Burmistrz Gminy Pniewy ogłasza przetarg
- Adres: 62-045 Pniewy, ul. Dworcowa 37
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 2938601 , fax. 061 2910097
- Data zamieszczenia: 2009-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Pniewy
ul. Dworcowa 37 37
62-045 Pniewy, woj. wielkopolskie
tel. 061 2938601, fax. 061 2910097
REGON: 00052955100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pniewy.wlkp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zmiana sposobu użytkowania - adaptacja pomieszczeń Bursy Szkolnej w Pniewach na biura Urzędu Miejskiego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem umowy są roboty budowlane związane z adaptacją części parterowej, która obecnie służy jako część hotelowa i zostaje dostosowana do zmiany sposobu użytkowania: jako biura Urzędu Miejskiego, oraz wydzielona część dotycząca Urzędu Stanu Cywilnego wraz z opracowaniem wnętrza Sali Ślubów. Wymaga się udzielenia 36 miesięcznego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego robót. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i przedmiar robót. UWAGA Zamawiający wyłącza z przedmiotu umowy przewidziane w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarze robót wyposażenie. Wyposażenie o którym mowa powyżej, ujęte jest w dziale 6 przedmiaru Wyposażenie CPV 39150000-8 w pozycjach od 136-144. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112206
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium na okres związania z ofertą w wysokości 5 000 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli przed upływem terminu składania ofert wadium nie zostanie wniesione, lub nie będzie obejmowało całego okresu związania z ofertą, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wadium, zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), może być wnoszone w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr: 04 9072 0002 0500 1007 2000 0014
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: - wypełniony i podpisany formularz ofertowy (z oświadczeniem o zapoznaniu się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i przyjęciu jej bez zastrzeżeń)- załącznik nr 4 SIWZ - kosztorys robót i prac przewidzianych do realizacji w ramach przedmiotowego zamówienia - zwany dalej kosztorysem wykonawcy, wykonany na podstawie dokumentacji projektowej - załącznik nr 1 SIWZ, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznik nr 2 SIWZ i przedmiaru robót - załącznik nr 3 SIWZ; przedmiar robót i kosztorys wykonawcy są materiałami pomocniczymi, a kosztorys wykonawcy nie podlega ocenie przez Zamawiającego; - dokumenty uprawniające do występowania w obrocie prawnym, aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego, lub wypis z ewidencji działalności gospodarczej (lub uwierzytelniona kopia), - zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków wobec właściwego Urzędu Skarbowego (lub uwierzytelniona kopia). - zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne (lub uwierzytelniona kopia). - oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków art..22 ust.1 i art. 24. ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 5 SIWZ - projekt umowy - załącznik nr 6 SIWZ, zaakceptowany przez podpisanie i parafowanie każdej ze stron. - kopia dokumentu o nadaniu uprawnień kierownika budowy oraz kopie zaświadczenia o przynależności do izby samorządu zawodowego. - dowód wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pniewy.wlkp.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi w m. Szołajdy, Jagiełłów, Chodów
Dodano: 2014-03-18 - Wykonanie mielenia, kucia gruzu wraz z załadunkiem i wywozem (max do 15 km) na wskazane drogi na terenie miasta i gminy Nowy Tomyśl.
Dodano: 2012-01-24 - Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Wykonanie nawierzchni terenu boiska rekreacyjnego (Szkoła Podstawowa Nr 4)
Dodano: 2011-06-20 - Wykonanie kucia, mielenia gruzu budowlanego wraz z załadunkiem i wywozem (max do 15 km) na wskazane drogi na terenie miasta i gminy Nowy Tomyśl.
Dodano: 2011-01-24 - Wykonanie rozbiórki budynku klubu wraz z wywozem gruzu usytuowanego na działce nr 60 w miejscowości Uchorowo 20, gmina Murowana Goślina i zgłoszeniem zmian w ewidencji geodezyjnej.
Dodano: 2010-02-09 - Wykonanie kucia, mielenia gruzu budowlanego wraz z załadunkiem i wywozem (max do 15 km) na wskazane drogi na terenie miasta i gminy Nowy Tomyśl.
Dodano: 2010-01-27 - Remont przystanku we Wronkach
Dodano: 2009-07-23 - remont i przywrócenie stanu pierwotnego sanitariatów - usunięcie zagrożeń, dostosowanie do obowiązujących warunków technicznych w poziomie parteru, I i II piętra budynku C Szkoły Podstawowej nr 64 im. Marii Konopnickiej położonej na osiedlu Orła Białego 120 w Poznaniu
Dodano: 2009-06-29