Przetargi.pl
Zmiana sposobu użytkowania części szkoły podstawowej na Klub Dziecięcy w miejscowości Gozdowo, działka nr ew. 106/1, 114/4, 112/13 i 113

Gmina Gozdowo ogłasza przetarg

  • Adres: 09213 Gozdowo, ul. Krystyny Gozdawy
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 276 21 12 , fax. 24 364 48 23
  • Data zamieszczenia: 2017-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gozdowo
    ul. Krystyny Gozdawy 19
    09213 Gozdowo, woj. mazowieckie
    tel. 24 276 21 12, fax. 24 364 48 23
    REGON: 61101595100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://uggozdowo.bip.org.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu użytkowania części szkoły podstawowej na Klub Dziecięcy w miejscowości Gozdowo, działka nr ew. 106/1, 114/4, 112/13 i 113
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i montażowych związanych ze „Zmianą sposobu użytkowania części szkoły podstawowej na Klub Dziecięcy w miejscowości Gozdowo, działka nr ew. 106/1, 114/4, 112/13 i 113”. W zakresie prac budowlanych i montażowych wchodzą; a)roboty rozbiórkowe (rozebranie murów, posadzek, płytek, wykucie ościeżnic, rozebranie podłóg z klepek drewnianych); b)przemurowanie ścian, wykonanie wejścia głównego do budynku, wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych, wykonanie schodów przed wejściem głównym, wykonanie poręczy ochronnych, wykonanie wzmocnienia ścian; c) wymiana stolarki drzwiowej; d) wykonanie wentylacji grawitacyjnej i montaż wywietrzników w oknach; e) roboty wykończeniowe (wykładziny typu „Tarkett, wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych, wykonanie tynków wewnętrznych, wykonanie gładzi, malowanie ścian); f) docieplenie ścian płytami styropianowymi i płytami z wełny mineralnej; g)roboty instalacyjne (instalacja wodno – kanalizacyjna, instalacje centralnego ogrzewania, uzupełnienie instalacji elektrycznej; h) montaż wyposażenia sali zajęciowych, szatni i kuchni – inwestor dostarczy a wykonawca zainstaluje takie elementy jak: kuchnia elektryczna z okapem typ domowy; zlewozmywak 2 komorowy wpuszczany w blat; zmywarka gastronomiczna z funkcją wyparzania;chłodziarka;szafki, regały, metalowe szafki ubraniowe, kosze, biurka, leżaki, siedziska i krzesła;wieszaki;półki na przybory sanitarne; blat roboczy na szafkach; karnisze i żaluzje; osłony na grzejniki.Wykonawca zapewnia wszelkie materiały pomocnicze, sprzęt oraz personel konieczny do zainstalowania i ewentualnego złożenia wyposażenia zakupionego przez Zamawiającego; i) wykonanie utwardzonego dojścia do budynku z kostki brukowej; j) wykonanie ogrodzenia, utwardzenia powierzchni oraz powierzchni bezpiecznej na palcu zabaw; k) wykonanie utwardzonej drogi przeciwpożarowej; l) tyczenie i inwentaryzacja geodezyjna. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolorystyki farb, płytek, wykładzin oraz wszelkich innych elementów takich jak kratki, ogrodzenie itp. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało także: 1) dokonanie w imieniu Zamawiającego skutecznego odbioru zrealizowanej inwestycji przez nadzór budowlany oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Wykonawca zobowiązany będzie przygotować i zebrać całą dokumentację konieczną do dokonania odbioru). Po dokonaniu skutecznego odbioru przez nadzór budowlany Wykonawca przekaże Zamawiającemu całą dokumentację związaną z realizacją zadania, 2) wykonanie dokumentacji inwentaryzacyjnej geodezyjnej powykonawczej oraz sporządzenie kosztorysów powykonawczych (w przypadku robót zamiennych lub dodatkowych – kosztorysów różnicowych); 3) dokonanie wszelkich prób, pomiarów i sprawdzeń wymaganych prawem oraz dostarczenie Zamawiającemu protokołów z tych prób. Pomiary i próby powinny być wykonywane przez osoby do tego uprawnione, sprzętem posiadającym aktualne homologacje; 4) dostarczenie Zamawiającemu wszelkich atestów oraz wymaganych prawem i przepisami świadectw jakości oraz certyfikatów na materiału użyte podczas realizacji zadania; 5) opracowanie przez Wykonawcę technologii realizacji robót (Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie zobowiązany będzie przed rozpoczęciem prac i przekazaniem terenu budowy dostarczyć Zamawiającemu technologię realizacji robót. Niewypełnienie powyższego obowiązku będzie traktowane jako wada, uprawniająca Zamawiającego do odmowy przekazania Wykonawcy placu budowy. Powyższe nie wpływa na przedłużenie określonego w SIWZ terminu wykonania przedmiotu Umowy. Przedmiot zamówienia obejmuje również organizację placu budowy, zabezpieczenie terenu budowy, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz wykonanie innych robot wymaganych technologią. Wszelkie koszty i ryzyko związane z organizacją placu budowy oraz zabezpieczeniem placu budowy ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z materiałów nowych, I gatunku, dopuszczonych do obrotu i stosowania na terenie RP. Prace będą prowadzone w czynnym budynku szkoły, w którym przebywają dzieci. Wykonawca zobowiązany będzie do odpowiedniego zabezpieczenia (przed dostępem osób pośrednich oraz nadmiernym pyleniem) miejsca, w którym będą prowadzone prace związane z realizacją zadania, oraz zorganizowanie placu budowy w taki sposób aby nie powodować utrudnień w komunikacji i pracy jednostki oświatowej. Uwaga: Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia umownego ofertowa cena powinna uwzględniać rzeczywiste koszty realizacji zadania wynikające z dokumentacji projektowej, STWiOR, przedmiarów i zapisów SIWZ. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w trakcie robót odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1987 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r., poz. 250 z późn. zm.). Wywóz odpadów budowlanych będzie odbywał się na koszt Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214100-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść najpóźniej w terminie wyznaczonym na złożenie oferty, a dowód wniesienia załączyć do oferty. 3. Wykonawca może wnieść wadium w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2014 poz. 1804). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany wpłacić wadium przelewem na Nr rachunku BPS S.A. O/R w Warszawie nr 31 9015 0001 3900 0299 2000 0030 (ksero przelewu potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dołączyć do oferty). Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - „Zmiana sposobu użytkowania części szkoły podstawowej na Klub Dziecięcy w miejscowości Gozdowo, działka nr ew. 106/1, 114/4, 112/13 i 113”. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu, Wykonawca załączy do oferty kserokopię dokumentu potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Z treści dokumentu (gwarancji, poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli z treści gwarancji (poręczenia) wynika, że gwarancja wygasa z chwilą jej zwrotu przed upływem terminu jej ważności, wymagane jest załączenie oryginału gwarancji. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt 1 niniejszego rozdziału lub wadium zostanie wniesione w formie innej niż określona w pkt 3 niniejszego rozdziału zostanie odrzucona jako niezgodna z Specyfikacją. 8. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy - .Pzp. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy – Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach