Gmina Łubowo ogłasza przetarg
- Adres: 62260 Łubowo, Łubowo
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 614 275 930 , fax. 614 275 858
- Data zamieszczenia: 2017-08-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łubowo
Łubowo 1
62260 Łubowo, woj. wielkopolskie
tel. 614 275 930, fax. 614 275 858
REGON: 63125945900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubowo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zintegrowany niskoemisyjny transport w powiecie gnieźnieńskim - gmina Łubowo” w formule „zaprojektuj i wybuduj" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia zaprojektowanie i wykonanie : a) opracowanie pełnej dokumentacji technicznej oraz projektu tymczasowej i stałej organizacji ruchu dla przedmiotowego zadania b) drogi dla rowerów o planowanej długości 2813,07m i szerokości średniej 2,5m, wykonanej z betonu asfaltowego ze zjazdami asfaltowymi ograniczonymi krawężnikiem c) montaż oświetlenia z lampami energooszczędnymi LED, na odcinku drogi dla rowerów o dł. ok. 1km oraz budowę oświetlenia LED na parkingach: Park and Ride, Bike and Ride d) w obrębie centrum przesiadkowego przy szkole podstawowej w Owieczkach parkingu Park and Ride dla 18 samochodów, nawierzchnia z betonu asfaltowego e) 3 szt. parkingów Bike and Ride zlokalizowanych w centrach przesiadkowych na początku i na końcu drogi dla rowerów oraz w obrębie nowych zatok autobusowych. Parking na początku drogi dla rowerów – przy szkole podstawowej w Owieczkach – planowany wymiar 18,00 x 6,50m, planowana liczba stanowisk 30. Parking na końcu drogi dla rowerów – planowany wymiar 30,00 x 4,50m, planowana liczba stanowisk – 30. Parking przy zatokach autobusowych – planowany wymiar 19,50 x 4,50m - 15 stanowisk. f) robót towarzyszących budowie drogi dla rowerów w zakresie pasa drogi wojewódzkiej – m.in. wykonanie lokalnych poszerzeń drogi wojewódzkiej, budowę odcinków chodnika, przebudowę istniejącej zatoki autobusowej Do obowiązków Wykonawcy będzie należało więc w szczególności: - wykonanie dokumentacji projektowej budowlanej zgodnie z wymaganiami Programu Funkcjonalno-Użytkowego PFU i uzyskanie wszelkich uzgodnień, decyzji, pozwoleń, warunków podłączenia mediów itd., niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia - po wykonaniu dokumentacji projektowej budowlanej przygotowanie kosztorysów ofertowych, które winny odpowiadać pozycjom zestawienia, które będzie zbieżne z powyższym opisem, wymaganego przez Zamawiającego (może to być jeden lub kilka kosztorysów) i przekazanie ich Zamawiającemu. Z uwagi na cenę ryczałtową wartość ogólna zamówienia nie może ulec zmianie w stosunku do deklarowanej kwoty w ofercie (formularzu ofertowym). - wykonanie dokumentacji wykonawczej, umożliwiającej wykonanie poszczególnych elementów zadania - przekazanie kompletu dokumentacji projektowej Zamawiającemu (wcześniej uzgodnionej i zaakceptowanej przez Zamawiającego) wraz z decyzjami pozwolenia na budowę, - wykonanie robót budowlanych, - wykonanie dokumentacji powykonawczej. Z uwagi na rozliczenie ryczałtowe, przy szacowaniu ceny Wykonawca winien uwzględnić wszelkie elementy procesu projektowego oraz wykonawczego w tym: zorganizowanie na swój koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż., zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej, oznakowanie i zabezpieczenie dróg publicznych w zakresie wynikającym z uzgodnień z zarządcami tych dróg, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem zamówienia, wykonanie operatu powykonawczego projektu wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót najpóźniej do dnia odbioru końcowego itd. Dla przedmiotowego terenu w części obowiązuje Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego oraz została wydana decyzja o lokalizacji inwestycji celu publicznego. Dla inwestycji nie jest wymagana decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach. Szczegóły zamówienia określa dokumentacja techniczna w postaci Programu Funkcjonalno – Użytkowego oraz jego uzupełnienie, które znajdują się w zał. nr 7 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo uzgadniania z Wykonawcą terminów rozpoczęcia prac poszczególnych etapów realizacji zamówienia a także pełnego wglądu do dokumentacji projektowej na każdym etapie jej tworzenia. UWAGA! Jeżeli w dokumentacji, o której mowa wyżej zastosowano nazwy producentów lub inne nazwy własne, należy przyjąć, że służą one wyłącznie doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia a zamówienie należy wykonać z materiałów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych (ewentualne roboty zamienne wynikłe w trakcie realizacji umowy – na etapie projektowania muszą być uzgodnione z Zamawiającym, zasadność ich wykonania potwierdzona protokołem konieczności i kosztorysem zamiennym zaakceptowanym przez strony umowy, koszty robót zostaną wliczone w cenę ryczałtową – mogą to być jedynie zmiany, które ulepszają realizowane zamówienie, usprawniają proces budowy, nie mogą zmieniać zakresu zamówienia). Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadać odpowiednie certyfikaty i atesty materiałowe do stosowania w budownictwie a także zapewniać sprawność eksploatacyjną. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa i przebudowa pomieszczeń na potrzeby utworzenia stołówek szkolnych w Gminie Wijewo
Dodano: 2024-06-26 - REMONT KONSERWATORSKI KOMINA PRZEMYSŁOWEGO W KONINIE PRZY ULICY MUZEALNEJ 6
Dodano: 2024-06-25 - Prace remontowe na oddziale chirurgicznym i urazowo – ortopedycznym oraz modernizacja łazienek dla pacjentek na oddziale położniczym w SPZOZ w Szamotułach.
Dodano: 2024-06-17 - „Budowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK) przy ulicy Lutyckiej w Poznaniu”
Dodano: 2024-06-11 - Prace remontowe na oddziale chirurgicznym i urazowo – ortopedycznym oraz modernizacja łazienek dla pacjentek na oddziale położniczym w SPZOZ w Szamotułach.
Dodano: 2024-05-27 - Modernizacja stacji uzdatniania wody w Kolonii Warzymowskiej” w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-05-13 - Budowa bursy i Szkoły Mistrzostwa Sportowego w Środzie Wielkopolskiej
Dodano: 2024-05-07 - Budowa kanalizacji deszczowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 174 w m. Łokacz Wielki
Dodano: 2024-03-22 - Budowa podziemnego zbiornika retencyjnego w m. Wierzbinek przy strażnicy OSP w formule zaprojektuj i wybuduj.
Dodano: 2024-03-05 - Budowa ul. Orzechowej w Trzciance
Dodano: 2024-02-06