Przetargi.pl
Zimowe utrzymannie dróg na terenie Gminy Sierakowice w sezonie zimowym 2012/2013

Gmina Sierakowice ogłasza przetarg

  • Adres: 83-340 Sierakowice, ul. Lęborska 30
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6819500 , fax. 58 6819575
  • Data zamieszczenia: 2012-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sierakowice
    ul. Lęborska 30 30
    83-340 Sierakowice, woj. pomorskie
    tel. 58 6819500, fax. 58 6819575
    REGON: 19167497700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sierakowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymannie dróg na terenie Gminy Sierakowice w sezonie zimowym 2012/2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg, ulic, zatoczek autobusowych, placów i parkingów na terenie Gminy Sierakowice Zamówienie obejmuje: 1) odśnieżanie: dróg, ulic, zatoczek autobusowych, placów i parkingów na terenie gminy Sierakowice . 2) zwalczanie śliskości: na drogach, ulicach, zatoczkach autobusowych, placach i parkingach na skutek gołoledzi, śniegu, szadzi, szronu i oblodzenia na terenie gminy Sierakowice ; pod pojęciem zwalczania śliskości należy rozumieć - rozsypywanie (posypywanie) materiału ustokrotniającego typu piasek lub mieszanka piasku i soli Chodniki w rejonie I będą odśnieżane we własnym zakresie przez pracowników grupy remontowo - budowlanej Urzędu Gminy Sierakowice Wykaz rejonów : REJON I - Sierakowice wieś REJON II - Sołectwa : Bącka Huta, Mojusz REJON III - Sołectwa : Szklana, Mrozy, Długi Kierz, Leszczynki, Nowa Ameryka REJON IV - Sołectwa : Sierakowska Huta, Tuchlino, cz. Puzdrowo REJON V - Sołectwa : cz. Puzdrowa, Gowidlino, Borowy Las, Smolniki REJON VI - Sołectwa : Kowale, Łyśniewo, Załakowo, Kamienica Królewska, Paczewo 2.Zamawiający ustala maksymalne ilości godzin odśnieżania i zwalczania śliskości: 1) ODŚNIEŻANIE: 2 500 roboczo - godzin w ciągu jednego sezonu zimowego 2) ZWALCZANIE ŚLISKOŚCI: 300 roboczo-godzin w ciągu jednego sezonu zimowego 3.Ostateczny zakres zamówienia (ilość godzin odśnieżania i zwalczania śliskości) będzie zależeć od warunków atmosferycznych oraz konieczności świadczenia danych usług. 4. Zamawiający zapłaci Wykonawcy należne mu wynagrodzenie wyłącznie za należycie, faktycznie wykonane godziny świadczonych usług. 5. Przy obliczeniach ceny za świadczone usługi o w zakresie odśnieżania należy przyjąć, iż orientacyjne wymagania pracy sprzętu będą się kształtowały następująco: Pługi czołowe - 80% przewidzianego czasu Pługi boczne - 20% przewidzianego czasu 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość , w razie silnych opadów śniegu wykorzystania w ramach usługi odśnieżania ładowarek czołowych o pojemności łyżki min 3 m?, którymi posiadaniem Wykonawca winieni się wykazać w ramach spełniania warunku. 7. Wykonawca przystępuje do wykonywania usługi na podstawie kontaktu telefonicznego faxem, e-mailem, lub smsem zlecenia Koordynatora , Wójta Gminy lub Jego zastępcy . 8. Wyżej wymienione osoby dokonując dokonując telefonicznego zlecenia dokładnie określi Wykonawcy: 1) godzinę rozpoczęcia świadczenia usług; 2) ilość i rodzaj jednostek sprzętowych, za pomocą których Wykonawca powinien realizować zamówienie; 3) kolejność miejsc (dróg, ulic, zatoczek autobusowych, placów, parkingów) w których usługa powinna być świadczona w pierwszej kolejności, przy założeniu że trasy autobusowe dowozów szkolnych, które w przypadku znacznych opadów śniegu muszą być odśnieżane w pierwszej kolejności umożliwiając dojazd w czasie prowadzenia zajęć szkolnych (bez konieczności wcześniejszego powiadomienia). 9. Przewiduje się następujące godziny świadczenia usług w zakresie (w zależności od panujących warunków atmosferycznych w danym rejonie): od 3:00 do 7:00 oraz w razie nagłej pilnej potrzeby również w innych godzinach. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić pełną gotowość oraz dyspozycyjność sprzętową i kadrową. 10. W przypadku intensywnych opadów śniegu Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecania interwencyjnych usług odśnieżania i zwalczania śliskości. Wykonawca powinien podjąć realizację w/w usług niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 30 min. Po otrzymaniu telefonicznego zlecenia Koordynatora (potwierdzonego faxem, e-mailem, smsem). 11. Koordynator zatwierdzi należycie, faktycznie wykonane godziny świadczonych usług przez Wykonawcę, weryfikując wykonane usługi z wcześniej wydanym zleceniem. 12. Koordynator będzie przeprowadzał bieżącą kontrolę świadczonych usług przez Wykonawcę w danym rejonie. Kontrola Koordynatora będzie obejmowała następujący zakres: 1) jakość, zasadność ilości godz. wykonanych usług 2) weryfikacja rodzajów i ilości pracujących jednostek sprzętowych, 13. Godziny świadczonych usług przez Wykonawcę, Koordynator lub wskazany przez Zamawiającego sołtys potwierdza w DOBOWYM RAPORCIE PRACY SPRZĘTU - odrębnie dla każdego z rejonów (Załącznik nr 1 do umowy) -sporządzonym przez Wykonawcę z każdego dnia pracy. W przypadku nieobecności Koordynatora wskazanego w umowie wykonane przez Wykonawcę godziny usług (dla rejonu I) potwierdza Zastępca Wójta Gminy Sierakowice. 14. Koordynator na podstawie zapisów zamieszczonych w prowadzonym przez siebie Dzienniku a także na podstawie zapisów dokonanej kontroli w terenie, zweryfikuje przedstawione przez Wykonawcę Dobowe raporty pracy sprzętu. 15. Sołtysi danych sołectw mogą zgłaszać Koordynatorowi uwagi co do jakości wykonywanych usług oraz potrzeby odśnieżania i zwalczania śliskości we wskazanych miejscach. 16. Wszystkie dojazdy do miejsc świadczenia usług wyznaczonych przez Zamawiającego i powroty do bazy - stanowią koszty własne Wykonawcy, które Wykonawca uwzględnia w cenie ofertowej. 17. Specyfikacja usług: 1) Uszorstnienie ubitego śniegu polega na jedno - lub dwukrotnym posypaniu w ciągu dnia materiałem uszorstniającym (piaskiem) w ilości 100-150 g/m2 lub wskazaną mieszkanką 2) W przypadku dróg i ulic - śnieg należy usuwać na obie strony poza zewnętrzną oś jezdni lub drogi, nie należy dopuścić do nawarstwiania się śniegu lub tworzenia się kolein. Wykonawca winien zapewnić przejezdność na obu pasach ruchu. 6) Wykonawca winien posiadać telefon łączności komórkowej w ilości co najmniej 2 numery ( czynne ). Numery telefonów kontaktowych Wykonawca podaje najpóźniej w dniu zawarcia umowy. 7) Wykonawca jest zobowiązany do przeszkolenia kierowców i lub operatorów sprzętu w zakresie techniki prowadzenia usługi; 8) Potwierdzenie Koordynatora wykonanych usług oraz ich jakości powinno nastąpić w dniu wykonywania usługi lub nie później niż następnego dnia roboczego. 9) Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z obszarem swojego działania w ramach tj.: dokonać objazdu wszystkich miejsc określonych w danym rejonie. Objazdu należy dokonać przy udziale Koordynatora lub innej osoby wskazanej przez Zamawiającego. Najpóźniej w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu protokół z objazdu terenu potwierdzony przez wyżej wymienione osoby. 10) Osoby, które będą realizować zamówienie tj. kierowcy-operatorzy sprzętu wskazani przez Wykonawcę powinni posiadać wymagane prawem uprawnienia m.in. posiadać kategorię prawa jazdy uprawniającą do prowadzenia pojazdów, które będą nośnikami piaskarek, uprawnionych operatorów do sprzętu, pługów itp. 11) Materiały uszorstniające: a) Piasek o uziarnieniu do 2 mm wg PN - EN 13043:2004 lub mieszanka piasku oraz soli drogowej 10% b) Wszystkie stosowane materiały do uszorstnienia powinny być badane laboratoryjnie pod względem zgodności z obowiązującymi normami i muszą posiadać obowiązujące orzeczenie laboratoryjne o przydatności do zimowego utrzymania dróg. c)Materiały stosowane do zwalczania śliskości mogą zostać skontrolowane przez Zamawiającego w trakcie wykonywania usługi (kontrola atestów, badań laboratoryjnych).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sierakowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach