Przetargi.pl
Budowa i przebudowa pomieszczeń na potrzeby utworzenia stołówek szkolnych w Gminie Wijewo

GMINA WIJEWO ogłasza przetarg

  • Adres: 64-150 Wijewo, PARKOWA 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655494085 , fax. 655494755
  • Data zamieszczenia: 2024-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA WIJEWO
    PARKOWA 1
    64-150 Wijewo, woj. wielkopolskie
    tel. 655494085, fax. 655494755
    REGON: 411050706
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wijewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i przebudowa pomieszczeń na potrzeby utworzenia stołówek szkolnych w Gminie Wijewo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia realizowany jest pod nazwą.: „Budowa i przebudowa pomieszczeń na potrzeby utworzenia stołówek szkolnych w Gminie Wijewo”.W ramach powyższego zadania przewiduje się Część I: „Rozbudowa istniejącej kuchni / jadalni w Szkole Podstawowej w Brennie” oraz Część II: „Budowa pomieszczeń stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. Króla Stanisława Leszczyńskiego w Wijewie”, które to zamówienie zostało podzielone na dwie części:Część I: „Rozbudowa istniejącej kuchni / jadalni w Szkole Podstawowej w Brennie” W ramach przedmiotu zamówienia pn. „Rozbudowa istniejącej kuchni / jadalni w Szkole Podstawowej w Brennie” przewiduje się w szczególności rozbudowę istniejącej kuchni / jadalni w Szkole Podstawowej w Brennie, na terenie gminy Wijewo. Właścicielem działki jest Zamawiający. Inwestycja dotyczy rozbudowy istniejącej kuchni /jadalni w Szkole Podstawowej w Brennie, która pełnić będzie taką samą funkcję, jak istniejący budynek .2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla Części I i II określa załącznik nr 9 do SWZ – dokumentacja projektowa (tj. przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej z branż, projekty techniczne, wizualizacje, przekroje, rzuty).3. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:3.1 Dla Części I: „Rozbudowa istniejącej kuchni / jadalni w Szkole Podstawowej w Brennie” :Branża budowlana: 1 Prace rozbiórkowe2 Ściany, zamurowania3 Posadza4 Tynki, płytki i malowanie na ścianach5 Tynki i malowanie na sufitach6 Stolarka okienna i drzwiowa7 WyposażenieBranża elektryczna:1 LINIA ZASILAJĄCA 2 ROZDZIELNIE 3 OKABLOWANIE 4 OSPRZĘT 5 OŚWIETLENIE 8 INSTALACJA UZIEMIJĄCA 9 POMIARYBranża sanitarna:1. Instalacje wewnętrzne1.1 Roboty demontażowe1.1.1 Kanalizacja sanitarna1.1.2 Instalacja wodociągowa1.1.3 Instalacja C.O1.2 Instalacja kanalizacji sanitarnej1.3 Instalacja wodociągowa 1.4 Instalacja centralnego ogrzewania1.5 Instalacja wentylacji3. Zamówienie obejmuje również:a) uporządkowanie terenu po wykonaniu przedmiotu zamówienia.b) zabezpieczenie terenu objętego robotami przed dostępem osób postronnych,c) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.4. Zamawiający przewiduje możliwość ustanowienia nadzoru inwestorskiego również w przypadku gdy w świetle obowiązujących przepisów nie jest to obligatoryjne w sytuacji gdy Zamawiający uzna to za celowe dla danej inwestycji.5. Wspólny Słownik Zamówień CPV:BRANŻA BUDOWLANA:45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjneBRANŻA ELEKTRYCZNA:CPV: 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczneBRANŻA SANITARNA:45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne45332300-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnychBRANŻA DROGOWA:45233140-2 - Roboty drogowe45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe6. Zakres zamówienia oraz szczegółowe właściwości i wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ, w tym w: dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót oraz wizualizacji, obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2023.682 t.j. z dnia 2023.04.12) oraz zasadami wiedzy technicznej. 7. W dokumentacji projektu, częściowo wykazany został również zakres i opis prac, który nie jest objęty przedmiotem zamówienia i który realizowany będzie w ramach odrębnych zadań (wynika to z zlecenia i opracowania dokumentacji dla całego obiektu) – wyposażenie kuchni.Wykonawca do przygotowania i wyceny oferty zobowiązany jest uwzględnić zakres przyjęty wprzedmiarze robót ( zał. nr 9 do SWZ).8. Wszystkie prace wskazane w Załączniku nr 9 do SWZ należy na bieżąco konsultować i uzgadniać z Zamawiającym lub Inspektorem nadzoru inwestorskiego. Wszystkie roboty ujęte i nieujęte w niniejszym opracowaniu należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz przepisami BHP.UWAGA: 1. Jeżeli Opis Przedmiotu Zamówienia wskazywałby w odniesieniu do materiałów lub urządzeń lub rozwiązań znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, to zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów /urządzeń/ rozwiązań równoważnych (zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy PZP). Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnego producenta określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia proponowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowi jedynie wzorzec, przykład jakościowy przedmiotu zamówienia, a to oznacza, że Zamawiający dopuszcza produkty o parametrach jakościowych i cechach użytkowych (lub równoważnych), tj. nie gorszych niż parametry wskazanego produktu, materiału, urządzenia, elementu i uzna każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.2. Gdziekolwiek w dokumentach kontraktowych powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w warunkach kontraktu nie postanowiono inaczej. W przypadku gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równoważny lub wyższy poziom wykonania. Jeżeli w dokumentacji przetargowej i projektowej przywołane są znaki towarowe, nazwy producentów, patenty, pochodzenie użytych materiałów lub wyposażenia dopuszcza się zastosowanie towarów równoważnych o parametrach nie gorszych.Przedmiot zamówienia realizowany jest pod nazwą.: „Budowa i przebudowa pomieszczeń na potrzeby utworzenia stołówek szkolnych w Gminie Wijewo”.W ramach powyższego zadania przewiduje się Część I: „Rozbudowa istniejącej kuchni / jadalni w Szkole Podstawowej w Brennie” oraz Część II: „Budowa pomieszczeń stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. Króla Stanisława Leszczyńskiego w Wijewie”, które to zamówienie zostało podzielone na dwie części:Część II: „Budowa pomieszczeń stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. Króla Stanisława Leszczyńskiego w Wijewie”W ramach przedmiotu zamówienia pn. „Budowa pomieszczeń stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. Króla Stanisława Leszczyńskiego w Wijewie” przewiduje się w szczególności zagospodarowanie działki nr 673, 674/1 zlokalizowanej w miejscowości Wijewo. Przedmiotem inwestycji jest budowa pomieszczeń na potrzeby utworzenia stołówki szkolnej w Wijewie, o część pełniącą funkcje kuchni i jadalni. Wielkość projektowanej rozbudowy wynosi 466,98 m2.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla Części I i II określa załącznik nr 9 do SWZ – dokumentacja projektowa (tj. przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej z branż, projekty techniczne, wizualizacje, przekroje, rzuty).3. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 3.2. Dla Części II: „Budowa pomieszczeń stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. Króla Stanisława Leszczyńskiego w Wijewie”: BRANŻA BUDOWLANA:1 ROBOTY ZIEMNE2 FUNDAMENTY I ŚCIANY FUNDAMENTOWE3 IZOLACJE FUNDAMENTÓW4 ŚCIANY PARTERU, STROP NAD PARTEREM5 POKRYCIE DACHOWE Z OBRÓBKAMI6 STOLARKA ZEWNĘTRZNA7 OCIEPLENIE ELEWACJI8 PODŁOGI PARTER9 TYNKI, MALOWANIE PARTER10 STOLARKA WEWNĘTRZNA, PARAPETY11 UTWARDZENIA Z KOSTKIBRANŻA ELEKTRYCZNA: 1 LINIA ZASILAJĄCA 2 ROZDZIELNIE 3 OKABLOWANIE 4 OSPRZĘT 5 OŚWIETLENIE 8 INSTALACJA UZIEMIJĄCA 9 POMIARYBRANŻA SANITARNA:1 INSTALACJE ZEWNĘTRZNE 1.1 PRZYŁĄCZE WODOCIĄGOWE W GRUNCIE1.2 KANALIZACJA SANITARNA W GRUNCIE2 INSTALACJE WEWNĘTRZNE2.1 INSTALACJA KANALIZACJI SANITARNEJ2.2 INSTALACJA WODOCIĄGOWA2.3 INSTALACJA CENTRALNEGO OGRZEWANIABRANŻA DROGOWA:ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE:1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym2. Zdjęcie warstwy humusu śr, gr 40 cm z załad. I transp.poza teren budROBOTY ZIEMNE:3. Wykopy wykonywane w gruncie kat.I-IV wraz z załadunkiem trans.poza teren budowy4. Wykonanie nasypów grunt z dokopu (wykonawcy) kat. I-II wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłożaPODBUDOWY:5. Kruszywo stab-cem wytwarzanego w węźle bet.pod konstrukcję Rm=5 MPa, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm6. Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości po zagęszczeniu 25 cmNAWIERZCHNIE:7. Nawierzchnia chodnika kostki brukowej betonowej kolor/wzór (wg Inwestora) bez fazy. grubość 8 cm na podsypce cement-piaskowej 8. Nawierzchnia jezdni z kostki brukowej betonowej kolor /wzór (wg Inwestora) bez fazy. grubość 8 cm na podsypce cement-piaskowej ELEMENTY ULIC:9. Krawężnik betonowy o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej wraz z wykonaniem ławy betonowej i oporu10. Opornik betonowy o wymiarach 10x25 cm na podsypce cementowo-piaskowej wraz z wykonaniem ławy betonowej i oporu11. Obrzeże betonowe kolor (wg Inwestora) o wymiarach 8x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej wraz z wykonaniem ławy betonowej i oporu3. Zamówienie obejmuje również:a) uporządkowanie terenu po wykonaniu przedmiotu zamówienia.b) zabezpieczenie terenu objętego robotami przed dostępem osób postronnych,c) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.4. Zamawiający przewiduje możliwość ustanowienia nadzoru inwestorskiego również w przypadku gdy w świetle obowiązujących przepisów nie jest to obligatoryjne w sytuacji gdy Zamawiający uzna to za celowe dla danej inwestycji.5. Wspólny Słownik Zamówień CPV:BRANŻA BUDOWLANA:45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjneBRANŻA ELEKTRYCZNA:CPV: 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczneBRANŻA SANITARNA:45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne45332300-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnychBRANŻA DROGOWA:45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe45233140 - 2 - Roboty drogowe6. Zakres zamówienia oraz szczegółowe właściwości i wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ, w tym w: dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót oraz wizualizacji, obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2023.682 t.j. z dnia 2023.04.12) oraz zasadami wiedzy technicznej. 7. W dokumentacji projektu, częściowo wykazany został również zakres i opis prac, który nie jest objęty przedmiotem zamówienia i który realizowany będzie w ramach odrębnych zadań (wynika to z zlecenia i opracowania dokumentacji dla całego obiektu) – wyposażenie kuchni.Wykonawca do przygotowania i wyceny oferty zobowiązany jest uwzględnić zakres przyjęty w przedmiarze robót ( zał. nr 9 do SWZ).8. Wszystkie prace wskazane w Załączniku nr 9 do SWZ należy na bieżąco konsultować i uzgadniać z Zamawiającym lub Inspektorem nadzoru inwestorskiego. Wszystkie roboty ujęte i nieujęte w niniejszym opracowaniu należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz przepisami BHP.UWAGA: 1. Jeżeli Opis Przedmiotu Zamówienia wskazywałby w odniesieniu do materiałów lub urządzeń lub rozwiązań znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, to zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów /urządzeń/ rozwiązań równoważnych (zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy PZP). Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnego producenta określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia proponowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowi jedynie wzorzec, przykład jakościowy przedmiotu zamówienia, a to oznacza, że Zamawiający dopuszcza produkty o parametrach jakościowych i cechach użytkowych (lub równoważnych), tj. nie gorszych niż parametry wskazanego produktu, materiału, urządzenia, elementu i uzna każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.2. Gdziekolwiek w dokumentach kontraktowych powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w warunkach kontraktu nie postanowiono inaczej. W przypadku gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równoważny lub wyższy poziom wykonania. Jeżeli w dokumentacji przetargowej i projektowej przywołane są znaki towarowe, nazwy producentów, patenty, pochodzenie użytych materiałów lub wyposażenia dopuszcza się zastosowanie towarów równoważnych o parametrach nie gorszych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:4) zdolności technicznej lub zawodowej:- Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną (lub więcej robót) obejmującą swoim zakresem budowę / przebudowę / rozbudowę / (obiektu) o powierzchni:a) nie mniej niż 80,00 m2 w przypadku złożenia oferty na I część przedmiotu zamówieniab) nie mniej niż 300,00 m2 w przypadku złożenia oferty na II część przedmiotu zamówieniaW sytuacji, złożenia ofert na więcej niż jedną część przedmiotu zamówienia Wykonawca musi wykazać wykonanie robót budowlanych równych sumie powierzchni wskazanych wyżej – w zależności od liczby złożonych ofert częściowych. W sytuacji złożenia oferty wspólnej Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykażą łącznie wykonanie robót budowlanych na powierzchnie wyżej wskazane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-11

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach