Przetargi.pl
Zmiana sposobu użytkowania części szkoły podstawowej na Klub Dziecięcy w miejscowości Gozdowo, działka nr ew. 106/1, 114/4, 112/13 i 113

Gmina Gozdowo ogłasza przetarg

  • Adres: 09213 Gozdowo, ul. Krystyny Gozdawy
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 276 21 12 , fax. 24 364 48 23
  • Data zamieszczenia: 2017-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gozdowo
    ul. Krystyny Gozdawy 19
    09213 Gozdowo, woj. mazowieckie
    tel. 24 276 21 12, fax. 24 364 48 23
    REGON: 61101595100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://uggozdowo.bip.org.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu użytkowania części szkoły podstawowej na Klub Dziecięcy w miejscowości Gozdowo, działka nr ew. 106/1, 114/4, 112/13 i 113
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i montażowych związanych ze „Zmianą sposobu użytkowania części szkoły podstawowej na Klub Dziecięcy w miejscowości Gozdowo, działka nr ew. 106/1, 114/4, 112/13 i 113”. W zakresie prac budowlanych i montażowych wchodzą; a) roboty rozbiórkowe (rozebranie murów, posadzek, płytek, wykucie ościeżnic, rozebranie podłóg z klepek drewnianych); b) przemurowanie ścian, wykonanie wejścia głównego do budynku, wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych, wykonanie schodów przed wejściem głównym, wykonanie poręczy ochronnych, wykonanie wzmocnienia ścian; c) wymiana stolarki drzwiowej; d) wykonanie wentylacji grawitacyjnej i montaż wywietrzników w oknach; e) roboty wykończeniowe (wykładziny typu „Tarkett, wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych, wykonanie tynków wewnętrznych, wykonanie gładzi, malowanie ścian); f) docieplenie ścian płytami styropianowymi i płytami z wełny mineralnej; g) roboty instalacyjne (instalacja wodno – kanalizacyjna, instalacje centralnego ogrzewania, uzupełnienie instalacji elektrycznej; h) montaż wyposażenia sali zajęciowych, szatni i kuchni – inwestor dostarczy a wykonawca zainstaluje takie elementy jak: • kuchnia elektryczna z okapem typ domowy; • zlewozmywak 2 komorowy wpuszczany w blat; • zmywarka gastronomiczna z funkcją wyparzania; • chłodziarka; • szafki, regały, metalowe szafki ubraniowe, kosze, biurka, leżaki, siedziska i krzesła; • wieszaki; • półki na przybory sanitarne; • blat roboczy na szafkach; • karnisze i żaluzje; • osłony na grzejniki; Wykonawca zapewnia wszelkie materiały pomocnicze, sprzęt oraz personel konieczny do zainstalowania i ewentualnego złożenia wyposażenia zakupionego przez Zamawiającego. i) utwardzonego dojścia do budynku z kostki brukowej; j) wykonanie ogrodzenia, utwardzenia powierzchni oraz powierzchni bezpiecznej na palcu zabaw; k) wykonanie utwardzonej drogi przeciwpożarowej; l) tyczenie i inwentaryzacja geodezyjna. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolorystyki farb, płytek, wykładzin oraz wszelkich innych elementów takich jak kratki, ogrodzenie itp. 3.Do obowiązków Wykonawcy będzie należało także: • dokonanie w imieniu Zamawiającego skutecznego odbioru zrealizowanej inwestycji przez nadzór budowlany oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Wykonawca zobowiązany będzie przygotować i zebrać całą dokumentację konieczną do dokonania odbioru). Po dokonaniu skutecznego odbioru przez nadzór budowlany Wykonawca przekaże Zamawiającemu całą dokumentację związaną z realizacją zadania. • wykonanie dokumentacji inwentaryzacyjnej geodezyjnej powykonawczej oraz sporządzenie kosztorysów powykonawczych (w przypadku robót zamiennych lub dodatkowych – kosztorysów różnicowych); • dokonanie wszelkich prób, pomiarów i sprawdzeń wymaganych prawem oraz dostarczenie Zamawiającemu protokołów z tych prób. Pomiary i próby powinny być wykonywane przez osoby do tego uprawnione, sprzętem posiadającym aktualne homologacje, • dostarczenie Zamawiającemu wszelkich atestów oraz wymaganych prawem i przepisami świadectw jakości oraz certyfikatów na materiału użyte podczas realizacji zadania; • opracowanie przez Wykonawcę technologii realizacji robót (Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie zobowiązany będzie przed rozpoczęciem prac i przekazaniem terenu budowy dostarczyć Zamawiającemu technologię realizacji robót. Niewypełnienie powyższego obowiązku będzie traktowane jako wada, uprawniająca Zamawiającego do odmowy przekazania Wykonawcy placu budowy. Powyższe nie wpływa na przedłużenie określonego w SIWZ terminu wykonania przedmiotu Umowy. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje również organizację placu budowy, zabezpieczenie terenu budowy, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz wykonanie innych robot wymaganych technologią. Wszelkie koszty i ryzyko związane z organizacją placu budowy oraz zabezpieczeniem placu budowy ponosi Wykonawca. 5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z materiałów nowych, I gatunku, dopuszczonych do obrotu i stosowania na terenie RP. 6. Prace będą prowadzone w czynnym budynku szkoły, w którym przebywają dzieci. Wykonawca zobowiązany będzie do odpowiedniego zabezpieczenia (przed dostępem osób pośrednich oraz nadmiernym pyleniem) miejsca, w którym będą prowadzone prace związane z realizacją zadania, oraz zorganizowanie placu budowy w taki sposób aby nie powodować utrudnień w komunikacji i pracy jednostki oświatowej. Uwaga: Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia umownego ofertowa cena powinna uwzględniać rzeczywiste koszty realizacji zadania wynikające z dokumentacji projektowej, STWiOR, przedmiarów i zapisów SIWZ. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w trakcie robót odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1987 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r., poz. 250 z późn. zm.). Wywóz odpadów budowlanych będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, a w szczególności ustawie z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze. zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 380 ze. zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.). Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214100-1

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach