Przetargi.pl
„Zintegrowany niskoemisyjny transport w powiecie gnieźnieńskim - gmina Łubowo” w formule „zaprojektuj i wybuduj”

Gmina Łubowo ogłasza przetarg

  • Adres: 62260 Łubowo, Łubowo
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 614 275 930 , fax. 614 275 858
  • Data zamieszczenia: 2017-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łubowo
    Łubowo 1
    62260 Łubowo, woj. wielkopolskie
    tel. 614 275 930, fax. 614 275 858
    REGON: 63125945900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zintegrowany niskoemisyjny transport w powiecie gnieźnieńskim - gmina Łubowo” w formule „zaprojektuj i wybuduj”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia zaprojektowanie i wykonanie : a) opracowanie pełnej dokumentacji technicznej oraz projektu tymczasowej i stałej organizacji ruchu dla przedmiotowego zadania b) drogi dla rowerów o planowanej długości 2813,07m i szerokości średniej 2,5m, wykonanej z betonu asfaltowego ze zjazdami asfaltowymi ograniczonymi krawężnikiem c) montaż oświetlenia z lampami energooszczędnymi LED, na odcinku drogi dla rowerów o dł. ok. 1km oraz budowę oświetlenia LED na parkingach: Park and Ride, Bike and Ride d) w obrębie centrum przesiadkowego przy szkole podstawowej w Owieczkach parkingu Park and Ride dla 18 samochodów, nawierzchnia z betonu asfaltowego e) 3 szt. parkingów Bike and Ride zlokalizowanych w centrach przesiadkowych na początku i na końcu drogi dla rowerów oraz w obrębie nowych zatok autobusowych. Parking na początku drogi dla rowerów – przy szkole podstawowej w Owieczkach – planowany wymiar 18,00 x 6,50m, planowana liczba stanowisk 30. Parking na końcu drogi dla rowerów – planowany wymiar 30,00 x 4,50m, planowana liczba stanowisk – 30. Parking przy zatokach autobusowych – planowany wymiar 19,50 x 4,50m - 15 stanowisk. f) robót towarzyszących budowie drogi dla rowerów w zakresie pasa drogi wojewódzkiej – m.in. wykonanie lokalnych poszerzeń drogi wojewódzkiej, budowę odcinków chodnika, przebudowę istniejącej zatoki autobusowej Do obowiązków Wykonawcy będzie należało więc w szczególności: - wykonanie dokumentacji projektowej budowlanej zgodnie z wymaganiami Programu Funkcjonalno-Użytkowego PFU i uzyskanie wszelkich uzgodnień, decyzji, pozwoleń, warunków podłączenia mediów itd., niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia - po wykonaniu dokumentacji projektowej budowlanej przygotowanie kosztorysów ofertowych, które winny odpowiadać pozycjom zestawienia, które będzie zbieżne z powyższym opisem, wymaganego przez Zamawiającego (może to być jeden lub kilka kosztorysów) i przekazanie ich Zamawiającemu. Z uwagi na cenę ryczałtową wartość ogólna zamówienia nie może ulec zmianie w stosunku do deklarowanej kwoty w ofercie (formularzu ofertowym). - wykonanie dokumentacji wykonawczej, umożliwiającej wykonanie poszczególnych elementów zadania - przekazanie kompletu dokumentacji projektowej Zamawiającemu (wcześniej uzgodnionej i zaakceptowanej przez Zamawiającego) wraz z decyzjami pozwolenia na budowę, - wykonanie robót budowlanych, - wykonanie dokumentacji powykonawczej. Z uwagi na rozliczenie ryczałtowe, przy szacowaniu ceny Wykonawca winien uwzględnić wszelkie elementy procesu projektowego oraz wykonawczego w tym: zorganizowanie na swój koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż., zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej, oznakowanie i zabezpieczenie dróg publicznych w zakresie wynikającym z uzgodnień z zarządcami tych dróg, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem zamówienia, wykonanie operatu powykonawczego projektu wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót najpóźniej do dnia odbioru końcowego itd. Dla przedmiotowego terenu w części obowiązuje Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego oraz została wydana decyzja o lokalizacji inwestycji celu publicznego. Dla inwestycji nie jest wymagana decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach. Szczegóły zamówienia określa dokumentacja techniczna w postaci Programu Funkcjonalno – Użytkowego oraz jego uzupełnienie, które znajdują się w zał. nr 7 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo uzgadniania z Wykonawcą terminów rozpoczęcia prac poszczególnych etapów realizacji zamówienia a także pełnego wglądu do dokumentacji projektowej na każdym etapie jej tworzenia. UWAGA! Jeżeli w dokumentacji, o której mowa wyżej zastosowano nazwy producentów lub inne nazwy własne, należy przyjąć, że służą one wyłącznie doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia a zamówienie należy wykonać z materiałów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych (ewentualne roboty zamienne wynikłe w trakcie realizacji umowy – na etapie projektowania muszą być uzgodnione z Zamawiającym, zasadność ich wykonania potwierdzona protokołem konieczności i kosztorysem zamiennym zaakceptowanym przez strony umowy, koszty robót zostaną wliczone w cenę ryczałtową – mogą to być jedynie zmiany, które ulepszają realizowane zamówienie, usprawniają proces budowy, nie mogą zmieniać zakresu zamówienia). Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadać odpowiednie certyfikaty i atesty materiałowe do stosowania w budownictwie a także zapewniać sprawność eksploatacyjną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45220000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferent jest zobowiązany złożyć wadium przed terminem składania ofert w formie określonej przez Ustawę, przy czym w przypadku wpłacenia wadium w formie pieniężnej poniższą kwotę należy wpłacić na konto Zamawiającego: Wielkopolski Bank Spółdzielczy w Łubowie Konto nr: 74 9068 0003 0000 0101 4006 5402 Kwota wadium musi znajdować się na koncie najpóźniej w terminie składania ofert. Kwota wadium wynosi 30.000,00 zł (trzydzieścitysięcyzł 00/100). 2. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu Wykonawca, winien dostarczyć w formie „ORYGINAŁU” w odrębnej kopercie i dołączyć do koperty zawierającej ofertę przetargową Wykonawcy bądź złożyć w KASIE Urzędu. W przypadku, gdy „ORYGINAŁ” zostanie w trwały sposób dołączony do złożonej oferty Zamawiający nie będzie mógł zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zwrócić dokumentu, ponieważ stanowił on będzie integralną część oferty. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4 a i 5 Pzp. 3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 5. Za zgodą Zamawiającego Wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 1 - 5 Pzp. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium. 6. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach