Przetargi.pl
Zmiana Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Łapsze Niżne

Gmina Łapsze Niżne ogłasza przetarg

  • Adres: 34-442 Łapsze Niżne, ul. Jana Pawła II 20
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 2659310 , fax. 18 2659315
  • Data zamieszczenia: 2015-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łapsze Niżne
    ul. Jana Pawła II 20 20
    34-442 Łapsze Niżne, woj. małopolskie
    tel. 18 2659310, fax. 18 2659315
    REGON: 49189240000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lapszenizne.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Łapsze Niżne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych polegających na przygotowaniu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Łapsze Niżne dla obszarów przeznaczonych do zainwestowania w oparciu o uchwałę nr XXXII - 292/13 z dnia 30 sierpnia 2013 r. w sprawie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Łapsze Niżne oraz przygotowanie i przeprowadzenie procedury zmierzającej do przyjęcia uchwały w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w powyższym zakresie. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, natomiast harmonogram prac projektowych, podział zamówienia na poszczególne etapy oraz sposób płatności wynagrodzenia określa załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Szczegółowe określenie zakresu czynności Wykonawcy oraz wymagań dotyczących formy opracowania - harmonogram czynności i płatności. 3.Strony zobowiązują się współdziałać przy wykonywaniu prac projektowych oraz działać z najwyższą starannością. W szczególności Wykonawca zobowiązuje się do wykorzystania swojej wiedzy fachowej z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego, natomiast Zamawiający zobowiązuje się do udostępniania wszelkich koniecznych materiałów, przekazania pisemnej akceptacji otrzymanej koncepcji planu miejscowego oraz terminowego odbioru poszczególnych etapów prac. 4. Przedstawiciel Wykonawcy w terminie uzgodnionym przez Strony, a jeżeli termin ten nie zostanie wspólnie uzgodniony, w terminach ustalonych przez Zamawiającego, zobowiązany jest do uczestnictwa w posiedzeniach komisji architektoniczno-urbanistycznej, publicznej dyskusji nad przyjętymi w projekcie planu miejscowego rozwiązaniami oraz sesji Rady Gminy Łapsze Niżne, na której uchwalany jest plan miejscowy. 5.Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania projektów pism, wystąpień i innych dokumentów wymaganych procedurą sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz przewidzianych w harmonogramie rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6.Zamawiający jest zobowiązany w ramach procedury legislacyjnej przewidzianej przepisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, do ponoszenia kosztów zamieszczania w prasie stosownych ogłoszeń i ponoszenia kosztów publikacji prasowych, adresowania, wysyłania oraz ponoszenia kosztów korespondencji wysyłanej w imieniu Zamawiającego. 7.W przypadku zmiany ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w trakcie prac projektowych, Wykonawca zobowiązany jest w ramach niniejszej umowy uzupełnić opracowania o niezbędne czynności merytoryczne i formalne mające na celu dostosowanie opracowania do przepisów obowiązujących w dniu zakończenia prac. 8.Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania również opracowań i dokumentów wyraźnie nie wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia, jeżeli ich przygotowanie jest konieczne w celu przygotowania i wdrożenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego będącego przedmiotem umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2.Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5.000,00zł, słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych. 3.Wadium wnosi się wyłącznie w polskiej walucie (PLN). 4.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniądza przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres rękojmi za wady przedmiotu zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/uglapszenizne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach