Przetargi.pl
Przebudowa drogi w m. Szołajdy, Jagiełłów, Chodów

Gmina Chodów ogłasza przetarg

  • Adres: 62-652 Chodów, Chodów 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2737220 , fax. 063 2737220
  • Data zamieszczenia: 2014-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chodów
    Chodów 18 18
    62-652 Chodów, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2737220, fax. 063 2737220
    REGON: 31101904200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chodow.lh.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi w m. Szołajdy, Jagiełłów, Chodów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) kruszenie gruzu betonowego do ponownego wykorzystania o frakcji max: 0-50 mm w ilości szacunkowej około 3000 ton a) składowane już elementy betonowe (płyty, mury, posadzki, krawężniki, itp.) części budynku gospodarczego (obory) w miejscowości Głaznów, gmina Krośniewice, w ilości około 1000 ton. Elementy są na hałdzie o zróżnicowanych wymiarach z elementami konstrukcji zbrojonej. Dlatego do wykonania zadania niezbędne będzie ich wstępne pokruszenie i ciecie konstrukcji metalowych tak aby można je załadować do kruszarki. b) rozebranie budynku gospodarczego,(bez okien drzwi, dachu) i poddanie go kruszeniu. Wymiary budynku 20 na 50 m, grubość murów z cegły 50 cm. strop zbrojony betonowy grubości około 30 cm, wewnątrz budynku koryta betonowe oraz posadzki betonowe. Przewidywana ilość materiału do kruszenia około 2000 ton, budynek położony w msc. Jankowice, gmina Krośniewice 2) Kruszywo nie może zawierać elementów niebezpiecznych dla użytkowników dróg (metal, drut, itp.), który winien zostać odseparowany i złożony na placu. Wszystkie materiały metalowe pozostają własnością Zamawiającego. 3) Wynagrodzenie za wykonaną usługę przysługujące wykonawcy obejmować będzie tylko ilość faktycznie skruszonego gruzu bez odsiewki na podstawie wagi skruszonego gruzu. 4) W cenie brutto za 1 tonę skruszonego gruzu należy uwzględnić wszystkie koszty dodatkowe ( m.in. koszty pracownicze, transport kruszarki, taśmociągu, ładowarki, użycia nożyc i palnika gazowego na miejsce wykonania usługi, o ile takie okażą się niezbędne), a także koszty przemieszczania gruzu na placu w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz odwozu odsiewu spod kruszarki wraz z załadunkiem na podstawione przez wykonawcę pojazdy. 5) Zamawiający zastrzega możliwość ograniczenia ilości przeznaczonego do kruszenia. 6) Skruszony materiał usypywany będzie w pryzmy, oddzielnie dla kruszywa i oddzielnie dla odsiewu, tworząc hałdę kruszywa na placu robót, skąd będzie załadowany na samochody ciężarowe trzy lub cztero osiowe (nie tzw. wanny) o minimalnej ilości ładowanego tonażu 15 ton i wywożone z wyładowaniem na drogi gminne w Gminie Chodów. 7) W cenie usługi transportowej, 2 szt. samochodów ciężarowych należy przyjąć odległość do pokonania w jedną stronę 20 km z załadunkiem oraz podróż powrotną bez ładunku przez okres 15 dni roboczych. W cenie tej należy także ująć koszty paliwa, kierowcy, innych opłat drogowych. 8) Wykonawca po dostarczonego materiału we wskazane miejsca materiału dokona wyładunku i wyrównania przy pomocy równiarki samojezdnej. W czasie przestoju w pracy po wyrównaniu równiarka wykorzystywana będzie do profilowania i równania innych dróg gminnych o nawierzchni gruntowej, gruntowo-żużlowej, żużlowo-tłuczniowej. 9) W celu usługi równiarka samojezdną należy przyjąć 8 godzin pracy w ciągu 15 dni roboczych (razem 120 godzin). W cenie tej należy ująć koszty paliwa oraz operatora i innych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chodow.lh.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach