określonej w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach