Przetargi.pl
Zmiana sposobu użytkowania budynku biurowego na cele mieszkaniowe wraz z jego termomodernizacją położonego przy ul. Rolniczej w Radziejowie

Gmina Miasto Radziejów ogłasza przetarg

  • Adres: 88-200 Radziejów, ul. Kościuszki
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 857 100 , fax. 542 857 105
  • Data zamieszczenia: 2020-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Radziejów
    ul. Kościuszki
    88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 857 100, fax. 542 857 105
    REGON: 91086661400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umradziejow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu użytkowania budynku biurowego na cele mieszkaniowe wraz z jego termomodernizacją położonego przy ul. Rolniczej w Radziejowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych mających na celu utworzenie czterech lokali mieszkalnych oraz termomodernizację budynku położonego przy ul. Rolniczej w Radziejowie i obejmuje następujące prace budowlano- montażowe: a) Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej; b) Docieplenie fundamentów i ścian zewnętrznych; c) Docieplenie stropodachu; d) Wymianę rynien i rur spustowych i wykonanie obróbek blacharskich; e) Rozbiórka ścianek działowych niekonstrukcyjnych i wykonanie nowych; f) Wykonanie instalacji wod- kan oddzielnie dla każdego mieszkania z opomiarowaniem i włączeniem się do istniejącej sieci wod- kan w budynku; g) Wykonanie instalacji elektrycznej oświetleniowej, oddzielnie do każdego mieszkania; h) Wykonanie instalacji cwu i co dla każdego mieszkania oddzielnie, w każdym lokalu mieszkalnym należy zamontować piec gazowy dwufunkcyjny; i) Wykonanie wentylacji grawitacyjnej; j) Osuszenie i impregnacja zawilgoconych ścian; k) Uzupełnienie tynków, impregnacja, osuszenie ścian i malowanie klatki schodowej; l) Montaż nadproży systemowych; m) Wykonanie tynków wewnętrznych cementowo- wapiennych wraz z malowaniem; n) Montaż płytek i paneli podłogowych; o) Wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych; p) Montaż zadaszenia systemowego nad wejściem do klatki schodowej oraz wejściem do budynku; q) Montaż balustrad; r) Wyposażenie każdego mieszkania w umywalkę, kabinę prysznicową, miskę ustępową, zlewozmywak i kuchenkę gazową czteropaleniskową; s) Wykonanie chodników oraz parkingu z kostki polbruk; t) Wykonanie przyłącza wodociągowego, kanalizacyjnego. WAŻNE: W przedmiarze robót zostało ujęte przyłącze gazowe, które już jest wykonane. W związku z czym Zamawiający informuje, że nie należy go wykonywać. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki (Załącznik Nr 9 – Dokumentacja projektowa, Załącznik Nr 10 - Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, Załącznik nr 11- Przedmiar robót).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczącej: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach; o której mowa w art. 86 ust. 5 zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty szczegółowy kosztorys ofertowy, który obejmować będzie kompletny zakres wykonania przedmiotu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach