Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i terenów komunalnych w granicach administracyjnych miasta Jedlina - Zdrój, w sezonach zimowych: 2010/2011, 2011/2012 i 2012/2013

Gmina Jedlina-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 58-330 Jedlina-Zdrój, ul. Poznańska 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (074) 845 52 15 , fax. (074) 845 52 15
  • Data zamieszczenia: 2010-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jedlina-Zdrój
    ul. Poznańska 2 2
    58-330 Jedlina-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. (074) 845 52 15, fax. (074) 845 52 15
    REGON: 89071820200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.jedlinazdroj.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych i terenów komunalnych w granicach administracyjnych miasta Jedlina - Zdrój, w sezonach zimowych: 2010/2011, 2011/2012 i 2012/2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych i terenów komunalnych w granicach administracyjnych miasta Jedlina - Zdrój w sezonach zimowych 2010/2011, 2011/2012 i 2012/2013. 2) Zamówienie obejmuje cztery sezony zimowe, tj. od: a) od dnia 01.02.2010 r. do dnia 31.03.2010 r. b) od dnia 01.11.2010 r. do dnia 31.03.2011 r. c) od dnia 01.11.2011 r. do dnia 31.03.2012 r. d) od dnia 01.11.2012 r. do dnia 31.03.2013 r. 3) Szczegółowy zakres świadczenia usług określa projekt umowy i Specyfikacja techniczna, stanowiąca Załącznik Nr 1 do SIWZ. 4) Teren objęty zimowym utrzymaniem określa - Wykaz dróg gminnych i terenów komunalnych, stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki określone w przepisie art.22 ust.1 ustawy, t.j. oświadczą i udokumentują, że: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale III pkt. II niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty wykonania - wg wzoru - Załącznika Nr 3 do SIWZ. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ lub pisemne zobowiązanie podmiotów posiadających wiedzę i doświadczenie/potencjał techniczny/osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe, od oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, 3. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ. 4. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest obowiązany przedłożyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celi wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, 2) Wykonawcy zagraniczni Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają wymagane dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U Nr 226, poz.1817), 5. Oryginał lub kserokopia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. Uwaga ! Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentu, o którym mowa w pkt. 5 może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku (art. 26 ust. 2 c ustawy). 6. Dowody świadczące o wiarygodności technicznej oferenta: 1) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg wzoru - Załącznik Nr 6 do SIWZ, Uwaga ! W przypadku oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów wiedzy i doświadczenia innych podmiotów (art. 26 ust. 2 b ustawy) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów wiedzy i doświadczenia, 2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, a w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru - Załącznik Nr 7 do SIWZ, Uwaga ! Jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 2), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów ma zawierać wyraźnie oświadczenie innego podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów osobowych na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust. 2 b ustawy). 3) wykaz, narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - wg wzoru - Załącznik Nr 8, Uwaga ! Jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 3), wykonawca wskazał potencjał techniczny, którym będzie dysponował - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów ma zawierać wyraźnie oświadczenie innego podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust. 2 b ustawy). 7. Projekt umowy -( po zapoznaniu się z treścią umowy należy zaparafować każdą stronę celem akceptacji i załączyć do oferty ) - wg wzoru Załącznik Nr 9 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.jedlina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach